Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Ah, omvendt her. Fikk telefon med en som lå i senga med jenta for å fotelle at han hadde pult.

haha! herregud :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksen kom med følgende en gang: "Skal se om du klarer å sprute" :sjokkert: kvalmt :kvalm:



Anonymous poster hash: 5ac28...1f2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel egentlig ingen sånne slibrige kommentarer da jeg egentlig tenner litt på sånne ting som:" Kom igjen, bare stønn" osv... Men han som jeg har bodd sammen med i 3 år har jeg opplevd litt flaue ting FYSISK sammen med haha!

Vi har mye gøy med det idag da, og vi tuller ofte med det. Samt at vi trives veldig godt sammen nå da haha! :-) Men morsomt å lese hva andre har opplevd, og egentlig ganske sjokkerende at det faktisk har skjedd!

Endret av kaffekjærring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen kom med følgende en gang: "Skal se om du klarer å sprute" :sjokkert: kvalmt :kvalm:

Anonymous poster hash: 5ac28...1f2

Hvordan er det kvalmt?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det meste unntatt penetrering pga mensen, han var svensk.

Plutselig smeller det fra han: "kan jag inte få ta'an i tvåan?"

Greit spørsmål for så vidt, men knakk sammen pga språket :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en periode sammen med en jente som var veldig direkte og veldig pratsom, også i senga.

"Hahaha, nå kjennes det sykt ut som om jeg må pisse!"

"Hadde jeg hatt pikk nå hadde jeg hatt så syyykt ståkuk!"

"Morra mi tror fremdeles at jeg er hetero og at jeg sparer meg til ekteskapet, hahahaha!"

"Aiaiaiaiaiaaaaaa, går det bra der nede i jungelen?"

Og så sang hun bursdagssangen til seg selv på bursdagen sin: "Ja må hon komma, ja må hon komma, ja må hon komma i hundrade åååår!"

Og så bestilte hun pizza mens jeg var mellom beina hennes. "Hallaaa, jeg sku ha en pizza med AIAIAIAIII IKKE DER hehe sorry med peppe - der ja! - roni! Send den til SATAN!!!!! ehhhh blomsterveien 3, navnet er HERREMOSES Erika Jensen!"



Anonymous poster hash: 61eb6...0c3
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe mye morsomt i denne tråden!

jeg har en eks som sa ÆSJ! og rykket til av sin egen sperm...åsså luktet han høylytt på meg....uh...jeg ble helt satt ut...noen har tydligvis ikke fått med seg de opplagte uskrevne reglene når det gjelser sex! åsså i dette århundre da :forvirret:

Æsj ja! Min eks presterte å fise høylytt under akten! :dry:

Anonymous poster hash: 5ac28...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det kvalmt?

Fordi jeg er jente...

Anonymous poster hash: 5ac28...1f2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er jente...

Anonymous poster hash: 5ac28...1f2

Jenter kan sprute...

Anonymous poster hash: 61eb6...0c3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter kan sprute...

Anonymous poster hash: 61eb6...0c3

Ja men ekkelt at han måtte kommentere det da...

Anonymous poster hash: 5ac28...1f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er jente...

Anonymous poster hash: 5ac28...1f2

Anonymous poster hash: 7df91...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg er nede på en jente jeg holdte på med. "Ååååh. Exen min gjorde ikke slik!". Virkelig turn off å bli sammenliknet med en ex midt under akten.

En annen dame sånn helt plutselig. "Kan jeg få tisse på deg?" (ikke helt min greie akkurat).

En gutt jeg hadde planer om å gi blowjob og bevegde meg litt sørover utbrøt "Æsj, nei!!" (men for han var alt "æsj" med sex, untatt selve humpingen. Den dårligste sexen jeg har hatt noen sinne...)



Anonymous poster hash: 5ee6b...96e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du kan godt prøve å omvende meg altså. Men da må du ta en dildo i rumpa mi samtidig."

Hadde ingen interesse i å omvende denne karen. Men takk for infoen!

Edit: stavefeil :P

Endret av Pompom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- "Kan du gå ned på meg?!"

- "Nei, det tar så lang tid.. .."

- "Ok?!"

- "Ja, jeg kommer mye fortere enn deg, så synes jeg kan gjøre det på deg etter at du har gjort 4 blowjobs på meg".

- "Eeh... ..."

Turn off! Fyren sinnsykt ego i senga, og kom utrolig fort. Fikk svært lite ut av det.



Anonymous poster hash: 997d5...6b9
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men ekkelt at han måtte kommentere det da...

Anonymous poster hash: 5ac28...1f2

Synes du det er ekkelt å snakke om sex? :klo: Ser ikke helt hvorfor dette er så mye mer ekkelt enn å snakke om andre sexrelaterte ting under akten.

Anonymous poster hash: 8a412...8ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skal du bare la meg sitte her søkk våt uten å gjøre noe?"

"Men du er så trang, føles for godt og jeg kommer for fort."

"Bruk hånden din da."

"Men det er så kjedelig!"

Han brukte hånda til slutt og ga meg skikkelig orgasme, var ikke så kjedelig da. :D



Anonymous poster hash: 654e1...60e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Verste jeg har fått dumpet ut med under sex: "Duu, jeg begynner å bli litt sulten, jeg..."

Verste *han* har dumpet ut med under sex: "Dæven, er ikke vant til å ha det så trangt jeg lengre!"

Kanske ikke så ille, utenom at det var sex med eksen etter at vi hadde vært fra hverandre et år fordi han fant seg en eldre dame med to barn, som da tydeligvis ikke var så trang som meg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksen: oyh, du hadde stive nippler *med stjerner i øynene*

jeg: okey? :klo:



Anonymous poster hash: 53f9b...a27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å si noe slikt som "faen som du svetter ass", midt under akten. Ikke at jeg har noe imot at han svetter når vi driver på, men jeg klarte å kjøre hånda mi skikkelig godt oppunder ene armhulen hans, og hånda var søkkvåt etterpå. Ææææsj... Heldigvis begynte han bare og le da, og sa noe slikt som "du er jo hyggelig". Men han stoppet ikke det han drev med, og han ble med i dusjen når vi var ferdige, selv om klokka var 03.30 :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette var etter sex med eksen.

Han hadde gjort seg ferdig og vi lå der og pratet litt. Etter en stund smøg han handa ned på meg igjen. Jeg vridde meg litt unna, for jeg visste jo at ting var på vei ut igjen. Plutselig utbryter han:

''Shit, du må jo være dritkåt igjen så våt som du er!''

Altså... :murvegg:



Anonymous poster hash: 0cff2...e2a
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...