Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min hadde vært samme i bare noen mnd da jeg klarte følgende under akten;

Vi skulle til å skifte stilling og jeg skulle ri han. Idet jeg "klatrer" oppå han begynner jeg å nynne på brudemarsjen. Må si kjæresten min ble en smule stressa da.. hehe,.. må si jeg ble litt flau selv og sleit litt med å bortforklare hele greia.

Haha, skal faen meg dra den på samboeren min utelukkende på jævel! :hoho: Hm, hvor ble det nå av den spionpenna mi tro...?:P

Anonym poster: de2fab7b996d154e77192c379900e82d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"det er bra jenta mi",,, "Sånn ja, jenta mi"

Jeg er mer av "slenge på veggen og knulle meg bakfra, dra meg i håret og kalle meg hore" type jente. Når han kommer med det der..Stakk ikke av med det samme kun av høflighet. Grøss.

Anonym poster: 30cdb2dd8c9e048e7bc4a1bb8b788e59

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS med en kompis av ex'en min, under akten. Ja, han var inni meg:

"Synes du jeg er bedre enn xxx?"

ONS med en full fyr som slet litt med å prestere. Han omtalte seg selv/pikken sin (aner ikke hvem, vil heller ikke vite det) i tredjeperson:

"Du skjønner han xxx sliter litt nå, fordi han holder på med noen andre.."

Heldig hun jenta hvertfall...

Anonym poster: 88fe2ae8a2bfb030ad3a4c91a3f10e62

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame jeg holdt på med en stund var ganske dreven på dirtytalk. Et av gullkornene hun hadde var:

"Men for helvete, slutt å vær så jævla romantisk og knull meg som om jeg var et vilt dyr!! Knull meg til jeg griner... knull meg til jeg ikke har mer fittesaft igjen!!!"

Hun var ihvertfall flink til å si ifra om hvordan hun ville ha det. :wink:

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame jeg hadde sex med en gang, nevnte ørten timer i forveien at hun hadde et velplassert blåmerke. Hun nevnte ikke noe om hvor, men jeg skullle visstnok finne den i løpet av kvelden. Timene gikk, hun glemte at hun hadde nevnt det, og vi rotet i senga. Vi skal prøve oss på litt doggy, og joda, der var jo blåmerket. Stolt kunne jeg si: Jeg fant blåmerket! :hoppendeglad:

Hun lo litt da ja …

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"det er bra jenta mi",,, "Sånn ja, jenta mi"

Jeg er mer av "slenge på veggen og knulle meg bakfra, dra meg i håret og kalle meg hore" type jente. Når han kommer med det der..Stakk ikke av med det samme kun av høflighet. Grøss.

Anonym poster: 30cdb2dd8c9e048e7bc4a1bb8b788e59

Jeg er ikke en "dra meg i håret, og kalle meg hore" type jente, men til og med jeg hadde fått noia av det der!! "det er bra jenta mi" å herre jemini. Det eneste som gjør at det blir turn off er ordene "jenta mi" under akten! Alle andre tider på døgnet; fint! Men under akten blir det bare fislete og turn off!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter akten fikk jeg nylig høre "Du har en jævla koselig rumpe" xD

Var kjæresten min som sa det, og han holder fortsatt på å si det xD

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke akkurat en kommentar noen av oss kom med, men ... det er litt moodbreaker når man har hatt tre-fire timer med fantastisk sex, og er inne i siste, veldig avsluttende runde, og spotify på shuffle finner ut at å blæste ut "IT'S THE FINAL COUNTDOWN!!" er helt passende :skratte:

Long story short: Vi lo så vi grein, og all kudos til karen for at han klarte å fullføre :P

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene dama jeg var sammen med savnet dirty talk i senga, vi var begge ganske unge så jeg vet ikke om det var noe hun hadde sett eller om det var noe hun faktisk hadde gjort i tidligere forhold, men jeg var iallefall ikke helt komfortabel med det så jeg ba henne starte slik at vi fikk satt listen. Den første kommentaren ble også den siste for jeg begynte å le så jeg hikstet etter luft da hun presterte å si "ehm... Din lille røver"...

Var også på Roskilde sammen med en vennegjeng, hvor bestekompisen min klarte å få med seg en, la oss kalle det en formfull dame, inn på et av de sjarmerende utedoene. Kompisen min er viden kjent for å ikke være den best utstyrte, men ifølge eksen (som også er en meget god venn av meg) er han en gud i senga alikevel. Gode kompiser som vi er stilte vi oss utenfor og heiet på han, men det var når vi ble stille og heller hørte etter at tidenes kjipeste linje ble hørbar. Hun sa: Jeg tror du bommer, du er ikke inni. Noe min kompis svarer avkreftende på: Nei nei, jeg er inni jeg. Og hun gjentar: Nei vennen, jeg tror du bommer, her la meg hjelpe. På dette tidspunktet er jo kompisen min ganske oppgitt siden han har fått med seg latteren som brer om seg utenfor og bestemmer seg da for å avbryte hele greia. Hun presterer dermed å si: Åh, men du var jo inni? Fortsett da! Kompisen min får bare kjeftet fra seg "Nei, for faen jeg sa jo det" Før han kommer ut med buksene på knærne og rister på hodet ;)

Med slike kompiser, hvem trenger vel fiender :P

Er også skyldig i å si mye teit under akten selv, det aller meste er vel dekket her vil jeg tro, med unntak av den gangen jeg hadde meg med damen min på den tiden og skulle si "Åh, Maria", men fikk et snev av stamming akkurat da jeg sa det og endte opp med "Åh, Mama-Maria". For å si det slik, jeg stammer ikke til vanlig så det var vanskelig å snakke seg bort fra og hun mobber meg den dag i dag for akkurat den glippen ;) Viktig å kunne le av seg selv i min omgangskrets :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hva ser du på?"

"Jeg vet jeg er deilig jeg, ligger her og ser på puppene mine.."

Anonym poster: 140e12824becfd2af08c4d2f6c9a20ac

Anonym poster: 140e12824becfd2af08c4d2f6c9a20ac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Har du sett så stor den var" Det var ikke saken min hun refererte til, men en edderkopp.

Anonym poster: 49be4f0b340ca4966c54186d691181a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke på noen i farta, men eksen min husker sikkert mens han pumpa og peisa at jeg sa "Fy faen så godt det hadde vært med pizza fra Jonas nå!!"

..ja jeg kjedet meg, var korttenkt og sulten.

fra trondheim? :P

Anonym poster: c2526bfbab7d77b9002be2497a47c83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fra trondheim? :P

Anonym poster: c2526bfbab7d77b9002be2497a47c83c

Om det er YONAS det er snakk om, så er det i Tromsø :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vel, var ikke direkte UNDER hyrdestunden, men like etter. Vi er ferdig i dusjen, og samboeren er ferdig først. I det jeg snur meg står han rett utenfor kabinettet i MITT hvite undertøy som jeg hadde lagt frem; med en ananas i den ene bh-cupen, og en mango i den andre :hoho:

Anonym poster: de2fab7b996d154e77192c379900e82d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

BUMP :biggrin:

Kom med noe mer juice :wow:

Pretty please :blomst:

Anonym poster: 64ff317822e0050e81484a2716a3fcd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Oi, det ringer, to sek. (...) Ja, hei, Andreas. Hva skjer?" og den telefonsamtalen varte i halvannet minutt.

Jeg satt rolig på topp og ventet, men han presterte å komme litt, så bli slapp mens han snakket med kompisen.

Anonym poster: 495a429f018bcf6d6b0a164eda38de81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...