Gjest Pysepus Skrevet 22. august 2008 #2421 Del Skrevet 22. august 2008 Velkommen hjem fra bryllupsreise! Håper dere koste dere masse! Takk takk! :-D Vi koste oss kjempemye! Skal snart legge ut litt bilder på FB, men må ta litt mere bryllupsbilder først Hvordan går det med dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2422 Del Skrevet 22. august 2008 Det går bra! Vi gleder oss stort til babysvømming i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. august 2008 Forfatter #2423 Del Skrevet 24. august 2008 I går var første gang på babysvømming. Det var kjempemoro - vi koste oss alle tre! Pappaen var superstolt over lille snuppa fordi hun var så ivrig i vannet. De andre babyene var litt mer passive, mens snuppa vår plasket med både armer og ben. Nå gleder vi oss allerede til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 24. august 2008 #2424 Del Skrevet 24. august 2008 Så gøy da Hvor var dere? På Cato-senteret? Hvordan går det ellers borte hos dere? Jeg er klar for scrappekveld igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. august 2008 Forfatter #2425 Del Skrevet 24. august 2008 Vi var på Dagbo på Ski. Det er visst ikke babysvømming på Cato-senteret lenger. Vet ikke hvorfor. Det går bra her. Vi prøvde med litt pæremos i dag, og det førte til litt skriking etter at hun var lagt seg, men nå ser det ut til at det har gått over. I morgen skal jeg inn og få sjekket spiralen :S Vurderer å få den fjernet igjen, har hatt småblødninger hele tiden siden den ble satt inn.. Men antar at jeg må vente til jeg får mensen igjen. Jeg er også klar for litt scrappings. Når passer det for deg? Har du meldt deg på noen av de kursene du pratet om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. august 2008 #2426 Del Skrevet 24. august 2008 Så moro at babysvømming var vellykka hos dere også da! Her ble det også masse plasking og spruting Hvor mange babyer var det på deres kurs ca da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 24. august 2008 Forfatter #2427 Del Skrevet 24. august 2008 Tja- en seks-syv stk kanskje? Ikke helt sikker. Var mest opptatt av å se på mann og baby Jeg satt på bassengkanten fordi jeg hadde hørt at det bare var lov å være en voksen pr. baby. Men det stemte ikke da. Så neste gang blir jeg sikkert med i bassenget. Må bare få meg en bikini først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. august 2008 #2428 Del Skrevet 24. august 2008 Så morsomt at babysvømminga var så populær. Vi var på babysvømming for første gang på onsdag. Lillegutt var litt skeptisk, men tror mye av grunnen var at han hadde sovet litt lite på dagen og sovnet i bilen på vei ned. Han liker i hvert fall å bade i karet sitt, men regner med det blir mer plasking når han blir litt større Kose dere neste gang også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 24. august 2008 #2429 Del Skrevet 24. august 2008 Tja- en seks-syv stk kanskje? Ikke helt sikker. Var mest opptatt av å se på mann og baby Jeg satt på bassengkanten fordi jeg hadde hørt at det bare var lov å være en voksen pr. baby. Men det stemte ikke da. Så neste gang blir jeg sikkert med i bassenget. Må bare få meg en bikini først.. Veldig glad for at jeg har en badedrakt liggende... er ikke klar for å vise frem dissemagen min før neste sommer (tidligst) Babysvømming frister veldig når jeg hører disse historiene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 25. august 2008 Forfatter #2430 Del Skrevet 25. august 2008 Vel, jeg må få meg en bikini med spiler.. Som jeg kan stappe noe inn i. For slik det er nå så ser jeg ut som noe ala ringeren i notre dame-stil. En liten pupp og en stor pupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 25. august 2008 #2431 Del Skrevet 25. august 2008 En liten pupp og en stor pupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. august 2008 #2432 Del Skrevet 26. august 2008 Må vel bli ferdig med å pusse opp gangen først... Har ikke meldt meg på noen kurs nei. Stempling for begynnere er neste onsdag, og da jobber jeg kveld... Vet ikk om jeg gidder å bytte vakt og styre Kommer vel flere sjanser Har veldig lyst til å være med den helgen i oktober da, men det er vel kanskje litt ambisiøst for en nybegynner? Og det blir vel vanskelig for deg med en hel helg også, ift Live? Tror ikke jeg tør å dra alene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. august 2008 Forfatter #2433 Del Skrevet 26. august 2008 En hel helg er nok litt vanskelig, ja.. Men som du sier, det kommer nok nye sjanser til å bli med Driver dere fremdeles på med gangen altså? Trodde du prøvde å snike deg unna, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 26. august 2008 Forfatter #2434 Del Skrevet 26. august 2008 Må forresten skryte litt av meg selv. Veide meg hos jordmor i går, og gjett hva? Jeg veide 50,4kg. Det er 0,6kg lettere enn jeg var da jeg var 10uker på vei med Live Var og fikk sjekket spiralen, og den satt som den skulle. Trådene hadde lagt seg bak som de skulle allerede, så jeg trengte ikke å få klippet de kortere heldigvis. Nå må jeg bare holde ut et par mnd til, så slutter jeg forhåpentligvis å småblø hele tiden.. I dag var vi på HS og tok vaksiner igjen. Stakkars snuppa synes nok det gjorde litt vondt, men roet seg fort da hun fikk pupp. Begynner å bli litt oppgitt av HS, jeg føler jeg bygger opp mer og mer motstand til dem. Mulig det er fordi jeg er relativt "opplyst" og selvtenkende. Jeg ønsker å kunne styre litt selv, og er ganske sikker på hva jeg ønsker og vil når det gjelder Lives hverdag (mtp. mat og søvn). Jeg spør når det er noe jeg lurer på. Utover det trenger jeg ikke å bli presset til å gjøre slik HS mener er riktig i forhold til skjemaene de har.. Og når jeg spør om noe, så føler jeg at HS bare svarer i vilden sky, type god dag mann økseskaft. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 27. august 2008 #2435 Del Skrevet 27. august 2008 Oi, her hadde det skjedd mye siden sist. Så moro med babysvømming. Det er en av de tingene jeg er helt sikker på at jeg vil med min lille beibis en gang. Irriterende at de på HS ikke svarer til forventningene. Du får bare svare god dag mann økseskaft tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. august 2008 Forfatter #2436 Del Skrevet 27. august 2008 Kjedelig om jeg blir meldt til barnevernet fordi HS tror jeg er koko da I dag har Live fått feber for første gang. Er nok reaksjoner etter vaksiner i går. Hun hadde 38,4 sist jeg målte. Ga henne en stikkpille (paracet). Kort tid etterpå så bæsjet hun. Har det noe å si, mon tro? Pillen var tydeligvis løst opp, for jeg så ikke noe til den i bleien. Forøvrig så måtte jeg skifte på både henne og meg, da det var en kraftsalve av en bæsjelbeie som skjøt fart oppover ryggen hennes. Måtte vaske meg på magen, var kommet bæsj utover fronten av tskjorten min. Mmm. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. august 2008 #2437 Del Skrevet 27. august 2008 Å, for en herlig bæsjebleie da Kanskje enda en reaksjon på vaksinen? Håper hun blir fort god igjen iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. august 2008 Forfatter #2438 Del Skrevet 27. august 2008 Kan godt være at det er reaksjon på vaksinene, ja. Jeg har ikke undersøkt om det kan være det. Hun ligger og sover nå. Håper feberen forsvinner raskt. Jeg blir liksom litt stresset av feber, merker jeg. Er redd den skal stige uten at jeg får det med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 27. august 2008 #2439 Del Skrevet 27. august 2008 Hehe, kjenner til de bæsjebleiene ja. Her har vi bæsjedag hver tredje dag, men da kommer det. I mengder! God bedring til Live da, håper hun er feberfri snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 27. august 2008 Forfatter #2440 Del Skrevet 27. august 2008 Hun virker i fin form nå i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå