Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veldig tidlig i forholdet så spurte kjæresten meg om dette:
"vil du at jeg skal leke litt med koseknappen din?" :fnise:

En stund etter på så skulle han slikke med og kom med denne.
"Det minner meg om en kjøttkake" eller noe lignende som dette. Kjøttkake ble iallefall sagt. Vi måtte le litt da, tror kanskje tankene hans var en annen plass da han sa dette. :ler:

Vet at han, og jeg for den saksskyld har sagt flere morsomme ting, men kommer ikke på flere nå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Og en gang prøvde han seg på noe norsk han hadde funnet via google translate, sjarmøren:

"Blås min kokk, kjare!!!"

Anonymous poster hash: a4248...6d3

Jeg klarer altså ikke å slutte å le! :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

"Du er ikke så flink til å knulle egentlig". Året var 2004, første og siste gangen jeg knullet. Satser på comeback så fort noen jenter vil ha meg i seg igjen: Kank'e runke hele livet heller nei :)

Anonymous poster hash: 88430...a80

Gikk skuffelsen så innpå deg at du ikke har turt å forsøke igjen i løpet av alle disse årene? :hakeslepp:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei venninne fortalte om en ONS som under akten plutselig begynte å stave navnet hennes høyt. Det ble som en nedtelling fra 8, så dobla`n tempo og kom. Kult! Tenkte jeg, men det var visst turnoff..... Har ikke kopiert den, ikke så mange som heter Gro, eller Mia, f eks...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer og jeg har en litt intern spøk, f.eks; jeg kan si "du er så teit" så svarer han kjapt "du er teit".

Og en dag vi drev å rotet litt sa jeg "Du har så stor kuk", så satt vel egt den svare måten litt igjen, så sier han "du har stor.......rompe". Var veldig festlig :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..? Det handler litt om hvordan man sier noe. Ikke nødvendigvis hva.



Anonymous poster hash: 2c13b...100
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke på noen spesielle egentlig!

Nærmeste må vel være en gang jeg tok en pute og beit i den eller noe lignende, for å ikke bråke sånn... (Vi var på et hotell) Puta ble fratatt og han sa med sånn sikkelig sexy stemme at det var bare å lage lyd. :laugh:

Får egentlig mest koselige komplimenter av kjæresten hvor han forteller at han liker det jeg gjør veldig godt, at han er i himmelen. Ellers biter han sammen tennene sånn at det kommer et klikk, noe jeg synes er litt komisk, haha.



Anonymous poster hash: d0c0b...2f6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Ikke akkurat noe som kom fra meg eller kjæresten under hyrdestunden, men fra mamma. En dag når vi hadde oss stod plutselig mamma i døra.

Det eneste hun sa var: "Camilla da!" :riste: og så gikk hun.

:flau:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat noe som kom fra meg eller kjæresten under hyrdestunden, men fra mamma. En dag når vi hadde oss stod plutselig mamma i døra.

Det eneste hun sa var: "Camilla da!" :riste: og så gikk hun.

:flau:

:skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne måtte jo komme selvsagt.....

Jeg og kjæresten hadde herlig sex i går kveld, og mens han tar meg i doggy roper han plutselig "WHAT DOES THE FOX SAY??!!!"

Jeg svarte tilbake, midt i akten, "Hattee Hattee Hattee HO" og vi klarte faktisk å fullføre....til tross for at vi begge brøt ut i høylydt latter....

:skratte: :skratte:



Anonymous poster hash: 8c1e0...d1c
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En del år tilbake, før gubben og jeg flytta sammen, fant vi et usjenert sted ute i de nordnorske skoger.

Det starta riktig så bra, bakfra ettersom skogbunnen ikke frista å ligge på. Så ei stund uti akten gikk piffen ut og han ble noe småslapp. Jeg lurte på hva som skjedde, ikke vanlig dette da.

Svaret kom kontant og rimelig irritert:

Det er faen meg ikke lett å prestere når du blir stukket i ræva hele tiden!

Og da jeg brøt sammen i latter, kom det noe småsurt: Helvetes mygg!

Minnet om denne kan fremdeles få meg til å begynne å fnise når han tar meg bakfra. :icon_lol:



Anonymous poster hash: db20c...87d
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Første gang jeg skulle ha sex med eksen (jeg var komfru). Vi hadde problemer med at han ikke klarte å komme inn, han ble slapp og i frustrasjonen kom det fra han

"Det her er jo som å dytte en MARSHMALLOWs inn i et nøkkelhull!! :("

Jeg knakk sammen i latter, men bra man kunne le av det også hehe

Anonym poster: 008e7a02e04abaa7260f47f557304231

Fått høre mye rart, men denne er alltid et big NO-NO: Kom til pappa!

Ellers har jeg denne:

Han: Åh, faen.... Du blør jo!

Jeg: Nei, det er bare blåbær!

(Vi hadde sex i en blåbærlyng)

En gang jeg ble bustet av en gjeng venner

Vennene mine smalt opp døra, knakk sammen i latter og så smalt det fra hun ene:

Æsj for en hårete rumpe! (Siste min eks ville se til mine venner)

En annen gang vi ble bustet:

Stemor banket på døren og åpnet den fortere enn vi klarte å si nei og det endte med en skjennepreken...

"Dere må jo si ifra at jeg ikke kan komme inn. Herregud, dette er da ikke spesielt hyggelig for noen av oss..........." Og lenger var den skjenneprekenen....

Jeg kommer også med noen kommentarer iblant. Har ikke problemer med å gi uttrykk for dårlig sex:

Du...den flekken i taket der, den må males

Hva vil du ha til middag? Jeg har sykt lyst på pizza i dag..

Jeg tror kanskje jeg tar meg en dusj jeg (hahahah morsomt ansiktsuttrykk på den fyren der ja)

Anonym poster: 3807f9c48e122bb00d24aec2f6e6df00

Jeg sugde ham, han er storfornøyd og mumler noe om å suge den som en kjærlighet på pinne, hvorpå jeg ser dumt på ham og påpeker at "Jeg tygger slikkepinner, jeg."

Lett distrahert, much?

Anonym poster: 2dd4564f0d6bf2eceefc69b896922964

Nå var det ikke akkurat en kommentar noen av oss kom med, men ... det er litt moodbreaker når man har hatt tre-fire timer med fantastisk sex, og er inne i siste, veldig avsluttende runde, og spotify på shuffle finner ut at å blæste ut "IT'S THE FINAL COUNTDOWN!!" er helt passende :skratte:

Long story short: Vi lo så vi grein, og all kudos til karen for at han klarte å fullføre :P

Hun ene dama jeg var sammen med savnet dirty talk i senga, vi var begge ganske unge så jeg vet ikke om det var noe hun hadde sett eller om det var noe hun faktisk hadde gjort i tidligere forhold, men jeg var iallefall ikke helt komfortabel med det så jeg ba henne starte slik at vi fikk satt listen. Den første kommentaren ble også den siste for jeg begynte å le så jeg hikstet etter luft da hun presterte å si "ehm... Din lille røver"...

Var også på Roskilde sammen med en vennegjeng, hvor bestekompisen min klarte å få med seg en, la oss kalle det en formfull dame, inn på et av de sjarmerende utedoene. Kompisen min er viden kjent for å ikke være den best utstyrte, men ifølge eksen (som også er en meget god venn av meg) er han en gud i senga alikevel. Gode kompiser som vi er stilte vi oss utenfor og heiet på han, men det var når vi ble stille og heller hørte etter at tidenes kjipeste linje ble hørbar. Hun sa: Jeg tror du bommer, du er ikke inni. Noe min kompis svarer avkreftende på: Nei nei, jeg er inni jeg. Og hun gjentar: Nei vennen, jeg tror du bommer, her la meg hjelpe. På dette tidspunktet er jo kompisen min ganske oppgitt siden han har fått med seg latteren som brer om seg utenfor og bestemmer seg da for å avbryte hele greia. Hun presterer dermed å si: Åh, men du var jo inni? Fortsett da! Kompisen min får bare kjeftet fra seg "Nei, for faen jeg sa jo det" Før han kommer ut med buksene på knærne og rister på hodet ;)

Med slike kompiser, hvem trenger vel fiender :P

Er også skyldig i å si mye teit under akten selv, det aller meste er vel dekket her vil jeg tro, med unntak av den gangen jeg hadde meg med damen min på den tiden og skulle si "Åh, Maria", men fikk et snev av stamming akkurat da jeg sa det og endte opp med "Åh, Mama-Maria". For å si det slik, jeg stammer ikke til vanlig så det var vanskelig å snakke seg bort fra og hun mobber meg den dag i dag for akkurat den glippen ;) Viktig å kunne le av seg selv i min omgangskrets :)

Vel, var ikke direkte UNDER hyrdestunden, men like etter. Vi er ferdig i dusjen, og samboeren er ferdig først. I det jeg snur meg står han rett utenfor kabinettet i MITT hvite undertøy som jeg hadde lagt frem; med en ananas i den ene bh-cupen, og en mango i den andre :hoho:

Anonym poster: de2fab7b996d154e77192c379900e82d

Eg ler meg rett og slett fillete utav alle dessa kommentarane!!! :skratte::skratte:

"ÅJADDA, LIKA DU HAMBORGARA DU DÅ!?"

Skal aldri mer ha ONS! :grine:

Anonymous poster hash: b9c76...4ac

Det der virka jo nesten som at du har vore til sengs med ein sogning eller noko tull :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke direkte kommentar.. Men vi hadde akkurat begynt, jeg satt oppå og gjorde mitt, så ringer telefonen hans.. Det var lillesøstra som ringte, og siden klokka var 3 på natta måtte han nesten ta den i tilfelle noe hadde skjedd. Hensynsfulle kjæresten min. Ikke like greit for meg som satt der og lurte på om jeg skulle bli sittende eller om jeg skulle gå av, men.. Ble ikke no' mer ut av den sexakten, fylletelefon fra lillesøster som trenger skyss er ikke akkurat turn-on. Folk er fæle til å ringe hver gang vi skal ha sex/har sex/nettop har hatt sex. Og mens vi spiser middag såklart.



Anonymous poster hash: 4b7da...8ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vi hadde datet i en måned ca og kom godt overens. Han var flink til å kysse, og jeg hadde hatt lyst på han lenge! Når det herlige var i gang, la han hånda si rundt halsen min forsiktig. Jeg skjønte vel litt tegninga, men har opplevd det før og forventet ikke noe mer enn en lett hånd der mens vi holdt på. Men greia som var plagsomt, var at han gjorde det i ALLE stillinger, HELE tiden. Og mens jeg skulle suge han og gå ned, kom den hånda hans forsiktig å kavret i nakken min og la seg rundt halsen min.

Hele greia med den hånda der altså, var sær. Jeg har pupper, rumpe, lår, kinn, og alt mulig annet. Halsen min var visst greia heeeeeeeeeeeele tiiiiiden. :ler:



Anonymous poster hash: 89a8b...445
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har katt som gjerne ligger i sengen sammen med oss, den bryr seg ikke om hvor mye aktivitet det er i sengen og det er ikke alltid vi tar oss bryet med å dytte den på gulvet når vi har oss. En morgen katten lå i hodeenden og koste seg og malte mens vi hadde sex utbrøt kjæresten min "dette er det nærmeste jeg har vært trekant!"

Anonym poster: 33541f8fa440c7632b865641960018ba

Hahahha...så bra. Huff ja, jeg har også en sånn katt ...og er litt flaut :fnise:

Anonymous poster hash: 89a8b...445

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...