Eeyore Skrevet 10. september 2007 #401 Del Skrevet 10. september 2007 Hvordan går det med deg om dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. september 2007 Forfatter #402 Del Skrevet 10. september 2007 Hei Eeyore Det går litt opp og ned. Har vært veldig sliten nå de siste dagene. Har ikke fått slappet så veldig mye av i helgen, føler jeg. Blir så fort sliten og kvalm. F.eks tar det ekstremt på bare det å reise og handle noe. Tror det har noe med at jeg rett og slett ikke har krefter til å stå oppreist over lenger tid. Det er samme greiene hvis jeg står lenge i dusjen.. Jeg blir så kvalm at jeg nesten spyr, og må bare sette meg ned og hvile meg. I dag har jeg ikke jobbet i heletatt. Hadde kjøretime kl 10, og ble så kvalm og sliten etterpå at jeg har bare slappet av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. september 2007 #403 Del Skrevet 10. september 2007 Uff, du har jammen fått en tøff start på svangerskapet Klarer du å få i deg noe næring da? Ellers så blir det jo lett en ond sirkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. september 2007 Forfatter #404 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, sulten er jeg hele tiden.. Så mat klarer jeg å spise. Det er det å drive på med fysiske ting jeg ikke orker så mye av. Men det går veldig opp og ned. Noen ganger er det deilig å ta seg en liten spasertur f.eks. Men man har som oftest ikke tid til å lytte til når kroppen vil. Må rekke butikker, må holde avtaler osv. Og da blir jeg kvalm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 10. september 2007 #405 Del Skrevet 10. september 2007 Håper det verste gir seg snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 10. september 2007 Forfatter #406 Del Skrevet 10. september 2007 Håper det verste gir seg snart... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 11. september 2007 #407 Del Skrevet 11. september 2007 En liten til deg! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. september 2007 #408 Del Skrevet 13. september 2007 Går det noe bedre med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. september 2007 #409 Del Skrevet 13. september 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. september 2007 Forfatter #410 Del Skrevet 14. september 2007 Hei folkens. Jeg er litt slapp med å oppdatere her, er ikke så mye å oppdatere med egentlig. Det blir stort sett bare klaging over ting, synes jeg, og det blir litt for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. september 2007 Forfatter #411 Del Skrevet 14. september 2007 Er ikke du dratt på ferie? *Se strengt på* Skal i bryllup i morgen. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. september 2007 #412 Del Skrevet 14. september 2007 Hei folkens. Jeg er litt slapp med å oppdatere her, er ikke så mye å oppdatere med egentlig. Det blir stort sett bare klaging over ting, synes jeg, og det blir litt for dumt. hehe, det er lov med litt klaging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. september 2007 Forfatter #413 Del Skrevet 14. september 2007 Joda, men meningsløst med side på side med klaging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. september 2007 #414 Del Skrevet 14. september 2007 Søte Kykkelikokos litt da, siden du ikke vil klage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. september 2007 Forfatter #415 Del Skrevet 14. september 2007 Nå koser jeg med god mat.. som jeg egentlig ikke burde spise. Menmen Krysser fingrene for at det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. september 2007 #416 Del Skrevet 14. september 2007 Det gjør det helt sikkert! Om man ikke har fått toxo før, er det jo ørsmå sjaner for å få det nå Jeg har en pakke med mørpølse i fryseren som jeg gleder meg til å begynne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. september 2007 #417 Del Skrevet 14. september 2007 Tror det er litt overdrevet hva man ikke kan spise. Mattilsynets liste feks... Herregud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. september 2007 #418 Del Skrevet 14. september 2007 God helg og kos deg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. september 2007 Forfatter #419 Del Skrevet 14. september 2007 Det gjør det helt sikkert! Om man ikke har fått toxo før, er det jo ørsmå sjaner for å få det nå Jeg har en pakke med mørpølse i fryseren som jeg gleder meg til å begynne på Ja. Mmm. Maat. Jeg lever og ånder for mat. Mat og kos :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 14. september 2007 Forfatter #420 Del Skrevet 14. september 2007 Tror det er litt overdrevet hva man ikke kan spise. Mattilsynets liste feks... Herregud. Ja, hvis man tenker etter så er det jo minst like stor sjanse for å få toxo via frukt/grønnsaker som ikke er skikkelig vasket enn via f.eks spekemat. Man kan jo ikke spise noen andre steder enn hjemme hvis man skal unngå alt.. Jeg har spist kjøtt som ikke var helt gjennomstekt. Når det er litt rosa inni, så sender jeg ikke biffen tilbake til kjøkkenet.. Og så glemte jeg meg og spiste roastbeef en gang vi bestitlte roomservice.. Og i bryllupet vårt var jeg jo i teorien gravid.. og der var kjøttet medium stekt (men akk så godt..), og det spiste jeg jo med glede. Jeg visste ikke at jeg var gravid da. I dag har jeg skeiet ut og spist spekeskinke. Det får bære eller briste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå