Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok

Lilywhite

Anbefalte innlegg

Så spennende med bilder hos fotografen! :strix: Du er veldig modig, da. Jeg hadde aldri tørt å gjøre noe slikt tror jeg. :sjenert: Er litt blyg av meg. :fnise:

Og enig i at vin er en fin takkegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, veldig fin. Hadde masse besøk, både av slekt og venner. :)

Syns bilder høres ut som en flott morgengave. Når det er en flink fotograf som tar slike bilder så blir det jo kunst, og ikke tacky. :Nikke: Din kjære blir sikkert veldig fornøyd. :lur:

Jeg kan ikke noe om hvordan opplegg det skal være under en vielse, så skal ikke svare noe på det, men "Can you feel the love tonight" er nydelig da. :rødme:

Og vin er vel en grei takkegave. :Nikke:

Ja, bilder blir nok kult, bare jeg får svar fra fotografen :( Har ikke fått noe svar enda... kanskje jeg skal ringe å høre i morgen, er gått over en uke nå siden jeg sendte mail, og synes det er dårlig jeg ikke har fått noe svar, spesielt siden vi allerede har bestilt bryllupsfotografering der... greit at de kanskje ikke har tid, men hadde forventet et svar i allefall...

Blir nok den vi velger til sax-solo ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at vin er en bra oppmerksomhet for de som hjelper til med ting! :Nikke:

Ja, tror vi går for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med bilder hos fotografen! :strix: Du er veldig modig, da. Jeg hadde aldri tørt å gjøre noe slikt tror jeg. :sjenert: Er litt blyg av meg. :fnise:

Og enig i at vin er en fin takkegave.

Hehe, takk for det :) Har som sagt ikke fått noe svar da, så håper jeg hører noe snart! vet ikke om jeg gidder å stresse med å kontakte masse nye fotografer hvis de vi har valgt ikke har tid... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var forresten oppom jobben til kusinen min i går og diskuterte litt hvordan håret mitt skal være, tar prøveoppsett på søndag, tror det blir bra :hoppe:

Glemte å fortelle at vi var i 80-årsdagen til morfar på fredag, var ute og spiste på Lucullus :) Var egentlig en slags trippel bursdag også, siden pappa og mormor også har bursdag ca. samtidig. Vi hadde laget en fotobok med bilder fra hytten, og morfar ble kjemperørt! Han har vokst opp der hvor vi har hytte, og elsker å være der inne, så nå sa han at om han mister helsen til å dra inn der så har han boken å trøste seg med! Jeg fant et dikt til han også, og det var like før han begynte å gråte når han leste det opp :hjerte: Jeg er så utrolig glad i mormor og morfar! De har virkelig betydd mye for meg!

Her er diktet jeg fant:

En bestefar trygg og god

i alt han gjør og sier

Han tar deg med til fortiden

på livets gamle stier

Han oppmuntrer og trøster deg

på sin egen fine måte

Og bringer latteren frem igjen

selv om du ville gråte

En bestefar er kunnskap

og erfaring uten like

Ja, han er selve kongen

i vårt barndoms rike

Passet utrolig bra på morfar, som er veldig kunnskapsrik, elsker å fortelle historier og alltid har kunnet hjelpe oss med lekser...

Vi har forresten fått bekreftelse fra han som skal fikse servitører, så det er i orden :)

Og så skal jeg hente serviettene jeg har bestilt i morgen :strix: Bestilte jo noen fra USA for lenge siden, men der var det så dårlig kvalitet på trykket, så får håpe de fra Kortbutikken er bedre, men ser sånn ut på FB-gruppen i allefall :)

Beklager at jeg ikke er så aktiv i folks bøker for tiden, er bare såå mye å gjøre, med lesing og diverse. Var på reunion med London-gjengen i går også, knallgøy :)

Endret av _lene_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint dikt du hadde funnet til bestefaren din ;) Kan tenke meg han ble glad for det :jepp:

:hoppe: for prøveoppsett forresten! Merker selv at jeg har mindre tid til å være innom nå i slutten av planleggingsfasen, samt at det mye å gjøre på ny jobb m.m :) Så du er ganske så unnskyldt for min del ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin gave til bestefaren din. Skjønner at han ble rørt. :Nikke:

Jeg har heller ikke tid til å være så aktiv her for tiden. Tror egentlig det gjelder flere av oss. ;)

Men nå nærmer jo dagen seg for noen og enhver, og ting faller på plass! :strix:

Får håpe du får svar på mailen snart. :) Det er irriterende når det tar så lang tid. Burde jo ikke være så vanskelig å sende et svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint dikt du hadde funnet til bestefaren din ;) Kan tenke meg han ble glad for det :jepp:

:hoppe: for prøveoppsett forresten! Merker selv at jeg har mindre tid til å være innom nå i slutten av planleggingsfasen, samt at det mye å gjøre på ny jobb m.m :) Så du er ganske så unnskyldt for min del ihvertfall ;)

Ja, var ganske fornøyd med det, selv om jeg ikke diktet det selv, det ville vært enda bedre ;)

Du trenger ikke unnskylde deg, jeg har heller ikke vært sånn super-aktiv her inne i det siste... sånn går det når man skal lese til eksamen, trene, ordne bryllupsting etc... Så det går bra :) Tenk at i dag er det bare 5 uker til vi blir fru begge to :hoppe:

Ha en fortsatt fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin gave til bestefaren din. Skjønner at han ble rørt. :Nikke:

Jeg har heller ikke tid til å være så aktiv her for tiden. Tror egentlig det gjelder flere av oss. ;)

Men nå nærmer jo dagen seg for noen og enhver, og ting faller på plass! :strix:

Får håpe du får svar på mailen snart. :) Det er irriterende når det tar så lang tid. Burde jo ikke være så vanskelig å sende et svar.

Ja, er mye som skjer for tiden, så da blir KG nedprioritert... Har sett det er sånn for andre også, det er bare sånn det er :)

Håper jeg får svar snart ja, litt vanskelig å ringe dem også når kjære er hjemme, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så utrolig nydelig diktet til bestefar var. Stemmer forresten veldig godt overens med min bestefar også. :hjerte:

Håper at du snart får svar fra fotograf. :hoppe:

Lykke til med eksamener, trening og alt du er travel med. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått snakket med fotograf igjen. Jeg har nemlig blitt syk, igjen... føler ikke det er lenge siden sist, og jeg er så vanvittig dårlig, holder på å bli sprø... spøkte med kjære at det var svineinfluensa siden vi var på legevakten med lillebroren hans på fredag, men tror nå ikke det da :fnise:

Men har skikkelig sterk hodepine som paraceten ikke tar, er snørrete og har vondt i halsen... tror jeg hadde feber også, men tror paraceten tok den, for er ikke glovarm lengre...

Så jeg har mer eller mindre ligget strak siden vi kom hjem fra svigers på søndag... Og jeg som virkelig burde lese til eksamen...

Men nok syting og klaging: kjære har hentet serviettene, og de er nydelige :hoppe: Har også fått ordnet med 2 stk som skal rydde på kjøkkenet, lage kaffe etc etter at de proffe servitørene har gått.

Og vi har fått satt opp program til vielsen sammen med vigsler :)

Bestefaren til kjære og kjæresten hans har dessuten kjøpt alt vi ønsket oss av bestikk til bryllupet til oss! :strix: Så det var jo en super gave, og i tillegg betaler de lokalet! Mens mormor og morfar har betalt kjolen min og i tillegg kommer til å gi oss en ganske bra pengesum til bryllupsreisen :hoppe: Vi har virkelig snille besteforeldre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det bare 1 mnd igjen!! :strix:

Har kommet på en liste med ting som må gjøres snarest:

- Ringe hun som skal spille og hun som skal synge under vielsen og spørre om det går fint uten mikrofon og gi hun som skal spille informasjon om det endelige valget av inngang/utgang og sanger

- Lete etter en fin, hvit paraply i tilfelle regn

- Dobbeltsjekke alle avtaler (kan muligens vente en uke-to)

- Skaffe bartender

- Lage program til vielsen

- Lage ferdig sang til familien og plukke ut bilder til sanghefte

- Få laget avtale om manikyr 1-2 dager før bryllupet

- Finne ut hva slags merke jeg skal gå for når det gjelder sminke

- Kontake cateringen og si at vi må ha 2 ekstra kuverter til musikerne

Puh, masse detaljer som skal på plass! Har tatt sol 3 ganger i det siste og tenkte å fortsette 1-2 ganger i uken, og så må jeg selvsagt trene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt aisle runner! :hoppe: Fant ingen fine i hvit så gikk for en lys, lys rosa...

Håper det blir fint, dere kan se den her: Aisle Runner

Håper også jeg får den i tide. Står forresten at "customs and duties" er inkludert, betyr det at jeg ikke skal betale noe når den kommer hit? Eller gjelder det kun i USA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og håper den kommer i tide, men det skal jo gå... shipping skal ta 2-3 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

:strix: :strix:

:bond: 1 måned igjen!!!! :bond:

:strix: :strix:

:strix:

Må også :hoppe: litt for nyinnkjøp og krysser fingrene for at den kommer i tide!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix::hjerte::bryllup::hjerte::strix:

1 måned igjen!!

:strix::hjerte::bryllup::hjerte::strix:

Så kjedelig å høre at du har blitt syk :troest: Håper formen kommer seg fort :kose:

Ellers så er det jo stadig vekk ting du får ordnet ser jeg, det må jo bare bli en fantastisk bryllupsdag :hoppe:

*krysser fingrene* for at aisle runneren kommer tidsnok også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er :) Er helt frisk nå :) Mobilen min begynte å tulle seg i dag, eller egentlig for noen dager siden, men i dag gikk skjermen rett og slett i svart, og hjalp ikke å skru den av/på (den reagerte på tastetrykk, gikk an å ringe til de jeg kunne nr utenat til, men lite vits når man ikke kan se hvem som ringer eller lese eller sende mld)... Ble ikke så lei meg egentlig, for nå hadde jeg endelig en god unnskyldning for å kjøpe iPhone :hoppe:

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med morgengave nå, siden jeg ikke har hørt noe fra fotografen... har vært så opptatt med skole i åpningstiden, og vil ikke akkurat ringe fra skolen... hehe... Er veldig skuffet siden det tross alt er de vi har valgt til selve dagen også, så føler jeg burde si ifra, men regner med det er for sent å få tatt slike bilder nå sånn at de er klare til dagen...

Har bestilt time for å fikse neglene torsdagen før bryllupet nå :) Og søndag blir det endelig prøveoppsett på hår, etter at det har blitt flyttet 1000 ganger... hehe... Og i morgen skal vi hente dressen til kjære :strix:

Må levere ringene til pussing snart også, skulle visst ta ca 1 uke, blir rart å gå uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok forresten over 200 situps med min søster i går!! Hun er jo skikkelig trent, og hadde 10 forskjellige fremgangsmåter... Merker det i magemusklene i dag, tror jeg skal ta en runde på treningsmatten her hjemme på egenhånd i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig svar på fotografen, mailen min hadde blitt oversett ved en feil. Så nå skal jeg ta bilder 12. juni!! :hoppe: Gru-gleder meg... Lurer på hvordan jeg skal fotograferes... kan selvfølgelig ta med brudeundertøy, men tenkte litt på å ta med en av t-skjortene til kjære og bli tatt bilde av i den også (vet ikke hvorfor gutter synes det er så sexy når vi tasser rundt i t-skjortene deres, men kjære er visst ikke den eneste som synes det er hot, hehe...)

Ideer? Fotografen har vel endel innspill også, men vet ikke om jeg tør å bli fotografert helt naken.... Det ser jo ofte veldig stilig ut når det er proft gjort, men fortsatt litt flaut... får håpe det er som Cypress sier, at man glemmer at man står der kliss naken :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...