Gjest _Leela_ Skrevet 24. august 2007 #121 Del Skrevet 24. august 2007 Så trist at ferieturen gikk i vasken, disse EU kontrollen altså. Men er jo greit at de sjekker bilene da, ikke noe morro hvis det ender i grøfta. Men var selv ganske glad da jeg passerte for to uker siden, hadde en liten feil på skranglekassa da. Men nå er vel nybilen snart i hus? Ønsker deg ellers ei fin helg, nå er det jo ordentlig godvær her på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 25. august 2007 #122 Del Skrevet 25. august 2007 Kjipt med ferien! Håper du har en fin helg hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 29. august 2007 #123 Del Skrevet 29. august 2007 Her var det stille, er det feriemodusen mon tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mavir07 Skrevet 1. september 2007 Forfatter #124 Del Skrevet 1. september 2007 Her var det stille, er det feriemodusen mon tro... Hei Feriemodus? hmmm nei det vet jeg ikke hva er... Neida jeg har bare ikke vært helt i form i det siste så trengte en liten pause. Har prøvd å fått unna endel arbeid med barnerom og hobbykrok, samt prøvd å kose meg med sambo. Håper du og har det bra. Klem M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mavir07 Skrevet 1. september 2007 Forfatter #125 Del Skrevet 1. september 2007 Hohooo! Håper alt er bra og at du får ei fin helg Hei Alt er vel forsåvidt bra, bare vært sliten og litt lei. Har også hatt mye å gjøre. Håper du har det bra. God helg til deg og dine og. Er nok plutselig tilbake på oftere basis. Klem M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 2. september 2007 #126 Del Skrevet 2. september 2007 Tusen takk for besøket i dagboka mi. Koselig at du stikker innom meg. Håper det går bedre med deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 2. september 2007 #127 Del Skrevet 2. september 2007 Håper du føler deg bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 2. september 2007 #128 Del Skrevet 2. september 2007 du har nok rett i at jeg burde si det til han! Skal prøve å få det til.... Du vet hva du snakker om! Håper formen snart blir bedre! Klem fra melloz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 4. september 2007 #129 Del Skrevet 4. september 2007 Håper formen din er bedre:) Morsomt med barnerom og hobbykrok da, det setter en liten kvikker på kreativiteten det. Fortsett å kos deg med sambo da. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 6. september 2007 #130 Del Skrevet 6. september 2007 Heisann! Innom og hilser på. Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ottine Skrevet 6. september 2007 #131 Del Skrevet 6. september 2007 Hilser på! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 21. september 2007 #132 Del Skrevet 21. september 2007 Innom en liten snartur jeg, håper alt står bra til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. desember 2007 #133 Del Skrevet 24. desember 2007 God jul ønskes deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå