Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Alltid utålmodig :ler:

Men jeg vil heller vente, for jeg vil være helt sikker på at jeg er forsinka før jeg evt tester... tror det vil være verre å få negativ test (og å ha giret seg opp), enn å få mensen. Så jeg tenker jeg holder meg til planen, om jeg klarer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er flink du... Tror nok du har den besteste planen av oss to, og at jeg er den besteste til å være utålmodig.. :sjenert:

Tror nok det blir en test på søndagen jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vil heller vente, for jeg vil være helt sikker på at jeg er forsinka før jeg evt tester... tror det vil være verre å få negativ test (og å ha giret seg opp), enn å få mensen. Så jeg tenker jeg holder meg til planen, om jeg klarer ;)

Kjenner igjen den tanken der... Er så skuffende å se den negative testen. (Litt rart da en negativ test kan være feil. Så større håp da enn når mensen kommer... :sjenert: Jeg fikk jo to negative tester denne gangen, før den endelig ble positiv :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:;)

Mmm... biff! Vi skal ha biff nå, vi. Må si jeg misunner deg skoeska altså, har bare sesong 2, jeg. Jaja :-D

Du holder oss vel oppdatert i helga? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle hilsener, det er så godt at dere følger med meg :klemmer:

Sesong av Sex and the City er unnagjort, og snart er det fotballkamp. Jeg koser meg innendørs, da Trondheim snart har regnet bort! :)

Ingenting nytt på prøvefronten. Ikke tegn til TR, og ikke graviditetstegn. Jeg er utålmodig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter :popcorn: -spisingen jeg da ;)

Jeg har også Sex and the city-skoesken! Digger den serien! :-D

Skjønner at du ikke tester enda... negative tester er noe herk! Jeg ble ganske lei av negative tester etterhvert... Håper TR holder seg laaangt unna! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojjj spenning her inne.

Jeg skal vel ikke snakke, som testet 16 dager over ikm med lillemor. Ville jo bare være sikker på at mensen var sein, og så fryktet jeg neg test.

Krysser fingre og tær for blått resultat over helga da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting skjedd i dag heller.. :sjenert: Nå begynner det å snike seg inn litt håp her, men vil ikke tenke på det og bli skuffa :(

Nå skal jeg snike meg inn til simpleminded og mase på oppdatering derfra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Mannen har jo vært på utlandstur i helga, og skulle bytte fly på Gardermoen for å komme hjem. Men første flyet var så forsinka at han misset det han skulle ta til Trondheim, så nå kommer han antagelig ikke hjem i kveld. Skuffa :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Så kjedelig da!! Kjipt det når man gleder seg til de skal komme hjem så kan de ikke likevel... :sjenert: Jaja, han kommer jo uansett i morgen og det er jo ikke sååå lenge til! :juhu:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har jo vært på utlandstur i helga, og skulle bytte fly på Gardermoen for å komme hjem. Men første flyet var så forsinka at han misset det han skulle ta til Trondheim, så nå kommer han antagelig ikke hjem i kveld. Skuffa :(

Så kjedelig! :troest:

Det er så typisk... jeg var ute og fløy på fredagen, da var selvsagt flyet forsinket... Heldigvis kom jeg meg hjem "riktig" dag, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...