Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Gjest Trøndern

Hahahaha. Ler så jeg nesten tisser på meg.

Har en historie, ikke om meg, men om min venninne som gikk på Blind Date, arrangert av MEG.... Jeg kjente fyren, periferi. Han var kjekk, og virket grei. Arrangerte min single venninne på date med ham. Denne historien ler vi godt av enda, årevis siden.

Han hadde på seg hawaiiboxer shorts. Hun holdt på å le seg ihjel.

Han var sykt sykt diger. Hun ble nesten redd for å ha sex med ham.

Divers glidemidler og hale pakka, sexen gikk greit, etterhvert. Plutselig sier han; Kainn æ ta dæ i toer`n?"

Venninna mi pakka sakene og dro hjem, hehe. Ble ikke no mer på han, hehe.

Skal legges til historien at jeg møtte han på danskebåten noen mnd etterpå. han gikk rundt med åletrang t skjorte, med følgende trykk, foran øverst på brystet;

"Kainn æ ta dæ i toer`n?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest skorpio
Har hørt utrolig mange andre kommentarer også. Husker ikke så mange i farta, men en tok den frem og sa "tit-tit!" :lol: Ble ikke mer på han nei. (Arkivert)

HAHA :skratte:

Elsker det forumet her ass :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skorpio
X'n:

Han ligger å gir meg oralsex og det begynner å bli rimelig digg også plutselig så lager han sånn hestelyd med leppene mot underlivet mitt, holder godt tak rundt hoftene mine og roper høyt: KOM NÅ! Sprut meg i ansiktet! *ptro-lyd med leppene*..

Trenger jeg å si at jeg ble avtent ? :klø:

Og en ons. Riktignok fra Tromsø. Han kysset meg nedover magen, og var på vei nedover, løfter plutselig hodet og sier "Kan æ få smak på ho? Æ skal bare smak om ho e fersk." ..

Jeg tok på meg klærne og gikk..

HAHAHA, fy fader, noe så grusomt! Begge to! Haha, jeg ler meg skakk her jeg sitter :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen morsomme, har jo nesten glømt kva sex er, men denne tråden minte meg på det, og at det kanskje ikkje er så mykje å trakte etter?? ;) Fantastisk bra tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Dette var en eks, og vi hadde vært sammen ganske lenge, så vi var ganske trygge på hverandre, og kunne si det meste.

Vi hadde holdt på en stund, og jeg begynte å bli litt tørr og sår, han titter ned i der og sier: "Faen, har du strødd, eller?".

Jeg måtte bare le, seansen ble avsluttet ganske raskt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_line_*

Dette var riktignok jeg som kom med den uforglemmelige kommentaren, så sent som i går, he he.

Han slikket meg, og jeg er ganske følsom rett på klitoris. Så sier jeg til min kjæreste kjære. Ikke slikk meg rett på hodet. HODET????, sier han himmelfallende. For å si det sånn, så ble det ikke mer slikking, han dyttet meg bakover i senga, og sa, jeg skal da ikke slikke deg på noe hodet.

Vi har ledd godt av dette gitt, he he

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

rett før vi skulle ha sex presterte han å si:

"du har ganske fin kropp til å ikke være så veldig tynn"

nei, ble ikke noe action den kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå i ts, han hadde pressa pikken inn i rumpa mi......deilig, men så kommer kommentare som ødela alt:

"Åh, ja, åh, er det godt å bæsje på` n?, jeg kjenner bæsjen din"

HERREGUD.........................jeg er glad lyset var av, og jeg faket at jeg kom rett etterpå, for da kom han også.

-Er gift med han på 5te året.........

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Lå i ts, han hadde pressa pikken inn i rumpa mi......deilig, men så kommer kommentare som ødela alt:

HERREGUD.........................jeg er glad lyset var av, og jeg faket at jeg kom rett etterpå, for da kom han også.

:skratte: Altså.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Utlogget i dag

Vi har et forhold der han som regel er den som tar initiativ til det som skjer av snuskete saker, jeg holder meg til å bare hinte... :sjenert:

Men sist kveld hadde jeg lyst å ta litt styringa selv, så jeg krøp under dyna og begynte å bruke munnen på han, så grundig som mulig, uten å si et ord, uten noe hint. Hadde det riktig så koselig, trodde jeg, til han utbrøt "Er dette noe du har lest om på kvinneguiden i dag?"

:kjefte:

Det var litt av en stemningsbreaker for min del, så jeg sluttet tvert og snudde meg snurt, selv om jeg innerst inne lo. Han greide å unnskylde seg og etter litt overtalelse gikk jeg tilbake til arbeidet, om enn ikke med helt samme entusiasme.

Henger da ikke mye på kvinneguiden jeg... :sjenert:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
Vi har et forhold der han som regel er den som tar initiativ til det som skjer av snuskete saker, jeg holder meg til å bare hinte... :sjenert:

Men sist kveld hadde jeg lyst å ta litt styringa selv, så jeg krøp under dyna og begynte å bruke munnen på han, så grundig som mulig, uten å si et ord, uten noe hint. Hadde det riktig så koselig, trodde jeg, til han utbrøt "Er dette noe du har lest om på kvinneguiden i dag?"

:kjefte:

Det var litt av en stemningsbreaker for min del, så jeg sluttet tvert og snudde meg snurt, selv om jeg innerst inne lo. Han greide å unnskylde seg og etter litt overtalelse gikk jeg tilbake til arbeidet, om enn ikke med helt samme entusiasme.

Henger da ikke mye på kvinneguiden jeg... :sjenert:

åå herregud! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva skulle han si da? Han kjente jo dritten din???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Hva skulle han si da? Han kjente jo dritten din???

Det er vel skjelden utrykket "tale er sølv, men taushet er gull" har kommet bedre til sin rett.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

For mange år siden var jeg og eksen min helt i startfasen av forholdet, og alt skulle prøves ut. Vi hadde lest en glimrende artikkel om hvordan få kvinnen til å ejakulere. Så jeg gikk til verks, og kjørte et virkelig hardt løp. Og jaggu kom hun ikke.... og senga blei kjempevåt.

Stolt sa jeg "Ja, det var jaggu litt av en sprut!", hvorpå hun får fart på seg og dytter meg av seg, og jeg endelig så at det var gått hull på vannsenga....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...