Gå til innhold

Mavir`s verden


mavir07

Anbefalte innlegg

Innom og oppdaterer meg etter ferien. Angående det med venner; jeg har heller ingen stor omgangskrets. Grunnen er at de fleste av mine nærmeste venner fra barndommen har flyttet ut, mens jeg har blitt i hjembygda. Jeg har en nær venninne her. De andre treffer jeg når de er "hjemme" på ferie. Så har samboeren noen venner med fruer, og de treffer vi ganske ofte. Men; jeg vil ikke si at disse jentene er nære venninner av meg.

Du har rett i at det nok blir lettere når babyen er født, tror jeg. Da kan du være med på aktiviteter som barseltreff og babysvømming, og det blir lettere å knytte kontakter med de andre mammaene.

Det går nok bra, skal du se. Fint navn dere har valgt, forresten!

Takk , koselig at du synes det var fint navn.

Alltid syntes at Daniel er et pent navn, hvorfor vet jeg ikke.

Ja tror det med venner endrer seg litt med baby og aktiviteter rundt den.

Merker at noen av de som akkurat har fått barn er mer kontaktsøkende siden jeg og snart skal ha.

Det er skikkelig koselig.

Fint å lese at dere hadde en skikkelig bra ferie.

Idag er det en uke til mannen :rødme: får ferie.

Har ikke planlagt så mye men vet det blir noen dager på vestlandet.

Det viktigste er å jo å slappe av og kose seg og komme seg litt vekk fra hverdagen.

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Måtte jo ta en tur innom og sjekke boka di. Håper alt står bra til.

Er jo til og med :sol: idag.

Koselig at du stakk innom.

Ja her står alt bra til.

Sol i dag også gitt, deilig med fint vær men synes det er for varmt om dagen..

Har kanskje ikke lov til å klage på været men etter at jeg ble gravid synes jeg at det er alt for varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kjenner meg litt igjen i det du skriv om venner. Eg hadde nokre nære venner då eg gjekk på skulen, også på videregående, etter det flytta eg og det blei liksom automatisk mindre kontakt...

Siden dess har det på ein måte vore sånn, dei fleste er opptatte med sitt eget på sin front og eg syns det er utruleg vanskeleg å bli kjent med nye jenter f.eks her me bur no. Men jenter er no jenter.

Så det blir mykje mailing og fmailie og ikkje minst sambuaren, men eg føler eg får gjort mykje jentesnakk her eg og det er veldig greit syns eg sjølv om det av og til hadde vore kjekt med nokre jenter å snakke litt med irl også ;)

Ja blir nok lett sånn med venner.

Det er vanskelig å bli kjent med nye venner etter at en er ferdig med skolen, men blir nok bedre etterhvert.

Jeg synes også at det er ålreit her inne på KG, men hadde vært koselig å sendt/fått noen mailer av og til, fått middagsbesøk etc.

Ellers da?

Er alt bra på vestlandet?

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvordan går det med deg???

Hei

Jeg har vært veldig opptatt de siste dagene, bare derfor jeg ikke har vært her noe særlig.

Mye som skjer både med firma, bilkjøp og ikke minst lille turbo i magen.

Håper du har det bra.

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Bare for å snike meg inn i diskusjonen om venner, så er vel jeg er mellomting av Glow og de innadvendte! :fnise: Deler villig med noen(kjente eller ukjente) mens i andre situasjoner kan jeg føle meg helt lost og trekke meg tilbake. Hvis dere skjønner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Tenkte jeg skulle sende deg en liten hilsen fra "andre sida av Mjøsa" - ser du er fra Oppland. Hedmarken her... :bukke: Har lest gjennom litt i boka di, og gratulerer med vel overstått bryllup! Og nå er det baby i vente...Spennende!

Sjøl har jeg to små, en gutt og ei jente, så jeg har aktive dager! Moro med barn! :rødme:

Du må bare titte innom boka mi også om du har lyst- vi er i samme "nabolag". :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Håper du har en fin helg Mavir. Her i nord er det :sol: dag og det er godt med tanke på at jeg ikke vet helt når det begynner å bli kaldt.

I morgen har vi planlagt en tur på en fjelltopp her, og senere en tur til nordens Paris.

Det blir kos det :)

Ha en fortsatt god helg da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Innom for å ønske deg en fin uke, du har vel kanskje dratt avgårde på ferie nå. Satser på at dere ikke får for mye :regn: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤*Morgensol*¤

Tusen takk for hilsen for en tid tilbake. På tide at jeg stakk innom deg nå. Har ikke tid til å lese så mye i dagboken din nå, men kommer tilbake.

Håper du har en fin ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Innom å snoker litt her! :)

Håper du har det bare bra! Og at du får en fortreffelig helg. Her blir det bare jobbing og jobbing, men jeg håper å få med meg litt av den lokale festivalen!

:klemmer: fra melloz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen for en tid tilbake. På tide at jeg stakk innom deg nå. Har ikke tid til å lese så mye i dagboken din nå, men kommer tilbake.

Håper du har en fin ferie!

Hei

Takk for det, blir ikke noen ferie nå allikevel :gråte:

Men vi koser oss hjemme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du reist på tur? I så fall håper jeg du koser deg!

Hei

Ble ikke ferie nå :kjefte: men vi koser oss hjemme :rødme:

Håper du får en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Innom å snoker litt her! :)

Håper du har det bare bra! Og at du får en fortreffelig helg. Her blir det bare jobbing og jobbing, men jeg håper å få med meg litt av den lokale festivalen!

:klemmer: fra melloz

Ja har det bra.

Håper du får en fin helg.

Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei

En liten oppdatering!

Ble ingen ferie på oss nå :tristbla:

Var på eu godkjenning med bilen i går og fikk kjøreforbud :nei:

Ene bolten som går igjennom hjulet var knekt.

Den gode nyheten er at vi skal hente den nye bilen vår på onsdag!

Håper dere får en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤*Morgensol*¤

Trist at det ikke ble noe ferietur på dere.

Som Glow skrev, så er det godt det ikke skjedde når dere kom halvveis.

Kos dere hjemme og nyt livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Kjipt å lese at ferien gikk dukkert da, men hvordan går det med den nye bilen?

Håper du har klart å nyte dagen likevel.

ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...