Gjest frulou Skrevet 1. juli 2007 #1 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Juhu, ny bok! :juhu: Jeg har giftet meg, sommeren er her, vi skal praktisere ekteskapet uhemmet og prøve å få barn...vi skal adoptere en katt...jeg skal begynne å synge igjen. Altså er det mye som står på plakaten, og ergo- en ny bok var på sin plass! Heng med, gamle og nye ! :juhu: Endret 20. august 2007 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. juli 2007 #2 Del Skrevet 1. juli 2007 :juhu: Jeg skal såklart henge her også, men ikkenoe prat om tyll og slufser . Det kan bli litt vanskelig for meg, men jeg skal gjøre mitt beste for å holde boka i det sporet du vil altså Men siden du ikke har hatt etterpåfesten enda, så er det vel håp om bittelittegranne mere bryllupsprat framover??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 1. juli 2007 #3 Del Skrevet 1. juli 2007 Eukey, pusla, jeg modererer meg og åpner for tyll-og slufsesnakk! Kan jo ikke bli helt ubruuuud heller, sånn plutselig, en drøy uke etter bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. juli 2007 #4 Del Skrevet 1. juli 2007 Nei det kan du jo ikke, det hadde tatt seg ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 1. juli 2007 #5 Del Skrevet 1. juli 2007 Nei, akkurat! Og vi bryr oss skikkelig om hva som hadde tatt seg ut! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. juli 2007 #6 Del Skrevet 1. juli 2007 Egentlig ikke sånn til daglig, men her inne gjør vi jo det :juhu: Men du, altså, er det mulig å få sett bilder fra dette bryllupet ditt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 1. juli 2007 #7 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Ja, det burde vel kunne la seg ordne. Hadde det bare ikke vært for at O har lagt alle bildene i photoshop, og jeg er så totalt teknisk hemmet at jeg ikke klarer å få dem ned i passende størrelse.....men jeg har bilder altså, det var ikke noe juksebryllup. ps; skal se om jeg ikke kan få O til å gi seg ikast med noen bilder i kveld... Endret 1. juli 2007 av frulou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. juli 2007 #8 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) <--*blid igjen* Trodde det var den andre boka du skulle ha som standardbok nå, så jeg furtesurmulet litt der, men nå henger jeg med fra starten her så nå er jeg blid igjen Edit: hvor bliiiiiir det av bokstavene mine når jeg skriver? Blid skrives med d..... Endret 1. juli 2007 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. juli 2007 #9 Del Skrevet 1. juli 2007 JEJ - NY FRUBOK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 1. juli 2007 #10 Del Skrevet 1. juli 2007 Jaaaa! Skulle bare mangle at det ikke skulle være noen ny frubok! Jeg er her også,ja, Cata, kan ikke bare drive å snakke om uanstendige ting heller, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. juli 2007 #11 Del Skrevet 1. juli 2007 men jeg har bilder altså, det var ikke noe juksebryllup. Som en ekte statsansatt revisor så må jeg nesten ha dokumentasjon på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 1. juli 2007 #12 Del Skrevet 1. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 1. juli 2007 #13 Del Skrevet 1. juli 2007 Hallais! Nå har jeg ihvertfall etpar bilder klare for visning. De som vil se,kan sende meg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. juli 2007 #14 Del Skrevet 1. juli 2007 Takk for beviset!!! Så fiiiine dere var :rødme: . Veldig koselig å se dere fra Dagen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 1. juli 2007 #15 Del Skrevet 1. juli 2007 Hurra for ny bok!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. juli 2007 #16 Del Skrevet 2. juli 2007 Du vet jeg vil se og du har mailadressen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 2. juli 2007 #17 Del Skrevet 2. juli 2007 Bilder på vei, Sunnis! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 2. juli 2007 #18 Del Skrevet 2. juli 2007 Burde ligge i innboksen din nå, Glow (trodde jeg hadde sendt dem i går.... Men har sendt dem NÅ ihvertfall). Og ellers: kakebaking til gubbens bursdag i morgen. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. juli 2007 #19 Del Skrevet 2. juli 2007 Fiiiiiiiiiine bruuuuuuuuuuuudeparrrrrret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frulou Skrevet 7. juli 2007 #20 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Så koselig at dere likte bildene. Det er ikke de alleraller fineste, så det kommer finere etter hvert,der vi ser litt mer balanserte ut i ansiktet. Men nå drar frulou på ferie! :juhu: :juhu: :juhu: Har siste jobbedag i dag,og skal vaske og pakke, og i morgen skal vi bare stå opp, spise og kaste oss i bilen- så bærer det nordover til måsen og fesken og sjarken og alt det andre. Ha en finfin sommer så lenge, folkens! Endret 7. juli 2007 av frulou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå