Gå til innhold

frulou-en Gift Hustru

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Snikleser du hos meg, MissLille? :redd: Må legge igjen et spor da vettu :ler: Jeg er ikke så skummel som jeg høres ut som, bare hakket verre :fnise:

Fikk du ræva i gear, Frulou? Jeg får alltid et sprøtt bilde opp når jeg hører, tenker eller leser "ræva i gear". Ser for meg en gearstake *sensurere resten*

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke: Hallais!

...og der var hu derre grisejenta Svimle igjen,gitt! :fnise:

Joda,jeg kom meg godt og vel avgårde til byen, og jeg gikk i høyt tempo på korte ben.Og det var faktisk fint vær i dag,til en forandring, så det var godt med en tur. Føles bra å få brukt kroppen litt. :trene: Og snart bærer det ut på tur med vovven.

Ser vi tenker ganske likt om tilværelsen til vovvene våre, jente 79, og det syns jeg var skikkelig søtt. Jeg ser jo at Pinny er skrekkelig glad i oss, og det tar jeg som et tegn på at vi gjør bra ting for henne. Jeg prøver i tillegg å trimme henne både fysisk og mentalt- i typisk bordercolliestil (hun er halvt-) må hodet ha litt action, det også. Rare bikkjelurva.:hjerte:

Det er dyrt å kjøpe egen bolig ja, MissLille. Vi var heldige der- huset vårt er en del av et arveoppgjør, så utgiftene til kjøp, og lånemengden er nok en god del lavere enn det som er vanlig. Men nytt bad måtte vi bygge,og en del freske 70tallstapeter og gulvbelegg må fjernes, så det blir jo en del utgifter til oppussing. Akkurat nå er jeg litt lei av oppussing,for å være helt ærlig. :fnise:

Tror jeg skal stikke ut en tur med bikkja nå i stedet for å deise ned i sofaen som gauler på meg....:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en koselig vov :)

Vår hund traff faktisk sin gamle eier når vi hadde hatt han i et halvt år. Han var overlykkelig over å treffe henne, og gikk glad og fornøyd av gårde med oss etterpå. Var på en hyttetur, selv om han var mye hos henne forholdt han seg mest til oss.

Nå er jo dette også ganske lenge siden, så jeg er ikke i tvil om at han er glad i oss :rødme:

Vi er jo også veldig glad i han. Ble liksom litt ekstra familie når vi fikk vofsen :-D

Godt du koste deg i byen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også leser jeg her inne - er snikleser både hos Pusla og Glow(og Svimle og sikkert flere også..) :sjenert: og hører jo hvordan dere trives i egne hus, og det høres så godt ut å ha sitt eget, blir litt utålmodig til tider :hoppe:

:vinke: Så koselig da, neste gang må du legge igjen spor altså!! :) Og ja, egen bolig er kjempekoselig, så håper dere finner drømmeboligen! Det er spennende det der :)

Er så koselig å lese hundesnakket deres, frulou og jente79, jeg er jo i den andre enden av hundeeiertilværelsen, men jammen er jeg glad i den skjønne lille pelsdotten allerede :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så koselig å lese hundesnakket deres, frulou og jente79, jeg er jo i den andre enden av hundeeiertilværelsen, men jammen er jeg glad i den skjønne lille pelsdotten allerede :hjerte:

Tar ikke lang tid å bli glad i sånne skjønne pelsdotter :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hallois!

Jeg har ikke sett noe til den der beibien ennå nei,Glow. Pussigrart at den tar så lang tid å levere.... :fnise:

Nå ligger vovven og furter foran terrassedøra.Hun så nemlig Ball der ute for et øyeblikk siden, og vil leeeeke,men siden det er så vått ute at plenen mer ligner på ei myr, så er det desverre Utelukket, og hun syns at mamsen er urlimelig kjip. Jeje, hva får man ikke leve med,vi får leke litt søk inne,med godbiter gjemt hist og her.

Ellers skal jeg kreke meg ned til posten og hente pakke fra kokebokklubben, jeg har som sagt meldt meg inn, og nå skal jeg begynne å bruke kokebøkene også,ikke bare lese i dem. Jeg har nemlig en irriterende tendens til å bruke dem som ren litteratur,og så stadig vende tilbake til gamle travere når maten skal lages. Men dette skal bli Høsten For Babyproduksjon Og Ny Mat (HFBONM- en elendig forkortelse). :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er et livstegn fra en overarbeidet. Jobber natt og dag i den nye jobben. Vanvittig!!!

Tror jeg får et lengre vikariat et sted hvor jeg får brukt utdanninga mi, og da kan jeg eventuelt gå ned i stillingsprosent i denne slitsomme jobben. Kiloene raser av....(Det er vel det mest positive med jobben).

Stella fikk barn 27. august. Åtte små!!!!!

De vokser hver dag, og ser ut til å ha det supert.

Nå blir det p-piller!

Løvebamsene er stoooore nå, og veldig fortryllende!

Når jeg får litt mer fri i jobben, står vaffelinvitasjonen så absolutt ved lag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: :vinke: :vinke:

Hallu!

Jeg vinker og vinker....

Olava,hva eeeer egentlig den nye jobben din, siden du jobber natt og dag? Og jeg er jammen meg spent på hva det nye alternativet er også-tveka inte,beretta nu, som en svenske ville ha sagt. :sjarmor:

og hu hei, den kattungeproduksjonen er voldsom! Nå syns jeg jammen meg Stella har fortjent de p-pillene, for maken til innsats for katteslekten... :fnise:

Krysser fingre for nammenamvafler når du får litt roligere tider. :tommel:

Jeg har ikke lekt en skit....men forøvrig slept med meg hjem en steintung eske som inneholdt ikke mindre enn fire tjukke bøker og et tungt treningssett i veldig feminin utførelse (rødt med hvite prikker). Følte meg bra sterk da jeg endelig var innenfor husdøra. Nå skummer jeg gjennom kokebøkene for inspirasjon, og har allerede funnet atskillige oppskrifter som bare prøves. Mye lovende mat for den lange høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger vovven og furter foran terrassedøra.Hun så nemlig Ball der ute for et øyeblikk siden, og vil leeeeke,men siden det er så vått ute at plenen mer ligner på ei myr, så er det desverre Utelukket, og hun syns at mamsen er urlimelig kjip. Jeje, hva får man ikke leve med,vi får leke litt søk inne,med godbiter gjemt hist og her.

Det var en slem matmor synes jeg, som ikke vil leke Ball på myrplen! Da er det lov å furte litt ja. Men å leke søk inne er jo også gøy da, det er stor suksess her iallefall, lillevofsen surra fælt i starten, men nå er han blitt kjempeflink til å finne gobitene. Et lite matvrak, det der.

Ellers skal jeg kreke meg ned til posten og hente pakke fra kokebokklubben, jeg har som sagt meldt meg inn, og nå skal jeg begynne å bruke kokebøkene også,ikke bare lese i dem. Jeg har nemlig en irriterende tendens til å bruke dem som ren litteratur,og så stadig vende tilbake til gamle travere når maten skal lages. Men dette skal bli Høsten For Babyproduksjon Og Ny Mat (HFBONM- en elendig forkortelse). :sjarmor:

HFBONM hørtes bra ut :fnise: Jeg er dritmisunnelig på kokebøkene, jeg er inne i en OVONM-høst jeg (Oppdra Valp og Ny Mat), har veldig lyst på å melde meg inn i en sånn klubb jeg også. Heter de noe så enkelt som kokebokklubben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :vinke:

Ååååååååååå, lyst til å melde meg inn jeg også... Har et utall kokebøker jeg sjelden bruker... Men kan jo prøve å ta meg opp... Liker veldig godt å bla i de da, og håpe at jeg kanskje kommer i gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, uff, nå har jeg lyst til å melde meg inn også, men det kan jeg nesten ikke, har så mye kokebøker at jeg må få brukt de først..Er rart det der, jeg også kan ta de fram fra hyllen bare for å lese i de, også tenker jeg ut alt jeg må prøve ut, men blir litt for sjelden noe av :sjenert: Men for oss var det like mye inspirasjon i ferien i år, så til å være studenter og ofte med dårlig tid mellom aktiviteter, jobb og skole så tror jeg ikke vi er så veldig dårlige på middagsmat..Den nye favoritten er ristet landbrød eller lun foccacia med masse stekt aubergine, squash, rødløk, campignon, paprika og av og til mais - og med et godt lag aïoli under..ooh, det tror jeg vi må ha til middag en av de nærmeste dagene :ler: Usj, nok matprat, sitter på jobb og det er fremdeles en stund til lunsj, hihi..Så nå får jeg gjøre noe fornuftig i mellomtiden. Håper du får en strålende torsdag frulou! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Helleu, gørls!

Kokebøker er herlige, jeg elsker dem. :hjerte: Og jeg er überhappy for de som kom i går, for de tror jeg faktisk at jeg kommer til å bruke. Nå har jeg også fått kokebøker og ungdomslitteratur som ansvarsgruppe på jobben, og det skal bli artig.

I morgen er IKM (ufattelig så fort man blir vant til sånne forkortelser), og jeg er allerede litt skeptisk, stilig nok. Har hatt sånne deilige ømme pupper og murringer den siste uka,men nå er de borte,og jeg tenker,kynisk nok, at det er fordi det er i ferd med å "løsne" der inne. Jeje.

I dag skal jeg.....vet ikke helt, men regner med mer givende husarbeid....og så tenker jeg vi må avgårde og handle noe matvarer,spennende som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Niks, ikke noen bebis denne måneden heller. :tristbla: Kjenner jeg er litt småtrist nå, føler så utrolig sterkt på at tiden går hver gang vi ikke får det til- i tillegg er samtlige i min familie überfruktbare...menmen,vi får bare jobbe videre! :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo en fordel at de fleste er uberfruktbare da... Da kan det jo være håp for deg også...

Skjønner godt at du er litt trist :kose: Lett å bli litt lei denne ventinga :filer:

Men snart skjer det nok for oss også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jo ikke hvordan du har det, men du skal få en god :klem: likevel. Forstår jo at det tar på å få nedturen gang på gang.

Jeg også elsker kokebøker og har veldig lyst til å melde meg inn i den klubben, men skjønnemannen mente det var tullete av meg - hvorfor skal han være så himla fornuftig bestandig :kjefte: Men jeg er jo egentlig glad for det da. Hvilke kokebøker fikk du i åpningspakka, frulou?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo,søte jenter! :klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Jepp,denne dagen bød på en nedtur,men man kan da ikke gi seg enda, vi har jo egentlig nettop begynt på ordentlig, siden vi tok en pause før bryllupet. Og statistikken er fortsatt veldig på vår side, så jeg er ikke bekymret, men kjipt å få det bittelille håpet jagd unna hver måned.

Nå tror jeg at jeg skal begynne å ta det naturpreparatet de snakker om inne på prøverformet, Don Quai eller noe sånt. Kan jo ikke skade,ihvertfall, og kanskje trenger naturen et lite piff?

Nå blir det ihvertfall seinmiddag i heimen, sitronkylling med erter og potetmos. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jo gjerne litt tid... Selv om det er veldig frustrerende å vente sånn så ordner det seg stort sett etterhvert.

Får bare smøre oss med tålmodighet :filer:

Kose deg i helga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...