Gå til innhold

Vårt lille mirakel - Live, født 15.03.08

Kykkelikokos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag våknet jeg med steinhard, vond pupp med masse harde klumper i.. Aldri mer la være å pumpe om kvelden før jeg legger meg... og nå er det frem med ull-ammeinnlegg igjen! Mannen har tatt seg en sykedag (barnepasser er syk ), så i dag har han og Live vært ute og hente resept på amme-nesespray, og handlet litt. Det var kjempestas, for det er første gang han og Live er ute på tur alene! På apoteket hadde de blitt overfalt av masse gamle damer som skulle dikke-dikke-dikk og ansiktet opp i vognen til Live. De synes hun var sååå søt og lurte på masse rart :fnise:

Så nå har jeg ligget på sofaen og slappet SKIKKELIG av, for første gang siden Live ble født. Alene i huset!!! Det er ganske avslappende egentlig. Og for å være helt ærlig, dette har jeg skikkelig godt av. Jeg har vært litt nedfor og slapp i lengre tider.

Nå skinner solen ute, etter en skikkelig regnskur. I morgen skal mannen og Live på babysvømming, og mens de er der skal jeg kjøpe gardiner og kanskje noen bilder til rommet til Live, gardiner til vårt soverom, og så skal jeg se om jeg finner et skikkelig deilig varmt pledd til stuen. På søndag drar vi på ferie til gøteborg, og der skal jeg shoppe ting til Live. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig da med litt alenetid! :) Kan tenke meg at det var virkelig godt for mamma :biggrin: Håper puppen din blir bedre nå... hørtes VONDT ut! :sjenert:

Ha en riktig god helg og god tur! :klemmer: Blir dere lenge på tur eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg har fått bort klumpene, men fremdeles litt ømt/småvondt.. Så jeg er sannelig ikke sikker.

Når skal vi scrappe igjen? På tide å begynne med julekort ;) På torsdag er det hobbykveld på fotosenteret. Være med eller? Det er påmelding, så hvis du vil være med så må vi si ifra for å sjekke om det er plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært moro å være med på, men da jeg frisørtime 18:30...

Men vi må absolutt få til en kveld snart :Nikke:

Endret av Eeyore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det var deilig med noen timer for seg selv, det fortjener du nok. KOselig med Göteborgferie da, moro å få shoppet litt.

Ha en fin helg snupp :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg det var deilig med noen timer for seg selv, det fortjener du nok. KOselig med Göteborgferie da, moro å få shoppet litt.

Ha en fin helg snupp :klemmer:

Hei på deg, flickansøta!

Ja, nå gleder vi oss til FERIE. Vi satt og snakket om det under middagen i sted, og da kom jeg faktisk på at vi ikke har vært på ferie siden det første året vi var sammen. Da var vi i Hellas. Så nå skal det bli godt å få reist litt bort!

God tur til Gøteborg!!

Og tusen takk for at du kommer hjem KUN for å sladre for meg... :fnise:

Takk for det. Ja, jeg sa til mannen at på torsdag må vi være hjemme, for da skal jeg sladre :fnise:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så skjønn Live er :)

Kanskje du kan sende meg en PM også, så jeg kan adde deg på facebook. Vil gjerne se flere bilder :sjenert:

Kan tenke meg det var deilig å være litt alene hjemme ja. Var på bytur alene i dag. Ganske deilig det også :)

Ha en fin tur :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trist og lei meg, for katten vår er borte igjen. Og vi er reist til Göteborg og kommer ikke hjem før på onsdag. Det ringte en dame i dag, og hun hadde funnet båndet til pus i veien utenfor hos dem. Dagen før hadde hun sett noen unger herje med katten. Jeg blir så jævlig forbannet. Disse drittungene har tatt av henne båndet før også. Ene gangen kom hun hjem igjen dagen etter med båndet på igjen. Gangen etter fant vi aldri båndet igjen. Det vil si at dette er tredje halsbåndet som er tatt av. To av dem hadde katteluke-magnet på (som forøvrig koster 139,- pr stk..), ene hadde navnelapp-sylinder, ene hadde adresse påskrevet på båndet, og siste hadde inngravert hjerte som hang på halsbåndet. Ikke bare koster dette penger, men nå kan jo ikke noen ringe oss eller følge henne hjem hvis de ser henne.

Ser jeg disse drittungene herje med katten min så smeller det! Det verste er jo at hun ikke finner veien hjem igjen. Disse forbaskede pøbelungene lokker henne med seg, hvis de ikke bærer henne, langt opp i boligfeltet. Så blir hun gående der sulten og kontaktsøkende, uten å finne veien hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...