Gå til innhold

Middagsgjester som stjeler

Fremhevede innlegg

Skrevet
En gang en av mine middagsgjester stjal parfymen min, kappet jeg av henne fingrene.

:ler: Oi da, det var drastisk!

Videoannonse
Annonse
Gjest vertinnen
Skrevet
Her var det action! Vel, jeg får holde meg til saken jeg da :)

Jeg har en bekjent som har opplevd noe lignende med en av sine bekjente. Hun tok aldri opp temaet med vedkommende, men klarte å ta denne personen på fersken en gang med hendene nede i nattbordsskuffen hennes. Det var litt på slump, egentlig, mens hun hadde mange andre gjester på besøk. Min bekjente hadde bare satt opp en forskrekket mine mens den frekke gjesten ble sprutrød i ansiktet, mumlet noe om en bok og skyndte seg ut av rommet, men de snakket ikke noe mere om det, og etter den episoden ble det faktisk slutt på naskingen. Det bør kanskje legges til at det også ble færre besøk av den frekke gjesten.

Kanskje du kan klare å arrangere en lignende "tilfeldig" avsløring? Litt vanskelig hvis det foregår innelåst på do da selvfølgelig...

Så du var innom, så jeg visste det kom noe vettugt.

Takk for svar :)

Skal jeg være helt ærlig, så håper jeg ikke at jeg tar henne på fersken - situasjonen kommer til å bli så ubehagelig. Hadde hun ikke vært gift med et familiemedlem hadde vi aldri villet ha noe kontakt med henne.

Vi har diskutert dette litt mer i heimen i dag, og har kommet frem til hva vi skal gjøre :)

Skrevet
Så du var innom, så jeg visste det kom noe vettugt.

Oi, takk for komplimentet! :sol:

Huff ja, det blir vel litt verre når det er snakk om slekta. Min bekjente var ikke i familie med "sin" tyv. Men hun var ganske fornøyd med avsløringen, for hun var faktisk ikke helt 100% sikker på at vedkommende var den som stjal fra henne. Så bra dere har kommet frem til en løsning! Lykke til :)

Gjest vertinnen
Skrevet
Oi, takk for komplimentet! :sol:

Huff ja, det blir vel litt verre når det er snakk om slekta. Min bekjente var ikke i familie med "sin" tyv. Men hun var ganske fornøyd med avsløringen, for hun var faktisk ikke helt 100% sikker på at vedkommende var den som stjal fra henne. Så bra dere har kommet frem til en løsning! Lykke til :)

Bare hyggelig, det har du ærlig fortjent :)

Vi fikk den endelige bekreftelsen på at hun stjal nå under siste besøk. Vi hadde selvfølgelig hatt våre mistanker før, men valgte å ikke gjøre noe før det eventuelt ble bekreftet.

Skrevet

Tråden rensad/rydded. Se reglerna

/Furstina (moderator)

Gjest Gjest
Skrevet
Iflg. svar jeg har fått i denne tråden må forholdene være helt like det jeg nevner i hovedinnlegget. Hvis jeg er frekk nok til å motsi det, så vil denne tråden vokse med syv sider i løpet av 50 minutter.

Sårt for deg dette eller? ;)

Ja, for hvis de ikke er det, sier du jo bare at svaret ikke er gyldig for din situasjon. Og det er derfor folk ønsker å vite mer om hva som er bakgrunnen for stjelingen, ikke for å identifisere vedkommende. Men mindre vedkommende er veldig lett å identifisere for hele norges befolkning - men da har du selv gått over streken for lengst ved å starte denne tråden.

Skrevet

Nå har jeg lest hele denne tråden, og det ser ut til at trådstarteren har laget denne tråden for å få bekreftet to antakelser hun hadde, og nå føler hun seg svært så selvtilfreds og bedrevitersk (derav utstrakt bruk av ;)), da hun mener at hun har fått de følgende to antakelsene bekreftet:

1) Gjestebrukere får frekke svar, mens registrerte brukere får det ikke => Det er klikkdannelser her inne

2) I noen tråder mener KG-brukere at man ikke skal identifisere personer det er snakk om, mens de mener det er greit i andre tråder => KG-brukerne er inkonsistente

Jeg må skuffe deg, trådstarter. Dersom er registrert bruker hadde slengt like mye dritt tilbake til de som forsøker å gi råd som det du har gjort i denne tråden, ville han/hun garantert fått like mye pepper som det du har fått her. Det finnes flere eksempler på tråder her inne hvor ts får så ørene flagrer, selv om vedkommede er en registrert bruker.

Når det gjelder det andre punktet har du heller ikke fått bevist noe som helst, ettersom du ikke har lagt ut bilder av tyven. Hadde du gjort det, ville det nok blitt like mye ramaskrik som det ble i en viss annen tråd her inne. Dessuten er det ubegripelig for de fleste at det ikke skal være mulig å forklare hvordan man vet at en person ikke er kleptoman uten at vedkommede blir lett identifiserbar.

Det ser ut til at det også er en tredje grunn til at du laget denne tråden, nemlig at du skulle få en mulighet til å bedrive anonym drittslenging til brukere du ikke liker. Det synes jeg er helt forkastelig.

Skrevet

Tråden stängd

/Furstina (moderator)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...