Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Dårlig start på uka.

Siden kjære sin billett fra utland og til Oslo var bestilt gjennom firmaet, og hans billett fra Oslo til Trondheim bestilt av han privat, så står ikke SAS ansvarlig for at han var forsinka. Med andre ord måtte vi betale ny billett selv, og det koster litt når den må bestilles dagen i forveien :sur: I tillegg kjennes det ut som om TR er på vei, murringer i alle fall. Klamrer meg fortsatt til et lite håp, men det spørs vel.

Jaja - det kan bare gå oppover fra her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Spennende :popcorn:

Menssmerter og graviditets symptomene er jo ikke så ulike i begynnelsen. Så gode muligheter dette her.

Spent.

Lykke til i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å oppdatere meg litt.. Jeg testet litt for tidlig... TR er på vei hos meg, og jeg tenker at jeg kunne ha spart Clearbluen til neste periode.. Men, men.. Gjort er gjort og en ny prøveperiode er i gang for min del :)

Krysser fingrene for klaff for deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei MellonCollie! Stakk bare innom for å si :goodbye: og for å se om det var noen nyheter på gang her....... :popcorn: venter spent..... og krysser fingre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Så hyggelig at du kom innom boka mi også Pøbelsara!

Men popcorn-spisinga kan nok avlyses for denne gang, jenter. Har fortsatt ikke fått mensen, men testa på morgenen i dag. Og den var negativ.

Så da er det bare å sette seg ned og vente, da. Venting er det jeg er aller best til :sur:

I tillegg begynner jeg å bli skikkelig syk tror jeg. Kjennes ut som om jeg har feber, og er helt tett...

Sånn, det var dagens sutreinnlegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da :kjefte:

Negative tester er de verste...

Får enten håpe den tar feil eller at mensen dukker opp fort, så du kan begynne på ny PP...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi i gang med ny PP, selv om man aldri skal si noe for sikkert hos deg ennå ;)

Blir det en august-baby tro? :babysmokk:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei til Lilith, nytt ansikt i boka mi :vinke:

Og hei til alle dere andre som trofast følger med :klem:

Fortsatt ingen TR her. Formen er bedre, og skal trene etter jobb. Forferdelig vær i dag, har fortsatt ikke tørket helt etter jeg gikk til jobb på morgenen...

Er egentlig bedt på et slags julebord i morgen, med gamle kollegaer. Fryktelig lyst til å dra, men den gjengen sparer ikke på alkoholen, for å si det sånn... og har ikke lyst til å ta sjansen dersom ikke mensen har kommet enda. What to do?? :forvirra: Siden testen var negativ, så er det jo liten sjanse for at det har skjedd noe. Men vil ikke drikke nå uten å være 100% sikker. Og har egentlig ikke lyst til å teste på nytt igjen allerede imorgen, bare for å få enda en negativ test...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig den der... :sjenert:

Jeg drakk denne gangen etter to negative tester, men var visst gravid likevel... Men nå var syklusen min i ulage etter SA da...

Angrer litt på det i ettertid, men var på ferie og regnet da med at jeg ikke var gravid...

Kan du finne på en unnskyldning?

Ville kanskje tatt en test i morgen jeg da, hvis mensen fortsatt ikke har dukket opp. Bare for sikkerhets skyld.

Skjønner godt du ikke har lyst på en negativ test til, men samtidig er det jo ikke lett å vite.

Pleier syklusene dine å være regelmessige?

Ble et litt rotete innlegg dette her... Var ikke meninga, men synes det er vanskelig å si noe bestemt. Klart man ikke skal drikke når man er gravid, men jeg synes jo en skal prøve å leve litt normalt også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusene mine etter pilleslutt har vært:

Syklus 1: 31 dager

Syklus 2: 31 dager

Syklus 3: 28 dager

Og nå er jeg altså på dag 34. Så jeg har jo ikke hatt veldig ustabile sykluser egentlig.. Men har jo ikke så mye grunnlag å regne på heller, da.

Jeg er så enig i siste innlegget ditt. Jeg vil kunne leve normalt, samtidig som jeg selvfølgelig ikke vil drikke når jeg er gravid... :sjenert:

Blir vel til at jeg får forsøke å teste igjen imorgen, da. Er det fremdeles da best å teste på morgenen, eller spiller det ingen rolle når på dagen jeg gjør det så lenge jeg har gått over dagen..?

Så får jeg heller finne ut av det etter den testen, hva jeg sier/gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt opp til deg om du vil drikke eller ikke :) Man kan jo være med på fest selv om en ikke drikker vettu ;)

Du kan jo si du går på pencillin eller lignende, og derfor ikke kan drikke? :)

Ha en fortsatt fin dag! Følger spent med ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...