Gå til innhold

Mavir`s verden


mavir07

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde også masse selv da vi gifta oss, og utgiftene kom på ca 30 000 kr. Det synes jeg går an for en fest med nesten 100 gjester. Og vi fikk såååå mye skryt av dagen vår etterpå. Folk snakker om den enda - 4 år etter ;) Så det er ikke alltid det dyreste som er det beste, det er sikkert. Og så er det jo så mye man kan gjøre selv. Jeg fant mye glede i det.

Dere kommer sikkert til å få en fantastisk flott dag.

Leit at svigermor er sånn, men kanskje du eller samboeren din skal fortelle henne at det er deres dag og at dere vil gjøre som dere vil? Så får dere bare la henne gå å surmule litt. Hun kommer sikkert over det.

Håper du får en fin og :sol: dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde også masse selv da vi gifta oss, og utgiftene kom på ca 30 000 kr. Det synes jeg går an for en fest med nesten 100 gjester. Og vi fikk såååå mye skryt av dagen vår etterpå. Folk snakker om den enda - 4 år etter ;) Så det er ikke alltid det dyreste som er det beste, det er sikkert. Og så er det jo så mye man kan gjøre selv. Jeg fant mye glede i det.

Dere kommer sikkert til å få en fantastisk flott dag.

Leit at svigermor er sånn, men kanskje du eller samboeren din skal fortelle henne at det er deres dag og at dere vil gjøre som dere vil? Så får dere bare la henne gå å surmule litt. Hun kommer sikkert over det.

Håper du får en fin og :sol: dag.

Hei :hallo:

Og takk for svar.

Ja jeg og både tror og håper vi får en fantastisk dag, føler at vi har valgt det som passer oss og vår lommebok. :tommel:

Når det gjelder svigermor så skal vi antakelig dit (vestlandet) til uken.

Da får jeg og min sambo snakket litt med henne, litt lettere enn over msn eller telefon. :sjenert:

Jeg vil gjerne at hun får være med å gjøre ting som hun har lyst til å være med på, men det må være ting som faktisk vi har planlagt skal være en del av dagen vår enten det være seg noe med maten eller dekor eller alkoholen. ;)

Ikke at hun dukker opp med en hel haug og sier dette må dere ha med og slik må dere jo gjøre.

For da blir det så mange ekstra utgifter som vi gjerne vil unngå. :sur:

klem :klem:

ha en god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: hei alle sammen.

Ville egentlig bare fortelle litt om bryllupet vårt til de som leser her inne, og at vi ikke skal ha noe "gjerrig-bryllup" som har blitt kommentert av både 1 og 2 og 3 i vår familie/vennekrets. :kjempesinna:

Saken er egentlig bare at vi i hovedsak har valgt å prioritere å bruke penger på 3 ting som er: mat (selv om vi lager alt selv), drikkevarer ( inkl. alkohol) og musikken på festen.

For oss er det viktigste at familiene våre, vennene våre og ikke minst vi da har en uforglemmelig og fantastisk dag. :klem:

Men vi skal fortsatt ha dekor i lokalet vi har leid, brudebukett og pynt.

Har mange kaker som skal lages og bryllupskaken skal jeg bestille men som en vanlig stor marsipankake i stedenfor f.eks 3 etasjes.

Brudekjolen ble skreddersydd i kina og skoene kjøpt på ebay fra usa.

Dette kom på under 1000.- inklusive frakt men de er like nydelig for det!!?! :tommel:

Måtte bare lette litt for blir litt småtrist :cry: når noen omtaler vårt bryllup, altså vår store dag som ett "gjerrig-bryllup" :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Eg syns virkelig ikkje du skal ta det så innover deg at nokre (idiotar) finn på å kalle bryllupet dykkar for gjerrig bryllup. Ja, det er lett for meg å sei, men dei som seier sånt veit ikkje kva dei snakkar om!!

Eg har full forståelse og respekt for at enkelte velg å gjere som de gjer!! For meg er 100 000,- til f.eks eit bryllup utruuuuleg mykje pengar å bruke på 1dag, som eg istedenfor kan bruke på eit nytt kjøkken i eit hus eller som delbetaling ved kjøp av tomt eller som innskudd dersom me må kjøpe ny bil!

Trur virkelig ikkje alle har forståelse for at nokre ikkje vil ta opp lån omtrent for å gifte seg. Syns folk rundt deke bør vere glade om dei blir invitert. Veldig mange i dag som berre reiser vekk uten fest i det heile tatt!

Har inntrykket av at de har lagt ned mykje personlig arbeid i denne festen og at de gjer dette for å feire at de gifter deke og er supersnille som lar familie, venner og slekt ta del!

Håper det bli ein flott dag!!!

Synd at det har utvikla seg litt negativt med svigermor i det siste! Er jo muleg at overgangsalderen gjer sitt med humøret hennar, men me får håpe det blir litt greiare når de møtast og får snakka litt ut om ting! Eg er ikkje heller so glad i folk som prøver å ta ovver og overstyre, sjølv om dei meiner aldri so godt med det.

:klem:

Hei :vinke:

Du vet når man er sårbar såå.... :ler:

Neida det er bare det at en blir litt lei, jeg har planlagt, ordnet, handlet inn og brukt uendelig mye tid på dette bryllupet.

At noen vil bruke 100.000 ja det er opp til hver enkelt.

Synes selvfølgelig mange dyre bryllup er flotte men de som er økonomiske er gjerne like fine.

For vår del ville vi ikke ta opp lån for å gifte oss.

Vi kjøpte oss hus for litt over 1 år siden som vi må pusse opp litt småting på, vi trenger ny bil (stasjonsvogn) da den lille kommer og den lille trenger også litt utstyr. :)

Vet jeg hørtes vannvittig frustrert ut men er egentlig ikke det.

Er egentlig veldig fornøyd men sånn jeg føler det kommer til å bli,

uformelt, koselig og personlig.

Akkurat slik som vi er ;)

Er enig med deg angående svigermor, hun er ikke noen dårlig svigermor og mener det nok veldig godt.

Kan bare bli litt mye for tiden.

Stress er ikke noe jeg kan tillate meg da jeg har fått høyt blodtrykk. :sur:

Ellers har du det bra?

Håper du får en fin helg.

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje stresse når du har høgt blodtrykk :fy_fy:;)

Men det er litt greit å kunne blåse ut litt her på kg også, lette litt på trykket.

Alt bra her! Roleg helg hos mine foreldre.

Håper du har ei fin helg også!

Hei :hallo:

Ja prøver å ikke stresse men jammen er det lettere sagt enn gjort.

Neida har vært flink siden fredag da jeg var hos legen igjen og blodtrykket ikke hadde sunket.

Ja godt å ha et sted for utblåsninger og som du ser har det vært et par allerede :ler:

Koselig å besøke sine foreldre, vi skal som sagt tidligere til svigermor til uka.

Blir koselig og litt lenge siden vi har vært på vestlandet.

Synes litt synd på sambo siden han bor så langt unna men han har ikke så veldig lyst til å flytte heller tror jeg :)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hallo:

God helg!!

Idag har jeg drevet med enda litt bryllupsplanlegging ;)

Siden vi får kjøpt inn mat / drikkevarer/ alkohol etc først etter den 15 så har jeg i dag laget handlelister.

Er så redd for å glemme ting men tror det skal gå greit :tommel:

Nå er det under en mnd igjen og jeg kjenner at nervene kommer snikende, samtidig gleder jeg meg mer og mer til den store dagen. :)

Lurer litt på hvordan jeg skal få unna alt men må vel delegere litt snart, jeg har så vondt i korsryggen om dagen at jeg må få unna

masse uten for mye anstrengelse og vondter

Min kjære :rødme: er flink til å ta del om dagen, og aller mest til å lytte og svare hvis det er noe vi bør bli enige om.

Nå er det natta på meg.

Er sliten og sover litt dårlig.

Klem fra M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må prøve å roe ned litt. Det ordner seg nok til sist skal du se.

:klem:

Hei :hallo:

Ja er nødt til det.

Har vært flink de siste dagene.

Litt vanskelig å stresse ned før et bryllup men må jo tenke på den lille i magen og.

Ja ordner seg nok, takk!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hallo:

Da var det mandag igjen, synes dagene flyr så fort akkurat nå.

Sikkert fordi bryllupet ikke er så langt unna og føles som om jeg har 1000 ting å gjøre!

Idag har sambo :rødme: bursdag.

Skal feire han litt til helgen for har litt dårlig råd akkurat nå. :flau:

Men sånn er det bare ?!

Lørdag og søndag så møblerte jeg litt om.

Vi har 3 soverom hvorav 1 har blitt brukt til hobbyrom til meg og 1 til rote/klesrom, så nå er hobbysakene flyttet ned i kjellerstua.

Trenger soverommene når babyen kommer og ikke minst til overnattende i forbindelse med bryllup.

Snakket forresten med svigermor i går.

eg var helt ærlig hva jeg mente om slik hun hadde forandret seg og i stedenfor å virke kald og avvisende åpnet hun seg og fortalte hva som plager henne.

Hun mistrives på jobb, er rett og slett drittlei.

Jeg tror hun er på vei til å bli skikkelig utbrent men hva kan jeg gjøre? :forvirra:

Så nå har vi tenkte til å sende henne til syden for å slappe av og komme seg vekk litt.

Bare synd hun ikke får sykemelding for hun hadde absolutt trengt det.

Ha en fin uke alle sammen. :klem::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk snakka ut med svigermora di. Det er slitsomt med konflikter man ikke vet hva skyldes.

Når det gjelder bryllupet må det da være viktigst at dere har bestemt dere for å si ja? Så får festen og alt som hører til være underordnet, mener jeg. Dessuten er det deres fest som dere må gjøre på deres måte. Jeg er helt enig med deg i at å ta opp lån for å gifte seg er litt på kanten. Kunne jeg aldri drømme om å gjøre, heller. Da får man heller ta en "enklere" variant.

Ha en fin uke, da - og ikke tenk på kritikerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Flott at du fekk snakka litt ut med svigermor, men synd at ho ikkje hadde det noke bra. Litt rart at ho ikkje blir sjukemeldt. Har intrykk av at folk blir sjukemeldt for den minste ting, bla. her på jobben. Og mistrivsel er det mykje av rundt om.

Får håpe det er muleg å finne ei løysing på problemet!

Ha ei fin veke og kos deg med kjæresten på bursdagen hans ;)

Hei :hallo:

Ja var godt å få snakka ut med svigermor, lettere å kommunisere med henne nå som jeg vet grunnen, blir liksom litt mer tålmodig når en vet hvorfor. :rodme:

Ho har ein lege som ikkje gir sykemelding med mindre tarmene heng ut av hodet på deg :spy: ... he he :ler:

Neida men han er av den gamle typen som følger alt til punkt og prikke og det å vera utbrent er tydeligvis ikkje alvorlig nok.

Ha ei fin veke du og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk snakka ut med svigermora di. Det er slitsomt med konflikter man ikke vet hva skyldes.

Når det gjelder bryllupet må det da være viktigst at dere har bestemt dere for å si ja? Så får festen og alt som hører til være underordnet, mener jeg. Dessuten er det deres fest som dere må gjøre på deres måte. Jeg er helt enig med deg i at å ta opp lån for å gifte seg er litt på kanten. Kunne jeg aldri drømme om å gjøre, heller. Da får man heller ta en "enklere" variant.

Ha en fin uke, da - og ikke tenk på kritikerne!

Hei :hallo:

Ja det verste er konflikter man ikke aner hva kommer av.

Men nå er alt mye bedre, som jeg skrev til Glow over her så er jeg mer tålmodig når jeg vet hvorfor og at det er en helt annen grunn en ondskap. :ler:

Jeg er enig at det viktigste er at vi har bestemt oss for å si ja.

Jeg tror bare problemet mitt er litt det at jeg har vanskelig for å si alt hva jeg mener og føler og lar meg selv bli litt overkjørt. :rodme:

Men har nå latt være å tenke på kritikerne og begynt å fokusere på det viktige i steden, nemlig oss og hva vi vil. :tommel:

Selv om jeg må innrømme at det er vanskelig av og til.

Ha en fin uke du og. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hallo:

Jeg vet det er endel som leser her inne og det synes jeg er skikkelig koselig. :tommel:

Det er en del som opptar meg i hverdagen som det vil bli skrevet om etterhvert.

Mange snakker om det å bli gjenkjent, men det er noe jeg ikke frykter, det er jo bare meg 100% enten du

blir kjent med meg her eller kjenner meg i det virkelige liv :)

Det som egentlig opptar meg i dag er vekt. :sjenert:

Ser det er så mange tråder her inne på kg om størrelse, hva en kan ha på seg eller ikke hvis man er stor, om det er stygt eller ikke med tights på overvektige, hvor mye en veier osv

Jeg er selv ganske overvektig , og endel tråder blir jeg litt overrasket over :overrasket:

Ja i allefall type tråder som disse: (hvor mye veier du?)

Og 99% herfra (kg) svarer at de veier under 70 kilo.

Er det kun for å sjekke om det er noen som er digre på over 100 kg? :forvirra:

Bare nyskjerrig egentlig!?!

Da har dere iallefall funnet meg :ler:

Er ikke redd for å si at jeg ikke er noen sylfide.

Og ikke minst sånn som denne: Om tights er stygt på overvektige eller ikke?!

Synes det er så interessant å se hvordan andre kan bli plaget av at jeg veier for mye og ikke minst hva jeg har på meg. :ler:

I dag fryser jeg og jobber hjemme og har derfor på meg fleecebukse, kanskje noen burde lage en egen tråd??

Jeg selv er plaget av vekta mi på den måten at jeg gjerne skulle gått ned for å trives bedre med meg selv. (og selvfølgelig å gjøre helsa bedre nå og i fremtiden)

Skjønner bare ikke at dette kan gå utover andre enn meg selv.?

Bare tenkte å skrive litt om dette da jeg møtte ei dame på butikken idag som kom en kommentar om irreterte meg men som jeg lot gå inn det ene øret og ut det andre: (sist gang jeg møtte henne gikk jeg på Grete Roede og nå er jeg 5 mnd gravid)

"Jasså jeg ser du har slutta på grete roede" også klappet hun meg på magen og smilte flårete før hun gikk videre. :frustrert:

Er det bare jeg som irreterer meg?

Jeg har enda ikke gått noe opp i svangerskapet, er i ganske mye aktivitet og har allerede planlagt trening/kosthold etter fødsel.

La meg bare si det sånn at jeg har allerede gått ned ca 20 kilo men der har det stoppet.

Jeg har gjort mange endringer i livet mitt siste året, røykslutt, mye mer aktivitet og sunnere kosthold.

Jeg har utenom graviditeten normalt blodtrykk, normalt blodsukker, faktisk ganske lav fettprosent i forhold til størrelse og vekt.

Er bare såååå lei av at alle skal fortelle meg at fordi jeg er feit så ligger jeg på sofaen og stapper kjeften full av godteri/ snacks og junkfood :popcorn::popcorn::popcorn: dagen lang.

For å ikke snakke om Colada , for alle store drikker jo cola.

Tenkte også å si at kanskje har noen lagt merke til at ofte skriver jeg mye bokmål med innblanding av nynorsk ;)

Det er takket være sambo :rødme:

Blander nynorsk og bokmål om hverandre, ikke greit med kaos :sprettoy:

Beklager laaangt og irretert innlegg.

Jeg liker bare ikke tanken på at andre skal fortelle meg hva jeg gjør og hva jeg skal ha på meg, bare fordi dem ikke liker det.

Forresten jenter/(gutter) jeg er ikke sint og irretert hele tiden! :ler:

Ha en fortsatt fin uke og god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Hei :vinke:

Da er denne uka snart over! :smile:

I morgen reiser vi innover til Oslo en tur.

Skal hente noe varer, blant annet kombivognen vi har kjøpt til den lille. :gravid:

Og lørdag så reiser vi til vestlandet. :reise:

Lenge siden vi har vært der nå, nesten 3 mnd. Får litt sårlig samvittighet.

Har planer om å få reist en tur til Bergen i løpet av oppholdet for å handle litt av det jeg trenger til bryllupet.

Ellers har jeg det kjempefint idag, har ikke fått såå mye ut av dagen som jeg skulle ønske men kosa meg masse med sambo. :rødme:

Og hunden vår. :hund:

På lørdag er det bare 3 uker igjen til bryllup. :hakeslepp:

Jeg gjør alt jeg kan for å ikke stresse og prøver å få hormonene til å ikke koke. :kjempesinna: :cry:

(*les* kokte litt i går som man ser i innlegget over, men men)

Har fått unna litt av det som jeg hadde på lista mi så det begynner å hjelpe litt.

Skal få lagt inn en oppdatert liste med det som mangler, litt fint å få en ny oversikt med ting som må gjøres.

Som sagt tidligere måtte jo endel av oppgavene utsettes på grunn av økonomien, men fra i morgen er det ikke problem lenger :tommelsmil:

Håper dere alle får en fin kveld og en god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, god kveld :hallo:

Eg blir litt irritert på kg for tida som aldri kan sende meg mail på dei trådane eg abbonerer på... Men nok om det!

Må sei meg enig i det du skriv om vekt. No veier eg so og sei akkurat 70kg, men med tanke på høgden og bmi kunne eg gått ned litt. Var veeeldig tynn og spinkel for ein del år siden, men plutselig blei eg "voksen", fekk hofter, meir rumpe og ikkje minst større bryst. Trivs godt som eg er, men føler for å trene faktisk, mest for å få bedre kondis/form, men og litt fordi eg er litt lei av at mange klær, spes. bukser er så vanskeleg å finne i ein størrelese som passar i alle fall den eine vegen... :sjenert:

Eg må vel være heilt ærleg og innrømme at eg kan vere fordomsfull :roll: ikkje i stor grad, men i min jobb so hender det eg tenker at h*n hadde hatt mindre helseproblemer om h*n hadde klart å gå ned litt i vekt. Og det er jo eit faktum :sjenert: Men då tenker eg på den helsemessige delen av saken. Det same gjeld dei som er altfor tynne, det er mange som slit den vegen også faktisk!

Syns du har vore kjempeflink, 20kilo i minus er masse det!! Og no er du jo gravid og då skal du vel leve normalt og ha det godt med deg sjølv. Ete bra og få i både deg og babyen masse næring!

Det treng ikkje bety noke kor mange kilo ein har hverken den eine eller andre vegen, so lenge ein ber dei bra. Om du skjønner meg ;)

Men ho dama på butikken som kommenterte ting kunne eg tnekt meg å gitt ein :blaavevis: makan til frekkhet!!

Eg blander litt bokmål/nynorsk innimellom sjølv. Mykje fordi eg har hatt begge delar som hovudmål på skulen og skreiv på kav bokmål her inne før. Og so er mamma fra Oslo. Bruker no ein del dialekt ord også eg, sjølv om eg er ein liten "rettskrivings-fantast"...

Godt med dagar der ein ikkje alltid får gjort so mykje, og so er det veldig godt å ha ein samboer å kose med :hjerte:

Så må de ha ein riktig god tur til Oslo og vestlandet, velkommen hit og velkommen til Bergen :tommel:

No skal eg komme meg til sengs snart :Gjesp:

Hei

Takk for langt svar, koselig å se at du leser ;)

Du skriver følgende:

"Eg må vel være heilt ærleg og innrømme at eg kan vere fordomsfull :roll: ikkje i stor grad, men i min jobb so hender det eg tenker at h*n hadde hatt mindre helseproblemer om h*n hadde klart å gå ned litt i vekt. Og det er jo eit faktum"

Og jeg er helt enig i at man ville hatt bedre helse ved å gå ned i vekt.

Og det er klart mye hadde vært lettere.

Det eneste jeg synes er så synd er at man blir dømt opp og ned fordi man er stor.

Jeg har som sagt gått ned en del men har fortsatt et godt stykke igjen.

Har vært hos lege/sykehus etc men aldri fått noe hjelp enda jeg har bedt om det. :frustrert:

Og da mener jeg ikke slankeoperasjon, for føler selv om "jeg er/var" veldig stor og på vei nedover så er ikke det noe for meg. :riste:

Nei jeg vil lære å spise skikkelig, det finnes ingen mirakelkur og dessuten vil jeg trene. :tommel:

Skulle ønske det var noe organisert trening for oss som ikke er sylfider og står å kysser muskler foran speilene på treningssenteret! :ler:

Men nå har jeg foreslått for kommunen at jeg vil starte opp svømming for oss som er overvektige.

Hjelp til selvhjelp :)

Synes det er et godt forslag og håper kommunen støtter opp.

videre skriver du" Syns du har vore kjempeflink, 20kilo i minus er masse det!! Og no er du jo gravid og då skal du vel leve normalt og ha det godt med deg sjølv. Ete bra og få i både deg og babyen masse næring!

Det treng ikkje bety noke kor mange kilo ein har hverken den eine eller andre vegen, so lenge ein ber dei bra. Om du skjønner meg ;)

Men ho dama på butikken som kommenterte ting kunne eg tnekt meg å gitt ein :blaavevis: makan til frekkhet!!"

Takk jeg er veldig stolt selv, selv om det gikk over tid.

Jeg lever normalt under graviditeten men har blitt enda sunnere og trener hver dag. Går i det minste en liten tur.

Spiser akkurat passe føler jeg samtidig som legen synes det er bra at jeg ikke har lagt på meg enda svangerskapet ettersom ungen får næringen den trenger uansett.

Ja hun jeg møtte hadde jeg lyst til å gi en blåveis eller 2 og :slåss:

Men skulle man slått alle man møter som har en eller annen form for fordommer hadde man ikke gjort annet enn å slåss :slåss: :ler:

Ja takk for velkomst til vestlandet. Reiser tidlig i morgen tenker jeg.

Var i Oslo å henta barnevogna jeg kjøpte, den var såå fin.

Gleder meg til nurket kommer nå. :babysmokk:

Håper du hadde det fint på konsert.

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hallo:

Nå sit eg her på vestlandet, kom hit på lørdag og har egentlig kosa oss sammen med svigermor. ( Ja det går faktisk kjempefint på tross av tidligere problem)

Så i går skjedde det et uhell og nå er eg så og si bundet til sofaen :forvirret:

Vi er her hos svigermor og hu sku snart fiksa altanen da den ga etter, men da eg gjekk ut i går tro eg igjennom med ene foten, datt og skada meg litt.

Trodde kanskje eg hadde brukket benet og hadde kjempevondt.

Samtidig så datt eg jo men prøvde å vri meg for eg var redd for å skade babyen i magen min.

Snakk om uflaks! :tristbla:

Sia eg ikkje visste om eg hadde brukket foten eller ikke så ringte svigermor ambulanse.

Så her var det ut på båre inn i ambulanse og ned på sjukehuset.

Ble liggande der ei stund før eg kom til lege og røngten.

Dei så ikkje noke brudd der i går:tommel: men ringte i dag og sa dei hadde funne ein brist.

Fekk beskjed om å ta det roleg men belaste det som eg orka.

Noe som ikkje er så veldig mye men har heilt klart vorte bedre, var nok slaget som gjorde mest vondt.

Ellers var det ikkje noke skade på babyen og det er eg glad for. :)

Og det kunne vært mye verre, eg kunne ha måtte gå opp kirkegulvet med krykker eller skada babyen.

Allikevel tror eg det verste var det psykiske, for eg trudde eg sku dette gjennom heile altanen og var så redd for babyen.

Merker jeg er sliten i dag men samtidig glad og letta. ;)

I morgen reiser vi til Bergen, på krykker eller ikke.

Er litt under 3 uker til bryllupet nå så må nesten handle inn litt. ;)

Ha en fin mandag.

Klem fra M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God ettermiddag!

Det er no ikkje absolutt alle som skal sjå ut som sylfider heller, og mange kler litt ekstra. Og mange kan trygt vege meir enn gjennomsnittet uten at det er noke helsserisiko. Men ein bør få hjelp frå dei rette instansane dersom ein ønsker det. For det er ikkje so lett det der!

Du virkar no som ei veldig oppegåande og fornuftig so eg trur nok du klarar deg flott!!

Høres ut som eit kjempeforslag å få kommunen til å starte opp med svømming, det er jo ein kjempebra treningsform og kjekk også :)

Kjekt å kjøpe barnevogn, eg gler meg til det blir vår tur.

Kjempesynd å høre om fallet ditt, trur eg hadde vore veldig nervøs for magen eg også!! Bra at det "berre" var ein brist, men det kan sannelig gjere vondt nok det også.

God handletur i Bergen i fineværet :sol:

Hei

Ja svømming er bra trim, eg tenkte på først på meg selv som ikkje liker reise på offentlig bading, og deretter at eg kunne jo få med meg andre som også trengte det :)

Ja fallet var noe dritt men tross bristen, det kunne gått mye, mye verre.

Ja var nydelig vær å handle i Bergen i går.

Hadde ein kjempefin dag.

Sjølv om me holdt oss rundt Åsane, blant anna på ikea.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :hallo:

Herlig vær om dagen! :sol:

I går var vi i Bergen hvor vi handlet inn en del til bryllupet.

Godt å få unna en god del.

Vi bare koste vi oss på kjærstetur :rødme:

Selv om mammo og besto var med.

(svigermor og svigerbestemor)

men dei gjekk for seg sjøl å så etter kle til bryllaupet.

Eller har jeg dreve å lage ein del kort, synes det er skikkelig artig, kommer nok til å legge ut noken billeder etter hvert. :tommel:

I morgen reiser me nok heim, skal bli litt godt å komme heim og få ordna resten ta bryllaupet. :tommel:

Ha ein fin Onsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å være på kjærestetur, ja :rødme: . Gleder meg til å se kortene dine!

Ja skikkelig godt på kjærestetur, har ikke blitt så ofte i det siste desverre. :forvirret:

Ja blir spennende å høre tilbakemeldinger på kortene mine ;)

Jeg elsker håndarbeid og driver med alt fra kortlaging til gelelys og maler bilder.

Håper på å få lagt ut bilder etter hvert.

Ha en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...