Gå til innhold

Mavir`s verden


mavir07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo:

Innom å titter litt jeg :)

Må få gratulere deg med overstått bryllup :bryllup: da, og med lille Daniel i magen. Det er jo ikke så lenge til han ser verdens lys, det går fort det :)

Og gratulerer med ny jobb. Så bra at du fikk deg jobb selv om du er gravid, motbeviste skikkelig der du :tommel:

Koselig å lese i boka di, mange spennende og hyggelige ting som skjer i livet ditt :)

Hei :hallo:

Takk for det! (bryllup/baby/jobb)

Nei går jammen fort til lillegutt kommer vi gleder oss masse :tommel:

Skjer veldig mange hyggelige ting i livet mitt akkurat nå, det er så deilig.

I fjor var jeg så oppgitt og frustrert og sa at 2007 skulle bli året vårt ( meg og mannens) Og jammen hadde jeg rett.

Vi hadde prøvd å bli gravide i nesten 1 og et halvt år da jeg ble gravid.

Var ganske sikker på at jeg ikke kunne bli mamma og sa at vi skulle prøve frem til mars så skulle vi be om utredning.

I februar fant jeg ut at jeg var gravid :tommel:

Tror jeg en stund fokuserte ALLLLLLLLLLLT for mye på å bli gravid så det tok over styringen og gjorde meg stressa men nå er jeg bare glad ting har gått sånn.

Koslig at du stakk innom.

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der! :)

Jeg har det bedre om dagen, absolutt. Blei endel skriving om negative ting ei stund i dagboka. Men nu går alt så mye bedre...

Så spennende at dere skal ha baby! :rødme: Kjenner jeg blir litt babysyk selv. Både mannen og jeg har egentlig lyst på baby snart, men vi får det liksom aldri til å passe helt. Men jeg gleder meg så til den dagen det er vår tur!!

Dette er andre året jeg har denne bedriften. Det er en slags frilufts/utstyrs butikk. Driver turisme i forbindelse med det. Eller motsatt er det vel... Det er spennende, men ganske krevende. I sommerhalvåret er det ikke mye fri å få. Men det får jeg ta igjen når høsten og vinteren kommer. Jeg kommer nok til å drive denne bedriften i et par år, men ser ikke for meg at det er noe jeg kommer til å drive med i all fremtid... Er utdannet noe helt annet, og håper å få jobbe i den retning etter hvert. Men jeg kommer jo fra et lite sted, og jobbene vokser ikke på trær her akkurat.

Ikke så lett å spille håndball med baby i magen,nei. Det er jo en ganske så fysisk sport. Har spilt selv spilt håndball i alle år! Det er så gøy, og jeg krysser fingrene for at dere får til et damelag etter hvert!

:klem:

Hei

Jeg er glad for å høre at du har det bedre :klem:

Babysyk ja det var jeg lenge før det klaffet.

Å planlegge når det passer best å få barn tror jeg ikke går det er alltid en eller annen grunn til at en annen gang hadde vært bedre :fnise:

Men sånn blir det lett tror jeg.

Håndball er litt for fysisk akkurat nå ja men er mye ute å går turer om dagen.

Det er noe som går greit uten å være redd for å skade lillegutt.

Håper du har en fin uke!

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Innom og helser på litt. Kjedelig på jobb, er glad det berre er sommerjobb egentleg ;)

Men det er ikkje alle avdelingane som er like kjedelige! Men eg liker ting som er litt krevane og litt meir enn å berre sitte som ei nikkedukke.

Koser du deg heime i dag med mannen då?

Hei :hallo:

Svarer deg jo lenge etter du er ferdig med å kjede deg på jobb :fnise: men men

Jeg og mannen har dreve med firmaet idag, vært ute på tur med hunden og bare kost oss.

Merker at jeg er såå utålmodig av å gå hjemme alene om dagen.

Blir litt isolert ettersom vi bare har en bil og den bruker mannen på jobb.

Vi skal snart kjøpe oss en bil til, en stasjonsvogn.

Det skal bli godt å få litt frihet så en slipper å sitte å se på de samme veggene og snakke med seg selv :ler:

Neida men når en gjerne vil ut i jobb er det helt gørr.

Håper du og har hatt ein fin dag.

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det bra! Nå sitter jeg på jobb og koser meg med :kaffe: og radioen på en lokal stasjon( :) det er alltid litt gøy...)

Hva driver du med i dag??

Idag skal jeg egentlig på en sykkeltur med noen venner, men her regner det idag (igjen) så det spøker for det. :regn:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! :hallo:

Har en litt dårlig dag i dag så sitter å funderer litt. :tristbla::sjenert:

Har tenkt endel idag og det er en ting som plager meg skikkelig og det er at jeg ikke har noen venner. :tristbla:

Altså min mann er min beste venn men uten om han liksom. :rødme:

Jeg savner noen å dele ting med, shoppe med av og til, sende en melding av og til :mobil: , skrive på msn eller ganske så enkelt få besøk av eller reise på besøk til :kaffe: :skravle: .

Hmmm

Altså jeg har/hadde? ei vennine jeg gikk med de 2 siste årene på ungdomsskolen og det ene året på vgs, samt barndomsvennina mi som jeg er oppvokst med.

Problemet er bare at jeg ble så vannvittig lei av at det bare er/var? jeg som måtte ta kontakt.

Alltid jeg som ringte, foreslo ting reiste på besøk etc.

Høres jo ut som om de ikke ville ha kontakt med meg, men det var ikke sånn.

Hver gang jeg ikke kontaktet dem men f.eks møtte dem tilfeldig på senteret så var det hvorfor tar du ikke kontakt med meg lenger da? Er det noe galt eller?

Jeg begynner å lure på om det er noe veldig galt med meg?

Er jeg den eneste her inne som i en alder av 26 eller no rundt der som ikke har noen særlig omgangskrets?

Altså jeg vet ærlig talt ikke?

Er litt sårbar om dagen på grunn av lille turbo så det stikker nok litt dypere enn til vanlig men...

Lurer bare litt?!!

Sorry klage-innlegg for jeg har det stort sett supert men måtte tømme hjerte litt.

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Det er selvfølgelig lov å tømme hode for tanker i sin egen dagbok. Og det blir så mye bedre etterpå:)

I fht det du skriver om, så er det litt slik for meg også.

Men nå har det seg slik at jeg har akkurat flyttet til et helt nytt sted, så det sier seg selv. Alle mine venner bor laaaaaangt borte fra meg.

Men jeg prøver å ha kontakt med de jeg ser tar kontakt med meg, andre sender jeg bare en hilsen til innimellom.

Har selv gått rundt å tenkt på "hvor mange venner trenger jeg egentlig", og har "sortert" de jeg ønsker fortsatt kontakt med.

Men det er ikke en lett problemstilling du kommer med her mavir...

Når du nevner at du hadde et "opphold" på kontaktsiden, så hadde jeg sagt direkte til dem at " synes ikke det bare er jeg som skal ta kontakt, men ønsker at du/dere gjør det også"...hvertfall avklare følelsen du sitter med.

Får håpe du får en bedre følelse etterhvert rundt dette da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Det er selvfølgelig lov å tømme hode for tanker i sin egen dagbok. Og det blir så mye bedre etterpå:)

I fht det du skriver om, så er det litt slik for meg også.

Men nå har det seg slik at jeg har akkurat flyttet til et helt nytt sted, så det sier seg selv. Alle mine venner bor laaaaaangt borte fra meg.

Men jeg prøver å ha kontakt med de jeg ser tar kontakt med meg, andre sender jeg bare en hilsen til innimellom.

Har selv gått rundt å tenkt på "hvor mange venner trenger jeg egentlig", og har "sortert" de jeg ønsker fortsatt kontakt med.

Men det er ikke en lett problemstilling du kommer med her mavir...

Når du nevner at du hadde et "opphold" på kontaktsiden, så hadde jeg sagt direkte til dem at " synes ikke det bare er jeg som skal ta kontakt, men ønsker at du/dere gjør det også"...hvertfall avklare følelsen du sitter med.

Får håpe du får en bedre følelse etterhvert rundt dette da.

:klem:

Takk for svar.

Ja jeg har kanskje litt lett for å tømme tankene mine her men det hender kanskje titt og ofte at det er litt greit å tømme hodet.

Det er ikke det at jeg er en desperat vennesøker liksom.

Jeg bare tenkte litt og skrev det jeg tenkte :fnise:

Ja burde nok sagt sannheten til (vennene?!) min men synes det er litt vanskelig.

Ikke å si sannheten men spesielt hun ene er veldig hårsår, derfor har jeg ikke tørt men det vennskapet er vel så og si over tror jeg.

De få gangene jeg får melding :mobil: ( max 4 ganger i året) så begynner det alltid med at hun kjeder seg skikkelig og ingen andre hadde tid til å finne på noe.

Så tenkte å sende en melding til deg.

Da tenker jeg bare "takk for den" :fnise:

Håper du har en fin dag iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har lyst til å rette opp det litt gale inntrykket mange fikk av meg i mitt "venneløs innlegg" :fnise:

Som jeg skrev til LaraCroft så er jeg ingen desperat vennesøker.

Jeg har hatt mange venner men jeg har flytta masse rundt og mistet kontakten litt etterhvert.

Nå har jeg slått meg til ro der jeg bodde fra 8. klasse til jeg var 18 år.

Når jeg ser endel av de jeg gikk på skole sammen med så har de sine "kretser" eller klikker.

Disse er det vanskelig å komme inn i.

Blant annet fordi jeg hadde en veldig streng oppvekst som gjorde at jeg ikke fikk være med på noe.

Så kjenner de liksom ikke.

Hovedgrunnen til at jeg la inn innlegget var for å håpe at det var flere som hadde det som meg.

Altså rundt min alder som ikke har noen særlig vennekrets.

Tenker også at bare jeg blir med på litt aktiviteter, babyen kommer etc så vet jeg at det er lettere å komme i kontakt med folk.

Savner å ha litt nettverk rundt meg. :tommel:

Jeg er vant med at det er jeg som samler folk, har fest, foreslår ting og var kjent som solstråla :sol: i vennekretsen.

Mange brukte å komme til meg når de trengte noen å snakke med :skravle: .

Det savner jeg.

Måtte bare skrive litt rundt dette.

Ellers har jeg det kjempesupert.

I dag skal vi se på nyere bil! :reise:

Vi vil kjøpe oss stasjonsvogn nå som den lille kommer snart.

Også må vi nesten ha 2 biler når den ene skal jobbe og den andre gå hjemme med babyen.

Synes det er litt greit at mannen :rødme: som skal gå hjemme med babyen har mulighet til å reise litt hit og dit.

Nå er det endelig helg og jeg og mannen skal bare kose oss.

Snart har han ferie og det gleder jeg meg til.

Da skal vi innta det glade vestland. :fnise:

Forhåpentligvis blir det fint vær og en bergenstur.

God helg alle sammen

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det går supert igjen med deg. Ny bil :reise: det blir bra kan jeg tenke meg. Veldig greit med to biler når man blir flere ja.

Tusen takk for gratulasjoner da mavir :klem:

Ha en god helg og kos deg masse med din kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Vil bare ønske deg ei fin helg! Og si at det var fint å lese det du skreiv om deg selv og venner. Jeg kjenner meg til en viss grad igjen i det, men for min del har det vært selvvalgt for en periode der jeg trengte å være for meg selv mer. Det er litt vanskelig å komme "tilbake" hvis du skjønner. De virkelige vennene mine er det ikke sånn med, men de jeg har på et litt mer overfladisk plan syns jeg det er litt vanskeligere med... Dette blei litt roteslig. Men takk uansett for at du satte ord på noe viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og oppdaterer meg etter ferien. Angående det med venner; jeg har heller ingen stor omgangskrets. Grunnen er at de fleste av mine nærmeste venner fra barndommen har flyttet ut, mens jeg har blitt i hjembygda. Jeg har en nær venninne her. De andre treffer jeg når de er "hjemme" på ferie. Så har samboeren noen venner med fruer, og de treffer vi ganske ofte. Men; jeg vil ikke si at disse jentene er nære venninner av meg.

Du har rett i at det nok blir lettere når babyen er født, tror jeg. Da kan du være med på aktiviteter som barseltreff og babysvømming, og det blir lettere å knytte kontakter med de andre mammaene.

Det går nok bra, skal du se. Fint navn dere har valgt, forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt å høre at det går supert igjen med deg. Ny bil :reise: det blir bra kan jeg tenke meg. Veldig greit med to biler når man blir flere ja.

Tusen takk for gratulasjoner da mavir :klem:

Ha en god helg og kos deg masse med din kjære.

Ja går kjempebra her, er bare noen dager som er tøffere enn andre.

Håper det går bra med deg.

Den lille i magen min er en skikkelig turbo om dagen.

Rett og slett en liten jæv...unge :lur: he he neida men han er så urolig.

Er litt sein med å svare men går vel greit det?

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Vil bare ønske deg ei fin helg! Og si at det var fint å lese det du skreiv om deg selv og venner. Jeg kjenner meg til en viss grad igjen i det, men for min del har det vært selvvalgt for en periode der jeg trengte å være for meg selv mer. Det er litt vanskelig å komme "tilbake" hvis du skjønner. De virkelige vennene mine er det ikke sånn med, men de jeg har på et litt mer overfladisk plan syns jeg det er litt vanskeligere med... Dette blei litt roteslig. Men takk uansett for at du satte ord på noe viktig!

Takk for det.

Som du ser så er jeg litt sen til å svare :ler:

Men har bare vært litt mye å gjøre de siste dagene.

Koselig at du synes at jeg satte ord på noe viktig.

Jeg synes det er viktig å skrive om ting som opptar meg selv om det er ting folk ikke snakker om eller at andre synes det er teit.

Det får være dems problem.

Jeg er nok litt for åpenhet enten det gjelder overvekt eller det å være litt ensom i en alder av 26 :fnise:

Synes det er koselig at du er innom her.

Hvordan går det med deg?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

God helg!

God helg til deg og enten på forskudd eller for sent men jeg er litt treig til å svare.

Håper du har det bra.

Koselig at du er innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...