Gjest Ballerina Skrevet 13. oktober 2007 #221 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er kjedelig når man ikke helt vet hva man kan gjøre med planleggingen... Jeg kan iallfall si at jeg begynte med invitasjoner osv. rett etter jul! (halvannet år før). Men det er jo lov å begynne å kikke Når det gjelder vielse... så ville nok jeg hatt det på to forskjellige steder. Er helt enig med alle begrunnelsene dine Ha en fin lørdag : klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #222 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det er kjedelig når man ikke helt vet hva man kan gjøre med planleggingen... Jeg kan iallfall si at jeg begynte med invitasjoner osv. rett etter jul! (halvannet år før). Men det er jo lov å begynne å kikke Når det gjelder vielse... så ville nok jeg hatt det på to forskjellige steder. Er helt enig med alle begrunnelsene dine Ha en fin lørdag : klemmer: Ja, blir nok to forskjellige steder, mamma mente også det burde være sånn Føler det er litt status quo for tiden ja!! Tenker at det egentlig ikke er for tidlig å begynne på invitasjonene...om jeg bare kunne bestemme meg for farge og design. Grunnfargen blir hvit eller krem, ellers er jeg ikke sikker på hva jeg skal gjøre. Liker å lage ting selv, så hvis noen har noen linker til "hjemmelagete" invitasjoner som jeg kan få inspirasjon av så blir jeg glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 15. oktober 2007 #223 Del Skrevet 15. oktober 2007 så hvis noen har noen linker til "hjemmelagete" invitasjoner som jeg kan få inspirasjon av så blir jeg glad Send meg mailadressen din på PM så skal jeg sende deg de bildene jeg har av våre "hjemmesnikrede" innbydelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 15. oktober 2007 #224 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vi skal også lage invitasjoner selv. Lager de på pc, og skriver ut på litt tykke ark. Sender deg pm jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #225 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vi skal også lage invitasjoner selv. Lager de på pc, og skriver ut på litt tykke ark. Sender deg pm jeg Takk skal du ha Musica!! Aldri skjønt helt det med blogg her inne, men du hadde jo kjempefin blogg, takk for tilgang!! Kjempestilige invitasjoner. Kanskje vi kan tenke på noe lignende. Men jeg er ikke så flink med data da, så jeg tenkte egentlig å lage invitasjonen for hånd, og så skrive teksten på data og lime inn i invitasjonen etterpå, men redd for at det ikke kommer til å se så stilig ut. Men var veldig fint sånn du hadde gjort det da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 15. oktober 2007 #226 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bloggen er ikke her inne. Bare tull med bildene når jeg hadde her, så jeg laget blogg et annet sted. Invitasjonene der ble jeg ikke veldig fornøyd med, så nå har vi et par andre forslag vi holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #227 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bloggen er ikke her inne. Bare tull med bildene når jeg hadde her, så jeg laget blogg et annet sted. Invitasjonene der ble jeg ikke veldig fornøyd med, så nå har vi et par andre forslag vi holder på med Ok, jeg synes de danske invitasjonene som var til "inspirasjon" var veldig fine også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #228 Del Skrevet 27. oktober 2007 Huff, jeg har virkelig ikke vært så aktiv i verken min egen eller andres bryllupsdagbøker i det siste. Har det så travelt med skole og andre ting, og så føles det så lenge til... Men i dag er det 1 år og 8 mnd igjen, så kan jo litt for det Føles som sagt leeenge til, men er hvertfall 4 mnd mindre igjen til den store dagen nå enn da jeg registrerte meg her på KG i sommer Og våren forsvinner alltid fort, så når vi kommer inn i det nye året så går vel kanskje tiden fort likevel Kjæresten er ute i kveld. Skulle egentlig være med, men er litt småsnufsete, så blir hjemme og leser litt i stedet. Og kanskje surfer litt etter bryllupsting på nettet Ha en fin kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsG Skrevet 27. oktober 2007 #229 Del Skrevet 27. oktober 2007 weee! 1 år og 8 måneder igjen! tida går jo fort da.. så plutselig at det stod 6 måneder på min "ticker" her om dagen.. litt skummelt igrunn jasså.."syk"? eller mest-lyst-til-å-surfe-etter-bryllups-ting? god bedring og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #230 Del Skrevet 29. oktober 2007 Takk for det, har hanglet litt med forkjølelse i det siste ja... Men har hatt en fin helg da. Var på Festplassen i går og feiret Brann-gullet, sinnsykt bra stemning, så nå er jeg hes og fæl, hehe... Heldigvis trenger jeg ikke gå på skolen før kl 14 i dag og kan sitte hjemme og forberede meg først Håper du har hatt en fin helg du også Kort tid igjen til ditt bryllup ja, litt misunnelig på deg der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 29. oktober 2007 #231 Del Skrevet 29. oktober 2007 Huff forkjølelse er ikke noe særlig Er formen bedre? Tiden kommer til å fly avgårde! Jeg synes det virker veldig lenge til vårt bryllup, men plutselig har det jo gått en uke, to uker osv... hver dag kan det nok virke lenge til tiden kommer, men helhetlig tror jeg vi kommer til å se at tiden faktisk har gått så det suser *håper iallefall det* God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #232 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Takk takk Er ikke helt i form igjen ennå, hjalp jo ikke akkurat at jeg var ute og feiret seriegullet i går heller, hehe...kom tidlig hjem da, men å stå 4 timer og hoppe og danse og synge når man er forkjølet er jo ikke det lureste, hehe...får ta det med ro utover uken, hehe... Ja, tiden går nok fortere etterhvert, tenker den går fortere når vi kommer over jul, våren går alltid fort!! Så forresten en annonse for Black Design nå, og i annonsen var det sånne hvite pyntesommerfugler som jeg har sett for meg som bordpynt... de kostet 29,- pr stk, så blir kanskje litt mye å ha en på hver kuvert, pluss vet jo ennå ikke helt sikkert hvor mange vi blir til middag, men må hvertfall ha meg en tur å se en dag... kan jo kjøpe 15-20 stk sånn at det går an å pynte litt med dem på bordene kanskje... Endret 29. oktober 2007 av _lene_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. oktober 2007 #233 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvis du har sett for deg de, så er det jo like greit å kjøpe de til å pynte bordene med Du får vel alltids brukt de til noe Så får jeg vel gratulere med seriegullet, selv om jeg skulle ønske det kom et heeelt annet sted enn Bergen Synes også tida går innmari fort - "snart" er det 1 år siden jeg og min kjære forlova oss, og vi bestemte dato rimelig kjapp tid etter. Så fra 2,5 år, er det plutselig bare halvannet.... snart er vi også koner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #234 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvis du har sett for deg de, så er det jo like greit å kjøpe de til å pynte bordene med Du får vel alltids brukt de til noe Så får jeg vel gratulere med seriegullet, selv om jeg skulle ønske det kom et heeelt annet sted enn Bergen Synes også tida går innmari fort - "snart" er det 1 år siden jeg og min kjære forlova oss, og vi bestemte dato rimelig kjapp tid etter. Så fra 2,5 år, er det plutselig bare halvannet.... snart er vi også koner Ja, men sommerfuglene var mye finere i annonsen enn i virkeligheten *skuffet* Var altfor mye sølvglitter på dem... Men har nå god tid å lete da... Jo takk, morsomt hvor mange som hater Brann. En jeg studerer med er fra Stavanger og ville likevel at Viking skulle tape mot Stabæk, sånn at Brann sine gullsjanser skulle reduseres...DET er litt merkelig spør du meg, hate Brann mer enn du liker ditt eget lag, hehe...men sånn gikk det nå ikke da... Takk for gratulasjonen, tror du er den første som ikke er fra Bergen som har sagt det... Synes noen tar fotballen litt for seriøst, hehe.. Ja, tiden går fort, den gjør det, vi er omtrent halvveis fra vi forlovet oss til bryllupet står nå Tenkte på det her hin dagen, svigerforeldrene mine spurte om vi skulle være med de til Sardinia neste sommer, og så tenkte jeg: Jøss, da er det jo under et år igjen... Har veldig lyst å reise med de, men spørs hvor mye de sponser turen, hehe...vi bør jo egentlig være hjemme og jobbe og spare til bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. november 2007 Forfatter #235 Del Skrevet 7. november 2007 Det skjer utrolig lite på bryllupsfronten nå egentlig... Mye annet å være opptatt av...har vært veldig flink student i det siste og kommet skikkelig godt i gang med det nye kurset, føles godt... Den 18. november har vi 4-årsdag, men da skal vi feire bursdagen til kjærestens bestemor, så vi går nok ut sammen den 17. i stedet... Ut og spiser og kanskje på kino...han har spurt hva jeg ønsker meg, kanskje et smykke...jeg har fått både smykke og ring av ham før i tillegg til forlovelsesringen, men begge forsvant når vi flyttet for halvannet år siden, så i fjor fant han på noe annet...får ta bedre vare på det om jeg får noe sånt igjen!! Har bursdag selv den 24., så driver å planlegger jentekveld for å feire den 26., siden jeg må jobbe bursdagshelgen min Men men, greit å feire på annen måte enn med fest, som jeg tross alt har gjort de siste 4 årene... Jeg og ene forloveren min drar jo til Berlin i desember, tror jeg kommer til å smugkikke litt på både dekor og kjole, selv om har lovet min andre forlover å ikke kjøpe kjole uten henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 14. november 2007 Forfatter #236 Del Skrevet 14. november 2007 Sitter og stresser med hjemmeeksamen som skal inn i morgen, så burde absolutt ikke være her inne... hehe...fortsatt ingenting nytt i planleggingen. Vi har 4-årsdag på søndag, og skulle egentlig gå ut å spise i helgen, men plutselig ble det til at vi inviterte 4 venner her på middag på fredag og så skal vi ha vors her på lørdag, hehe...søndag skal vi i bursdagen til kjærestens mormor...så vi får se om vi feirer dagen på mandag... vet kjæresten kommer til å bli kjempefornøyd om vi går ut og spiser og evt går på kino i tillegg, men jeg har liksom lyst å finne på noe litt mer orginalt... forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. november 2007 #237 Del Skrevet 14. november 2007 Du må ha masse lykke til med eksamen! Man er jo nødt til å ta litt pauser innimellom for at hodet skal klare å fungere Har dessverre ingen gode forslag til hva dere kan finne på.. veldig dårlig til sånt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. november 2007 Forfatter #238 Del Skrevet 17. november 2007 Du må ha masse lykke til med eksamen! Man er jo nødt til å ta litt pauser innimellom for at hodet skal klare å fungere Har dessverre ingen gode forslag til hva dere kan finne på.. veldig dårlig til sånt selv Takk takk Hmm, får se om jeg kommer på noe i løpet av helgen. Har hatt en fantastisk kveld i kveld, med 4 venner på besøk, treretters middag... han ene spurte om han kunne begynne å spise middag hos oss hver dag, hehe... og i morgen skal vi ha vors. Koselig å ha en helg bare til å gjøre gøye ting, for på mandag begynner eksamenslesingen for fullt...men nå er jeg stuptrøtt, får komme meg i seng...god helg folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 25. november 2007 Forfatter #239 Del Skrevet 25. november 2007 Har vært ganske uinspirert i forhold til bryllup i det siste, altfor travel med andre ting og føles altfor lenge til dagen faktisk er her... 4-årsdagen ble egentlig ikke feiret spesielt, vi var i bursdagen til samboers mormor på selve dagen, og hadde ikke tid nå i uken... Jeg hadde bursdag i går (vel, forigårs blir det vel nå, siden kl er over 12)... var på jobb først, veldig travelt, det var ikke så gøy. Men om kvelden spiste jeg og samboer pinnekjøtt, og han hadde kjøpt blomster og jule-CD og Sims til meg, selv om han egentlig ikke skulle kjøpe noe for han har allerede spandert Berlin-turen på meg. Så så vi skal vi danse finalen. En koselig kveld, men jeg fikk ikke sove før kl 03 natt til lørdag, og var på tidligvakt...så kl 22 gikk jeg og la meg... men koselig med en rolig bursdagsfeiring egentlig...har hatt familiebesøk i dag og i morgen skal jeg feire med noen venninner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. november 2007 Forfatter #240 Del Skrevet 27. november 2007 1 år og 7 mnd igjen!! Gleder meg til etter jul så vi endelig kan planlegge litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg