Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
En liten avsporing til den egentlige diskusjonen, men her er noe å tenke på for enkelte ( nevner ingen navn )

Dette er ett utdrag av ett innlegg som ble skrevet her inne for en stund siden:

Ja hva er den riktige måten å gjøre ting på? Har noen svar på det? Jeg har ikke.

Edit: Jeg har tatt meg den frihet å fjerne deler av dette innlegget og bare dratt frem det jeg mente var reellt for diskusjonen/avsporingen

hei

hm det du ser der er ganske interesant og jeg er helt enig i det det jeg angriper her er holdninger som

- det er sa liten forskjel sa jeg tar heler sjansen for og ha det behagelig i bilen

- foran er for voksne derfor kan jeg ike ha barnet foran sel om det kan site bakovervent der lenger da jeg er i mot at barn skal site foran jeg tar heler sjansen en og nedverdige meg til og site bak jeg vil heler site og snake med sjåføren (sel om en kan gjore det like godt bak, og sel om man bak hade kunet berolige barnet om det ble urolig om man hade det bak

- at ale foreldre som snur har en god grun til det, det blir bare for tulete og hevde at det er vere og ha norske barn bakovervent en og ha svenske

jeg vil si jeg elers er enig med deg og syns du skriver bra :sol: jeg syns dete miner om debaten da man pabød bilbelte i bilen, mange mente dete var et ingrep og at folk måte gjøre som de ville det var jo bare dem selv det gikk ut over, etterpå har vi sett at de som ikke bruker belte blir sett på som dumme, tullinger og vet ike sitt beste, jeg tror at dersom vi inførte et påbud om at barn skule site bakovervent til de var atten kilo vile di fleste etter noen ar se på di som brot den loven og som dumme og vet ikke sit beste, jeg er ganske siker pa det det hade vert interesant og infore den love pa grun av det

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...