Gå til innhold

Livet er Flatt

starie

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk :)

Har hatt en helt forferdelig uke. Jobbet nesten 60timer med en forferdelig forkjølelse og nesten alle vennene mine glemte bursdagen min.

I dag er jeg hjemme og skal pleie meg selv, forkjølelsen og magen min etter å ha spist tarmbakterieglasert overtidspizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg fatter ikke at jeg ikke har vært mer her inne.

Bare innom for å gi en klem og si at jeg håper du har det enormt veldig bra!!!!

Og for å si at jeg synes du har en så flott personlighet. Det har jeg tenkt så mange ganger. At du er klok, liksom. Håper du ser det selv også og er like flink til å sette pris på deg selv, som du er til å sette pris på andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Lenge siden sist jeg har skrevet her, og mye har skjedd. Jeg har fått ny jobb som jeg begynner i på mandag, og jeg kan konludere med at JOBZONE er tidenes mest uprofesjonelle vikarbyrå.. Anbefaler dem ikke til noen :evil: Elending oppfølging, i tillegg til at de har rotet med sykefraværet mitt så det har nesten blitt fordoblet og de nekter for at de har gjort en feil. Hyggelig når folk sjekker referansene mine jah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der med at alt ordner seg for snille jenter stemmer ikke. Ingen er så søt og snill og god som skjønne Starie, og alt blir jo bare krøll.......

*klapper Starie på hodet*

Din gode venn Tex er hjemme og byr på Milkshake hvis du har lyst en dag/ kveld..... :wink: Qlers har ferie også....

Sommerklem til deg vennen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Tex: :D

Den nye jobben er bedre enn jeg trodde. Det jeg gjør er helt greit, jeg har fleksitid, jeg får gratis frukt og melk, og jeg kan surfe så mye jeg vil.

Fuck fabrikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu... så kult!!!

Med den nye jobben altså... Den lille drittfabrikken kan bare hoppe i havet.

skal ikke vi på Roma snart nå....

?! Bare spør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Annonse
  • 4 uker senere...

Ja, det har du helt rett i Samanthabejb.

Nyttårsfeiringen ble ikke helt som forventet i år. Maten var god, alle åtte var i godt humør og vi hadde det utrolig koselig, helt til de skulle hjem og fant bilene sine med knuste ruter.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Kjedelig slutt på en bra kveld og kjedelig start på et nytt år! :-? Men men!!

Happy new year, snuppa!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...