Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

en jeg hadde ons med bare lå der uten å gjøre noe

så jeg spurte: "skal jeg fortsette, slutte... eller hva?"

hvorpå han sier: "samma det"

å jeg svarte med "du, jeg går i dusjen, å når jeg kommer ut igjen er ikke du her"

:danse:



Anonymous poster hash: 53f9b...a27
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"ÅJADDA, LIKA DU HAMBORGARA DU DÅ!?"

Skal aldri mer ha ONS! :grine:



Anonymous poster hash: b9c76...4ac
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg var skarve 24 år. Og hadde fått kroppsdekkende psoriasis-utbrudd. Kroppsdekkende som i der nede også. Og psoriasis flasser jo bare "litt". Så - lørdagsaften og ut på byen med en fysiologisk uforsvarlig høy promille. Full, livsbejaende, og heidundrende sjarmerende som jeg var, fikk jeg has på en Adonis av en mann. Å herreverden så kjekk han var. Og pen å se til var han også. Så, i diskotekets lune mørke, til eggende rytmer av Ace of Base (eller hva som var populært da), ble det til at jeg fikk lurt med meg Adonis. Og i den nord-norske mørke vinternatt dro vi hjem til meg. Kom hjem, slang Adonis opp i senga og tilnærmet flådde klærne av ham. Undertegnede hadde nemlig agendaen klar - her skulle det danses naken tango til gangs! Og så vrenger jeg av meg klærne mine, kaster meg på senga, og beordrer Adonis til oral tjeneste.

Han titter på meg, titter ned på skrittet mitt, titter opp igjen - og ansiktsuttrykket hans går fra lystfull hedonistisk glede til "Hva faen ... ?!?".

Og så kommer det fra han: "Du, jeg spiser ikke havregrøt as!".

Nå vet jeg at psoriasis i de intime regioner pluss kåthet visstnok ligner havregrøt.

Har i ettertid passet på å aldri sende noen på kveldsmat-besøk der nede igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg var skarve 24 år. Og hadde fått kroppsdekkende psoriasis-utbrudd. Kroppsdekkende som i der nede også. Og psoriasis flasser jo bare "litt". Så - lørdagsaften og ut på byen med en fysiologisk uforsvarlig høy promille. Full, livsbejaende, og heidundrende sjarmerende som jeg var, fikk jeg has på en Adonis av en mann. Å herreverden så kjekk han var. Og pen å se til var han også. Så, i diskotekets lune mørke, til eggende rytmer av Ace of Base (eller hva som var populært da), ble det til at jeg fikk lurt med meg Adonis. Og i den nord-norske mørke vinternatt dro vi hjem til meg. Kom hjem, slang Adonis opp i senga og tilnærmet flådde klærne av ham. Undertegnede hadde nemlig agendaen klar - her skulle det danses naken tango til gangs! Og så vrenger jeg av meg klærne mine, kaster meg på senga, og beordrer Adonis til oral tjeneste.

Han titter på meg, titter ned på skrittet mitt, titter opp igjen - og ansiktsuttrykket hans går fra lystfull hedonistisk glede til "Hva faen ... ?!?".

Og så kommer det fra han: "Du, jeg spiser ikke havregrøt as!".

Nå vet jeg at psoriasis i de intime regioner pluss kåthet visstnok ligner havregrøt.

Har i ettertid passet på å aldri sende noen på kveldsmat-besøk der nede igjen.

Hjelpe meg for en historie. Jeg ler så jeg griner, du forteller så festlig :ler: . Jeg kan levende forestille meg den skuffende nedturen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist

Hjelpe meg for en historie. Jeg ler så jeg griner, du forteller så festlig :ler: . Jeg kan levende forestille meg den skuffende nedturen.

Tusen takk for komplimentet :blomst:

Nå skal det jo sies til hans forsvar at jeg kan forstå hans vegring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Tusen takk for komplimentet :blomst:

Nå skal det jo sies til hans forsvar at jeg kan forstå hans vegring.

Man kan vel kanskje ikke være forberedt på slikt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan vel kanskje ikke være forberedt på slikt :).

Oi. This, indeed. :)

Anonymous poster hash: 73f2b...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hadde mamma og pappa sett oss nå, hadde vi nok blitt arveløse begge to"



Anonymous poster hash: 88430...a80
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hadde mamma og pappa sett oss nå, hadde vi nok blitt arveløse begge to"

Anonymous poster hash: 88430...a80

Eh, bare jeg som tenker incest her?

Anonymous poster hash: 22cb8...e07

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, bare jeg som tenker incest her?

Anonymous poster hash: 22cb8...e07

tenker det samme ja Oo

Anonymous poster hash: 53f9b...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært på flørtern med en bekjent over tid og endelig var kvelden der. Litt bedugget begge to en sommernatt.

Sexen var kjempebra og vi holdt på en stund.

På slutten satt jeg på topp og han brølte 'Slå meg! Slå meg!' Jeg ble paff, og det endte med at jeg gav han en real knyttneve. Han kom, jeg snek meg ut av rommet, listet meg ut med klærne under armen og håpet jeg aldri ville se han igjen.

Noen mnd. Senere traff jeg på han ute og turte omtrent ikke se på han, mens han tydeligvis var klar for en runde til og lurte på hvorfor han ikke hadde hørt fra meg...

Anonymous poster hash: bfc6f...1bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en kjæreste som utførte oralsex på meg. Da jeg uheldigvis kom til å prompe ble jeg jo veldig flau og sa unnskyld.

Da husker jeg han tittet opp på meg å sa - Det går bra, det er godt med litt frisk luft iblant :flau:



Anonymous poster hash: 07eca...10c
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en kjæreste som utførte oralsex på meg. Da jeg uheldigvis kom til å prompe ble jeg jo veldig flau og sa unnskyld.

Da husker jeg han tittet opp på meg å sa - Det går bra, det er godt med litt frisk luft iblant :flau:

Anonymous poster hash: 07eca...10c

Lol

Anonymous poster hash: 99519...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Du er ikke så flink til å knulle egentlig". Året var 2004, første og siste gangen jeg knullet. Satser på comeback så fort noen jenter vil ha meg i seg igjen: Kank'e runke hele livet heller nei :)



Anonymous poster hash: 88430...a80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ville du fylt munnen din med melk og matet meg som en fugleunge?"

VELDIG arkivert. Og jeg fikk mld fra han hvor han var fortvilt, han skjønte ikke hvorfor.



Anonymous poster hash: 452be...ad7
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min nåværende kjæreste:
"hmm la oss prøve noe morsomt!" *plutselig hadde jeg pikken i ræva!* Morsom du Fru.Blom! *grr*
hans første anal sex, prøver og prøver kommer med kommentarer "hmm...dette føles merkelig...trang...men merkelig..nei nei nei, vi tar det normalt vi!" Hvorpå han snur meg rundt mot venstre...Men han glemte av at jeg lå helt på kanten av senga, så der datt jeg på gulvet... xD

Kan vel si at det ikke ble mer på han den kvelden... lol



Anonymous poster hash: 3600a...70f
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...