Lilywhite Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #1601 Del Skrevet 30. mai 2009 4 uker igjen! Begynner virkelig å nærme seg nå! Viste en venninne som ikke er så godt kjent her hvordan hun skulle komme seg til vielsen og festen i dag... Ellers er det ekstremt lite gøy å lese til eksamen i dette været, spesielt siden nesten alle jeg kjenner enten er ferdig med eksamen eller har langfri fra jobben og er ute å griller i dag... men jeg MÅ lese i kveld... vurderer å ta lesingen på altanen med et glass hvitvin da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mai 2009 #1602 Del Skrevet 31. mai 2009 Utelesing med vin hørtes ut som en god plan! Ble det noe av? Når får du ferie du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #1603 Del Skrevet 31. mai 2009 Utelesing med vin hørtes ut som en god plan! Ble det noe av? Når får du ferie du da? Unte meg et glass hvitvin ja Ferie 10. juni Og nå er måneden her hvor det skjer (kjære ler av meg fordi jeg finner "merkedager" nesten hver dag, hehe... "nå er det en måned igjen, nå er det 4 uker igjen, nå er måneden her...osv...hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #1604 Del Skrevet 31. mai 2009 Hadde forresten prøveoppsett i dag, glemte å ta bilder... ble ikke helt perfekt, for kusinen min gjorde en feil ved å krølle hele håret før hun satte opp, pluss hun hadde ikke med ruller til kronen. Men ble ganske fint Synes egentlig det var enda finere når krøllene begynte å gå litt ut, så begynner å leke litt med tanken å bare droppe extentions og gå for litt enklere stil... hmm, ikke lett dette :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. juni 2009 #1605 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Unte meg et glass hvitvin ja Ferie 10. juni Og nå er måneden her hvor det skjer (kjære ler av meg fordi jeg finner "merkedager" nesten hver dag, hehe... "nå er det en måned igjen, nå er det 4 uker igjen, nå er måneden her...osv...hehe) Viktig å ha noe å feire!! Lykke til med siste leseinnspurt§ (den paragrafen kom da jeg bomme på tastene når jeg skulle skrive !, men lot den stå, siden det passa bra til temaet ditt ) Endret 1. juni 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 1. juni 2009 #1606 Del Skrevet 1. juni 2009 Så gøy med prøveoppsett Skal ikke være lett å bestemme frisyre, jeg har vel ombestemt meg flere ganger ang hvordan jeg skal ordne mitt eget også Lykke til videre med lesingen, ikke lenge til det er ferie nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. juni 2009 #1607 Del Skrevet 2. juni 2009 Så gøy med bilder, da. Er veldig spent på å høre hvordan det gikk. Prøveoppsett blir ikke alltid perfekt vet du, det er derfor vi har prøveoppsett. Håper du finner ut av hva du vil ha. Lykke til med lesing og eksamener, nå er det nemlig bare litt over en uke til du har ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1608 Del Skrevet 3. juni 2009 Viktig å ha noe å feire!! Lykke til med siste leseinnspurt§ (den paragrafen kom da jeg bomme på tastene når jeg skulle skrive !, men lot den stå, siden det passa bra til temaet ditt ) Jepp Takk! Så søt du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1609 Del Skrevet 3. juni 2009 Så gøy med prøveoppsett Skal ikke være lett å bestemme frisyre, jeg har vel ombestemt meg flere ganger ang hvordan jeg skal ordne mitt eget også Lykke til videre med lesingen, ikke lenge til det er ferie nå Ja, kjekt å komme i gang med det! Kjøpte sminke for 3000 kr i går også!! Ble litt vel dyrt, gjorde tabben å bare kjøpe alt med en gang uten å spørre om pris, men det ble veldig fint og naturlig når hun på MakeupStore sminket meg, så fant ut det var best med alt nytt, siden jeg har mer "festmakeup" i sterke farger og litt mørk foundation.... Så får jeg heller bli litt flinkere til å legge ordentlig dag-makeup fremover så jeg får noe igjen for alle pengene jeg har brukt Jeg ombestemmer meg også hele tiden med hensyn til hår... den største tvilen ligger på om jeg skal ha extentions eller ikke... hva sier dere jenter? Jeg har aldri hatt det før, er redd det ikke skal bli fint/naturlig. Skal dessuten rett på bryllupsreise etterpå, gidder sikkert ikke ha extentions i da... og så får vi ikke tatt prøveoppsett med extentions, det også gjør meg usikker, vil gjerne se hvordan det ser ut... har jo litt lengre enn skulderlangt nå, så "trenger" strengt tatt ikke extentions, men blir litt kort når jeg krøller håret da.... huff, skal ikke være lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1610 Del Skrevet 3. juni 2009 Så gøy med bilder, da. Er veldig spent på å høre hvordan det gikk. Prøveoppsett blir ikke alltid perfekt vet du, det er derfor vi har prøveoppsett. Håper du finner ut av hva du vil ha. Lykke til med lesing og eksamener, nå er det nemlig bare litt over en uke til du har ferie! Glemte å ta bilder søndag, men skal huske det neste gang Har fortsatt ikke bestemt meg for frisyre... tror kanskje jeg legger ut noen linker her etterpå... Hvordan skal du ha håret ditt? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1611 Del Skrevet 3. juni 2009 Her er forskjellige frisyrer jeg vurderer: Frisyre 1 Synes denne er veldig fin, men kusinen min mener det er finest at endel av håret henger ned bak når man har stroppeløs kjole. Har også noen små arr fra eksem øverst på ryggen som hadde vært greit å skjule... Frisyre 2 Denne er også veldig fin, men tror jeg "må" ha extentions da... Frisyre 3 Denne var kanskje ikke så fin i seg selv, men synes nr 3 blir litt voldsom... Så kanskje en mellomting mellom nr 2 og 3? Merker at til tross for at kjæresten min nok vil være uenig så er jeg ikke såå voldsomt dollejente, og vil ha ting litt naturlig... tror jeg kommer til å avbestille geléneglene også, frykter de vil være ubehagelig å gå med, at jeg heller skal ta fransk manikyr på mine egne og muligens heller teste til helgen hvor lenge noe sånt holder seg fint når man får det gjort proft... Så hva synes dere om håret jenter? Extentions eller ikke, og hvilken frisyre var finest? Kom gjerne med forslag også, men jeg vil ha noen små lokker ned på hver side fremme, liker ikke når alt står helt stramt bakover på hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. juni 2009 #1612 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg brukte også masse penger på sminke på Make up Store.. Kjøpte bryllupssettet.... :dåne: jeg betalte 1700,- Men jeg ser på det som en investering.. Har sett en del på klippet som ligger her på KG om bryllupssminke, da det kanskje blir litt for intenst slik som hun dama på Make up Store sminket meg... Med litt mer trening mestrer jeg det Jeg skal også sette på extensions Og har bestemt meg for å ha hår ned til midt på ryggen savner det lange håret mitt.. Er litt ubestemt om jeg skal ha håret løst på bryllupsdagen eller om jeg skal ha en knute i nakken, men finner liksom ingenting som jeg helt 100% faller for... Nå er det ikke lenge igjen til du blir gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1613 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg brukte også masse penger på sminke på Make up Store.. Kjøpte bryllupssettet.... :dåne: jeg betalte 1700,- Men jeg ser på det som en investering.. Har sett en del på klippet som ligger her på KG om bryllupssminke, da det kanskje blir litt for intenst slik som hun dama på Make up Store sminket meg... Med litt mer trening mestrer jeg det Jeg skal også sette på extensions Og har bestemt meg for å ha hår ned til midt på ryggen savner det lange håret mitt.. Er litt ubestemt om jeg skal ha håret løst på bryllupsdagen eller om jeg skal ha en knute i nakken, men finner liksom ingenting som jeg helt 100% faller for... Nå er det ikke lenge igjen til du blir gift Hehe, jeg er ikke den eneste altså :gjeiper: Jeg følte meg litt lurt først, for når jeg sa jeg ville ha alt så lå jo bare en tredjedel av det hun hadde brukt på sminkebordet foran meg, men er jo ikke så rart det kom opp i den summen når jeg tross alt kjøpte: pudder, foundation, solpudder, rouge, 4 øyeskygger, base til å dekke røde merker, leppestift, lipliner, en egen base til å ha på øyelokkene og 6 koster til diverse Dessuten bruker jeg sjelden mye penger på sminke (kjøper ordentlige merker, men bruker bare maskara til hverdags), så er det en gang man bør gjøre det så er det vel nå Har du hatt extentions før? Er du ikke litt redd festene kommer til å vise eller at det skal dette ut/se unaturlig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1614 Del Skrevet 3. juni 2009 Fikk litt brunfarge da vi satt ute og leste mandag Men jeg som aldri har kviser har selvfølgelig begynt å få stresskviser i pannen... Skulle jo egentlig ikke skrive her når kjæres utdrikningslag er, i tilfelle han smugleser her, men tror sannsynligheten for det er veldig liten, så kan vel avsløre at det er nå til helgen... eneste jeg vet er at det skal vare hele helgen og at de sannsynligvis skal "kidnappe" han på jobb... Håper de har klarert det med sjefen hans i såfall Jeg tror jeg har greid å lure han til å tro at vi skal på hytten da, selv om han har regnet seg frem til at det bare er to aktuelle helger igjen... Denne og neste... Så jeg skal bo hos forloveren min i helgen, hater å være alene hjemme på natten... Skal lese sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. juni 2009 #1615 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Du kan ikke kjøpe sånn clip-in extensions, da? Så slipper du å styre med å ha det på bryllupsreisen etc, men kan jo bruke det senere på fest etc. Jeg har kjøpt Sara-hår hos min frisør, etter anbefalinger fra et par frisørvenninner, og det skal visst være kjempeenkelt system å bruke selv senere. Og da er det jo også mulig å "ombestemme" seg om du ikke synes det blir noe fint med de inni selve dagen. Men koster jo litt, da. Jeg vet ikke pris på vanlig extensions, men dette koster vel 1800 kr. Men ser på det som en investering, kan jo som sagt brukes igjen og igjen Jeg har tenkt på noe lignende denne frisyren, vet ikke om det gir deg noe mer inspirasjon? Edit: Hahah, tullet med linker / navn. Sånn! Endret 3. juni 2009 av MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1616 Del Skrevet 3. juni 2009 Du kan ikke kjøpe sånn clip-in extensions, da? Så slipper du å styre med å ha det på bryllupsreisen etc, men kan jo bruke det senere på fest etc. Jeg har kjøpt Sara-hår hos min frisør, etter anbefalinger fra et par frisørvenninner, og det skal visst være kjempeenkelt system å bruke selv senere. Og da er det jo også mulig å "ombestemme" seg om du ikke synes det blir noe fint med de inni selve dagen. Men koster jo litt, da. Jeg vet ikke pris på vanlig extensions, men dette koster vel 1800 kr. Men ser på det som en investering, kan jo som sagt brukes igjen og igjen Jeg har tenkt på noe lignende denne frisyren, vet ikke om det gir deg noe mer inspirasjon? Edit: Hahah, tullet med linker / navn. Sånn! Takk for tips De extentionsene som jeg egentlig skulle kjøpe koster det samme, bare at det limes på... Hvordan er det med festene på disse, synes de godt? Takk for tips til frisyre også, har sett på den selv tidligere på Projectwedding Hvordan skal du ha ditt hår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. juni 2009 #1617 Del Skrevet 3. juni 2009 Nå har ikke jeg prøvd håret på enda ( ), men i følge både min faste frisør, og min frisørvenninne så skulle ikke festene synes i det hele tatt. Som de sa, da forsvinner litt av poenget med extensions - for extensions skal jo gjøre ting penere. Noe det ikke blir om det er rare fester som skinner mellom Derfor er det ikke alltid man får brukt alt håret som følgr med i den pakka, for har man tynt hår holder det å sette inn 2 klips f.eks. Jeg ser for meg noe lignende den frisyren jeg linket inn hos deg, i tillegg til at jeg har tittet på noe hos frisøren min. Ligner på linken min, men litt løsere bak. Vil helst ha det litt opp bak, slik at ikke det blir for mye langt hår ned, synes fort det kan bli varmt og klamt. Og jeg har jo tross alt bestilt sol og pent vær den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. juni 2009 #1618 Del Skrevet 3. juni 2009 Hehe, jeg er ikke den eneste altså :gjeiper: Jeg følte meg litt lurt først, for når jeg sa jeg ville ha alt så lå jo bare en tredjedel av det hun hadde brukt på sminkebordet foran meg, men er jo ikke så rart det kom opp i den summen når jeg tross alt kjøpte: pudder, foundation, solpudder, rouge, 4 øyeskygger, base til å dekke røde merker, leppestift, lipliner, en egen base til å ha på øyelokkene og 6 koster til diverse Dessuten bruker jeg sjelden mye penger på sminke (kjøper ordentlige merker, men bruker bare maskara til hverdags), så er det en gang man bør gjøre det så er det vel nå Har du hatt extentions før? Er du ikke litt redd festene kommer til å vise eller at det skal dette ut/se unaturlig ut? Jeg snakket med venninna mi som er frisør angående dette, og hun sa det at de skjuler festene såpass godt, at det er skjeldent at de kommer til og vises, og har man litt lengde på håret fra før, så går det utmerket, for da skjuler det lange håret festene Ja, jeg kjøpte bare settet, og tre koster samt betalte for "kurset" på Make up store. Men må tilbake å få tak i base, en kost til Jeg bruker heller ikke så mye sminke til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1619 Del Skrevet 3. juni 2009 Nå har ikke jeg prøvd håret på enda ( ), men i følge både min faste frisør, og min frisørvenninne så skulle ikke festene synes i det hele tatt. Som de sa, da forsvinner litt av poenget med extensions - for extensions skal jo gjøre ting penere. Noe det ikke blir om det er rare fester som skinner mellom Derfor er det ikke alltid man får brukt alt håret som følgr med i den pakka, for har man tynt hår holder det å sette inn 2 klips f.eks. Jeg ser for meg noe lignende den frisyren jeg linket inn hos deg, i tillegg til at jeg har tittet på noe hos frisøren min. Ligner på linken min, men litt løsere bak. Vil helst ha det litt opp bak, slik at ikke det blir for mye langt hår ned, synes fort det kan bli varmt og klamt. Og jeg har jo tross alt bestilt sol og pent vær den dagen. OK Du har sikkert helt rett Har bestilt hår på egenhånd med clips nå, satser på at det blir bra Hmm, tror jeg skal ha litt ned og litt satt opp... tror jeg bare skal få la min kusine ha fritt spillerom på søndag og så ser vi hvordan det blir Hvis ikke jeg blir fornøyd har vi enda noen uker på oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1620 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg snakket med venninna mi som er frisør angående dette, og hun sa det at de skjuler festene såpass godt, at det er skjeldent at de kommer til og vises, og har man litt lengde på håret fra før, så går det utmerket, for da skjuler det lange håret festene Ja, jeg kjøpte bare settet, og tre koster samt betalte for "kurset" på Make up store. Men må tilbake å få tak i base, en kost til Jeg bruker heller ikke så mye sminke til vanlig Ja, er sikkert ikke noe problem Bestilte som sagt nå, og de skal vanligvis ha rask levering, så håper jeg får dem fredag eller lørdag så vi kan teste dem på prøveoppsett på søndag Jeg kjøpte sikkert noen "unødvendige" ting da, sånn som skråkost til å påføre "kajal" med den mørkeste øyenskyggen... men virker å være god kvalitet da, og skal det være så skal det være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg