Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

En jeg hadde ons med for noen år siden,begynte å stønne ut,,,,come to papa,come to papa,jeg holdt på å brekke meg,og ville helst ha han ut av leligheten så fort som mulig.I det det gikk for han stønnet han ja ja ja jaaaaaaa,åååå nå sprute eg,fysj han var rett og slett ekkel

Anonymous poster hash: e201e...c6c

En variant av han jeg hørte ei venninne fortelle om for noen år siden:

I det han skulle komme, mens han lå oppå henne og pumpet, begynte han å telle ned, i form av at han stavet navnet hennes, med høyere og høyere stemme...

C-A-T-H-R-I-N-EEE!

Spesielt.

Endret av Sommee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye morsomt å lese i denne tråden, men jeg kan ikke for det - jeg synes ikke det finnes festlig med de som nærmest demonstrerer at dere synes den andre parten er dårlig i senga. Typ "skal du male taket ditt snart?" Og "nei dette gidder jeg ikke, god natt".

1. Man er ansvarlig for egen nytelse

2. Det kan ødelegge et menneskes selvtillit.

I visse tilfeller er det lov til å late som litt, hvis man ikke gidder å si ifra om at ting ikke er heelt fyrverkeri.

Anonymous poster hash: 14d1d...dc4

Er faktisk litt enig. Denne tråden er på mange måter en latterliggjøring av menn, kamuflert som "gode historier". Veldig mange av historiene slutter med "Det ble den ene gangen" liksom for å poengtere perfekte meg som var så dum og hadde sex med denne nærmest tilbakestående mannen/gutten.... For så å latterliggjøre han på et nettforum.

Anonymous poster hash: 165b7...48c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk litt enig. Denne tråden er på mange måter en latterliggjøring av menn, kamuflert som "gode historier". Veldig mange av historiene slutter med "Det ble den ene gangen" liksom for å poengtere perfekte meg som var så dum og hadde sex med denne nærmest tilbakestående mannen/gutten.... For så å latterliggjøre han på et nettforum.

Anonymous poster hash: 165b7...48c

Nettopp! Ja, det er mye uskyldig morro her, men mye av det er som du sier direkte latterliggjøring av menn. Enda noe av det som blir nevnt i utgangspunktet er helt normalt, men fordi en og annen prippen frøken ikke var fan, må han ufortjent henges ut på et forum for kvinner som en komplett idiot.

Anonymous poster hash: 14d1d...dc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye av det som skrives her og fremlegges som negativt er faktisk motsatt for andre.

Jeg har hatt sex med jenter som kun skal ha kosesnakk og komplimenter underveis, og dermed blir sexen rolig og kjedelig.

Andre vil gjerne ha det motsatt, roper ut "knull meg", "hardere" osv.

Er også mange damer som ruller med øyene i det de kommer, altså at øynene omtrent forsvinner opp og inn i hodet, og disse roper ofte høyt "guuuuud jeg kommer".

Poenget mitt er at folk er ulike og liker ulike ting, uavhengig av skjønn, så en bør derfor skille mellom upassende og generelt morsomme kommentarer, mot det som er mer spesifikt mot hva folk faktisk liker.

Det er forresten mange jenter som tenner på å få høre hvor deilig fitte de har, deilige pupper de har osv, og de spør gjerne også i det de blir slikket. "liker du den våte fitten min". Hva er her forskjellen på alle mannfolkene som blir gjort narr av fordi de spør "liker du kuken min"?

Forøvrig så reagerer jeg mer på enkelte her enn på kommentarene de har fått. Om de får, i sine øyne, så motbydelige og kvalmende kommentarer, hvorfor da likevel ha sex med vedkommende fremfor å knipe igjen bena umiddelbart? Det dere sier er jo at "tross for hvor dum, lite sexy og lite lyst jeg hadde på ham så hadde vi nå sex, men det ble med den ene gangen". Om jeg kom til sengs med noen og så fant ut at der var grunner til at jeg ikek ville det like vel så hadde jeg gått, ikke knullet ferdig og så gått.

Endret av 79kreps
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd mye morsomt i senga, men dette er utenfor min seng. Å tar definitivt førsteplass hos meg.

For noen år siden fikk jeg en tlf av den nye dama til en jeg hadde datet før.

Hun var helt i 100. Skrek og kjeftet på meg, om hvor lei hun var av at han nå for x-ende gang hadde sagt navne mitt, mens de hadde sex.

Hva i all verden mente hun at jeg skulle gjøre med det liksom?!

Det var hun som absolutt måtte ha han da jeg gikk lei.

Vel nå fikk hun leve med feilene hans.

Må innrømme at det var litt morro, og jeg lo godt for meg selv. Å da jeg fortalte det til alle... hehehe :D

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk litt enig. Denne tråden er på mange måter en latterliggjøring av menn, kamuflert som "gode historier". Veldig mange av historiene slutter med "Det ble den ene gangen" liksom for å poengtere perfekte meg som var så dum og hadde sex med denne nærmest tilbakestående mannen/gutten.... For så å latterliggjøre han på et nettforum. Anonymous poster hash: 165b7...48c

Jeg har ikke delt noe her selv, men har moret meg over mange historier. Jeg syns du og den andre kriiske tar dette alt for seriøst. Hvordan kan man henge ut noen når både den omtalte og den som omtaler er anonyme? Syns dere noen er for pripne (og det er det jo), så er det like mye de som henges ut som partneren. For jeg må innrømme at jeg ofte har ledd ut fra tankegangen: "hva var galt med det, da".

La oss nå beholde tråden, uten surmagede innlegg. En god latter forlenger, uansett hva man ler av.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke delt noe her selv, men har moret meg over mange historier. Jeg syns du og den andre kriiske tar dette alt for seriøst. Hvordan kan man henge ut noen når både den omtalte og den som omtaler er anonyme? Syns dere noen er for pripne (og det er det jo), så er det like mye de som henges ut som partneren. For jeg må innrømme at jeg ofte har ledd ut fra tankegangen: "hva var galt med det, da".

La oss nå beholde tråden, uten surmagede innlegg. En god latter forlenger, uansett hva man ler av.

Ehm, man ler av at folk regelrett tråkker på andres selvtillit i en situasjon der de fleste er ekstremt sårbare. Skjønner ikke hva som er morsomt med det.

Det er mye morsomt her og, og "surmaget" kan like gjerne være å henge ut en uskyldig stakkar, som å kritisere hva som faktisk er morsomt og ikke.

Anonymous poster hash: 14d1d...dc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, man ler av at folk regelrett tråkker på andres selvtillit i en situasjon der de fleste er ekstremt sårbare. Skjønner ikke hva som er morsomt med det.

Det er mye morsomt her og, og "surmaget" kan like gjerne være å henge ut en uskyldig stakkar, som å kritisere hva som faktisk er morsomt og ikke.Anonymous poster hash: 14d1d...dc4

Nok om det. Du avsporer tråden :kjefte::

Anonymous poster hash: 39d30...547

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ånei, hvorfor har denne geniaaale tråden stått stille så lenge? :( har gledet meg til å lese gva som hadde dukket opp siden sist! :P *dytte opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en, sånn super selvopptatt "høy på meg sjæl type" han var ganske lav, så kompanserte vel med den overdrevne muskuløse kroppen sin...

Uansett, under akten stopper han, smiler til seg selv i speilet og teller ned "ten,nine," osv når han kommer til one roper han med teatralsk overdreven selvtillit noe slikt som "Im The sex machine!"( det var noe i den duren) og peste på som en hardhendt kanin på amfetamin.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fylla, singel og lenge siden sex.. Jeg er lesbisk, men i nøden tenkte å prøve ut en gutt. Var på Universitetet, sammen med en med-fadder. "ååhh, er du fortsatt lesbe? Vil du ikke ha pikken min? Skal SÅ skryte over å ha pult den deiligste lesba på skolen" Han kom ikke lenger enn med hånda i trusa mi før jeg beklageligvis måtte be han dra. Å være den deiligste lesba på skolen tar jeg heller ikke som et kompliment, ettersom den eneste andre lesba vi vet om på skolen har byttet navn til Inge.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en økt med min nåværende kjæreste har vi sagt å gjort mye rart før under å etter sex. Som f.eks den klassiske : "hva skal vi ha til frokost etterpå?" :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en, sånn super selvopptatt "høy på meg sjæl type" han var ganske lav, så kompanserte vel med den overdrevne muskuløse kroppen sin...

Uansett, under akten stopper han, smiler til seg selv i speilet og teller ned "ten,nine," osv når han kommer til one roper han med teatralsk overdreven selvtillit noe slikt som "Im The sex machine!"( det var noe i den duren) og peste på som en hardhendt kanin på amfetamin.

Hahaha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette var ikke under akten da, men litt etter istede.
Det var første helga jeg var hos foreldrene til kjæresten, vi hadde vært sammen en mnd eller noe sånt å hadde den helgen møtt hele familien hans..

En stund etter at han hadde vært "down under" lå vi på sofaen å så på tv å prata om alt å ingenting. På tv'n akkurat da var det et eller annet om talentet til Janet Jackson, hvor jeg sa til tv'n: "Sorry å måtte skuffe deg altså, men broren din er såååå mye bedre til det enn deg!!" Så bort på kjæresten som så skikkelig sjokket å såret ut, uten at jeg skjønte hvorfor..

Det jeg ikke hadde fått med meg var at rett før jeg sa det hadde kjæresten min spurt meg om hva jeg syns om det han hadde gjort tidligere å om jeg likte det! Fikk så vondt av han stakkars, men kunne jo ikke gjøre noe annet enn å le mens jeg hikstende forklarte svaret mitt :skratte:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

det er faktisk et av de beste komplimentene man kan få, rumpehull er sjelden fine

hehe...Damerumpehull er ALLTID fine :fnise::wow:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hmmm, noe av det flaueste jeg har opplevd var en periode jeg datet en sinnsykt kjekk mann. Han er noe av det deiligste jeg har vært borti, problemet er bare at han var særdeles dårlig utrustet og elendi i senga. Han kom etter 10 sek hver eneste gang...

Men siden han var så utrolig deilig så holder man jo ut en stund, men dette var det som fikk men til å si at nok er nok.

Hadde sove hos han, og klarer ikke å sove nake. Våkner og begyner å styre litt. Han legger seg over meg og jukker på ganske lenge (er sikkert stolt og) Da han til slutt spør om den er ordenltlig inne... Hvor jeg da må opplyse han om at jeg har på meg truse....

Eller ex min som klarte å si første gangen vi hadde sex, rett før det gikk for han: Kom til pappa og få karamell, vil du ha karamell... skal gi deg karamell jeg....

Tror det beste jeg har sagt var i mine glandsdager da jeg var superbabe i Hemsedal på 20 år og hadde lurt med meg en finanskjendis i seng, og han kom ganske fort så sa jeg, tydelig skuffet: Trodde virkelig menn på 35 holdt lenger en det....

Er dette mobbing av menn som spruter fort? Eller har du BARE hatt menn som kommer raskt og legger seg til å sove umiddelbart etter de har spruta??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...