Gå til innhold

Livet er Flatt

starie

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er klær og rot i hele jævla leiligheten jeg!

Har ryddet jevnt og trudd en stund (litt over alt),men jeg ser ikke forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Embla s

Huff?

Skal du slutte å røyke? (husker fra da jeg røkte: IKKE NOE var så irriterende som å HA RØYK MEN IKKE FYR :evil: motsatt var myye bedre)

God søndag, vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal kanskje snart om en stund slutte å røyke :wink:

Nå står jeg egentlig og steker kjøttkaker, men det er ikke noe gøy i denne varmen her... :( Har tyvsmakt og de ble gode!

-Kjøttkakemester`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig det :D

I dag har jeg ikke fått gjort noe omtrent. Eller, jeg har søkt på en del jobber da. Alt i fra sentralbord-dame til klesbutikk-dame. Hvorfor får man ikke jobb som hudpleier-dame? Jeg har fått meg en helt ubrukelig utdannelse. Gratulerer starie! 3år på skole fullstendig bortkastet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Starie!

Har du fønt noen klær i dag?? :ler:

Lo godt da jeg leste innlegget ditt om morgenstund!

Luksusdyret Puff har tørketrommel til slike krisesituasjoner.

Ha en strålende tirsdag!

Klem, Puff

PSST: Og lykke til med jobbjakten - jeg ville ivertfall ansatt deg som hudpleieren min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, det har ikke blitt føning i dag :D Har nettopp fått tørketrommel jeg også nå, men halvparten av klærne mine tåler det jo ikke :(

Jeg tar selvfølgelig også private oppdrag Puff :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka sneeegler seg av gårde i dag jo :( Sitter og venter på at :hjerte: skal bli ferdig på jobb så vi kan møtes på Rimi (dagens høydepunkt :roll: ). I dag har jeg vasket klær og ryddet litt her og der. Kjedelig. Jeg vil ha en jobb!!

Dette skal jeg handle i dag:

-melk

-rundstykker

-kyllingpålegg

-bremykt

-tøymykner

:hjerte: har allerede bestemt seg for middag, spaghetti og kjøttsaus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG KJEDELIG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atacand

Hei på deg Banandamen :D

Jeg håper alt er bra og det går lettere nå for deg,husk at du har vennene dine her på KG og vi støtter deg alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt sex med p-ring for første gang nå i kveld. Jeg merket den ikke, han merket den og synes det var godt.

Jeg må si at jeg var litt bekymret, men det viser seg jo at det går bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg skjerpe meg! :evil: Jeg spiser nesten ingenting for tiden. Jeg spiser ett rundstykke til frokost, så spiser jeg middag og that`s it! Skummelt :o

Nå klarer jeg ikke spise hvis ikke jeg er skikkelig skikkelig sulten, og det kan det jo ta halve døgn før jeg blir.

Også er det halsbrann da.. :sinna: *tygge Link*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert::hjerte::kjempesinna::sinna::nisse: :brunette: :oops: :evil: :blunke: :smile: :D :):( :o :-? 8) :lol: :x :P :cry: :roll::wink::tunge1: :veldigsur: :stortsmil: :kgblunk: :kgsmil: :sjarmor::ler: :enig_animasjon: :fy: :kul::Hehe::ler2::sur::sjokk::vinke::enig::erter::forvirra::Gjesp::hjerter::hoppe:

Neeeiheeei, jeg sliter ikke i det hele tatt. Jeg har bare sortert dem etter farge jeg såh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lea: Ikke jeg heller :ler: *skroting*

I dag er både jeg og sambo syk, og siden han (som alltid) er sååå mye sykere enn meg (uansett hvem som har høyest feber) så lager jeg litt mat til oss. Har rundstykker i ovnen og kaffen er snart ferdig. Hele huset lukter frokost :D

Skal dekke på bordet fint med mye godt pålegg og servietter og alt :D Shit, jeg har glemt å koke egg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahha, kaffen ble katastrofe. Aaalt for sterk. Og jeg har drukket veldig mange kopper nå. Føler meg helt :o :hoppe: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atacand
Hahha' date=' kaffen ble katastrofe. Aaalt for sterk. Og jeg har drukket veldig mange kopper nå. Føler meg helt :o :hoppe: :o[/quote']

Jasså du lagde "fosterfordrivelse" du får kankje jobb på fødeavdelinga etter dette med kaffen.

Håper at det er bedre meddeg og sambis legger ved litt dop så dere blir bra begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...