MellonCollie Skrevet 2. november 2007 Forfatter #261 Del Skrevet 2. november 2007 Alltid utålmodig Men jeg vil heller vente, for jeg vil være helt sikker på at jeg er forsinka før jeg evt tester... tror det vil være verre å få negativ test (og å ha giret seg opp), enn å få mensen. Så jeg tenker jeg holder meg til planen, om jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 2. november 2007 #262 Del Skrevet 2. november 2007 Du er flink du... Tror nok du har den besteste planen av oss to, og at jeg er den besteste til å være utålmodig.. Tror nok det blir en test på søndagen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 2. november 2007 #263 Del Skrevet 2. november 2007 Men jeg vil heller vente, for jeg vil være helt sikker på at jeg er forsinka før jeg evt tester... tror det vil være verre å få negativ test (og å ha giret seg opp), enn å få mensen. Så jeg tenker jeg holder meg til planen, om jeg klarer Kjenner igjen den tanken der... Er så skuffende å se den negative testen. (Litt rart da en negativ test kan være feil. Så større håp da enn når mensen kommer... Jeg fikk jo to negative tester denne gangen, før den endelig ble positiv ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 2. november 2007 #264 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg venter også på TR en god stund enn å teste. testet 1 pp når jeg var 2 dager over. Var negativ og for en skuffelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 2. november 2007 #265 Del Skrevet 2. november 2007 Mmm... biff! Vi skal ha biff nå, vi. Må si jeg misunner deg skoeska altså, har bare sesong 2, jeg. Jaja :-D Du holder oss vel oppdatert i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. november 2007 #266 Del Skrevet 3. november 2007 Ikke noe som har skjedd her enda? Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. november 2007 Forfatter #267 Del Skrevet 3. november 2007 Takk for alle hilsener, det er så godt at dere følger med meg Sesong av Sex and the City er unnagjort, og snart er det fotballkamp. Jeg koser meg innendørs, da Trondheim snart har regnet bort! Ingenting nytt på prøvefronten. Ikke tegn til TR, og ikke graviditetstegn. Jeg er utålmodig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. november 2007 #268 Del Skrevet 3. november 2007 Starter -spisingen jeg da Jeg har også Sex and the city-skoesken! Digger den serien! :-D Skjønner at du ikke tester enda... negative tester er noe herk! Jeg ble ganske lei av negative tester etterhvert... Håper TR holder seg laaangt unna! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 3. november 2007 #269 Del Skrevet 3. november 2007 Skjønner godt at du ikke vil teste, men skjønner godt at du er utålmodig også God lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. november 2007 #270 Del Skrevet 3. november 2007 dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. november 2007 #271 Del Skrevet 3. november 2007 Ojjj spenning her inne. Jeg skal vel ikke snakke, som testet 16 dager over ikm med lillemor. Ville jo bare være sikker på at mensen var sein, og så fryktet jeg neg test. Krysser fingre og tær for blått resultat over helga da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. november 2007 Forfatter #272 Del Skrevet 4. november 2007 Ingenting skjedd i dag heller.. Nå begynner det å snike seg inn litt håp her, men vil ikke tenke på det og bli skuffa Nå skal jeg snike meg inn til simpleminded og mase på oppdatering derfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 4. november 2007 #273 Del Skrevet 4. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 4. november 2007 #274 Del Skrevet 4. november 2007 TVI- TVI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. november 2007 #275 Del Skrevet 4. november 2007 Spennede, spennede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. november 2007 #276 Del Skrevet 4. november 2007 :popcorn: :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. november 2007 #277 Del Skrevet 4. november 2007 Jahaaaaaa, ja. Lover jo godt så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 4. november 2007 Forfatter #278 Del Skrevet 4. november 2007 Mannen har jo vært på utlandstur i helga, og skulle bytte fly på Gardermoen for å komme hjem. Men første flyet var så forsinka at han misset det han skulle ta til Trondheim, så nå kommer han antagelig ikke hjem i kveld. Skuffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 4. november 2007 #279 Del Skrevet 4. november 2007 Så kjedelig da!! Kjipt det når man gleder seg til de skal komme hjem så kan de ikke likevel... Jaja, han kommer jo uansett i morgen og det er jo ikke sååå lenge til! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. november 2007 #280 Del Skrevet 4. november 2007 Mannen har jo vært på utlandstur i helga, og skulle bytte fly på Gardermoen for å komme hjem. Men første flyet var så forsinka at han misset det han skulle ta til Trondheim, så nå kommer han antagelig ikke hjem i kveld. Skuffa Så kjedelig! Det er så typisk... jeg var ute og fløy på fredagen, da var selvsagt flyet forsinket... Heldigvis kom jeg meg hjem "riktig" dag, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg