Gå til innhold

Mavir`s verden


mavir07

Anbefalte innlegg

Hei :hallo:

Hjem kjære hjem. :klem:

Da var vi tilbake på østlandet, slitne og fornøyde.

Har akkurat pakket ut og fått i oss litt mat.

Borte bra men hjemme best :tommel:

Vi har hatt noen koselige men slitsomme dager på vestlandet,

foten begynner å bli veldig bra og jeg har tusen ting å gjøre.

Som jeg tror jeg har nevnt tidligere så skal jeg prøve å starte for meg selv, i dag har jeg funnet det perfekte lokalet og allerede snakket med eieren som er positiv til min forretningsplan.

Ellers er det kun 2 uker og 1 dag til bryllupet.

Tida går fort men skal få gjort unna en god del de neste dagene.

I magen har jeg en veldig aktiv krabat som krever at mor tar det litt rolig i svingene av og til :ler:

Men det skal nok gå bra.

Nå går jeg å gleder meg til ultralyd nummer 2 den 10 juli.

Kanskje får vi vite kjønn da?!!

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke lenge til den store dagen nå, nei! Dere har sikkert mye å gjøre fram mot bryllupet, men det er bra du er oppmerksom på kroppens signaler. Må ikke slite deg ut med en liten i magen, vet du.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som du har hatt det flott dei siste dagane :)

Håper du får ei fin helg!

Hei

Har hatt det veldig flott dei siste dagane, spesielt sammen med sambo også.

Ikke det at vi ikke bruker å ha det fint men litt ekstra liksom :rødme:

Ellers har jeg vært i ganske fin form og har fått unna mye som måtte gjøres.

Håper du har hatt en fin helg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :hallo:

Denne helgen har jeg egentlig gjort alt og ingenting føler jeg.

Jeg har begynt med dekor til bryllupet, planlegging av innkjøp og innredning til butikken min.

Samt at i dag har jeg blitt tante :legrine:

Skal reise å besøke søstra mi etterpå.

Hun fikk en liten gutt 11.45 idag ;)

Hvor stor/lang må jeg skrive senere for hun hadde ringt mamma mens hun ble sydd eller noe og var ikke helt klar over vekt/lengde. :)

Ellers skal jeg få lagd ferdig takkegaver til bryllupet og sy ferdig vesken min og ringputa i dag.

Det er iallefall målet mitt.

Ha en god søndag, så skriver jeg mer senere.

Endret av mavir07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig til lykke med tantebarnet :babygutt: ! Så koselig at søsteren din og du får barn samme år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig til lykke med tantebarnet :babygutt: ! Så koselig at søsteren din og du får barn samme år!

Takk for det!

Ja skikkelig koselig.

Også er begge førstegangs :)

Så det blir nok fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :hallo:

Nå har jeg vært litt borte om dagen.

Har fått ordnet masse med bryllupet og merker at det begynner å nærme seg. :legrine:

Idag har jeg handlet inn alt som kunne handles inn, brettet servietter og prøvd litt som måtte prøves.

Håper alle som bruker å være innom har det bra. :tommel:

Ellers har jeg det kjempebra om dagen, er i storform og den lille i magen har det bare bra. :tommel:

Eneste er at jeg har litt vondt i lysken og nedover i beina men ikke noe utover normalt tror jeg.

Klem fra M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig til lykke med den store dagen i morgen :smilyblomst: . Håper dere får en nydelig vielse, en velsmakende middag, en smektende vals og en deilig bryllupsnatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig til lykke med den store dagen i morgen :smilyblomst: . Håper dere får en nydelig vielse, en velsmakende middag, en smektende vals og en deilig bryllupsnatt!

Hei :hallo:

Har ikke hatt tid til å være inne her i det siste.

Men nå er den nydelige dagen over. :legrine:

Begge svarte Ja, vi fikk nydelige bilder, gjestene koste seg, vi koste oss og holdt på til 5 om morgenen. :ler:

Vi kuttet kaken, danset en slags vals og hadde det bare kjempekos. :tommel:

Det er deilig å være nygift!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med overstått bryllupsdag!! Håper alt gjekk flott og at det var ein fin dag for deke!!

Gatulerer som nygift :klem:

Takk for det!

Den store dagen er over men jeg føler meg nyforelsket :rødme:

Alt gjekk kjempeflott og det var ein flott dag.

Me kom til hotellet ved 05 om morgenen. ;)

Koste oss masse, gjestene koste seg, musikken var bra, bildene ble bra og alt er topp :tommel:

Klem :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. :hallo:

Da er jeg gift og snart en uke har gått!

Det føles som om tiden står stille.

Tenkte jeg skulle fortelle litt om den store dagen.

Vi hadde en kjempefin dag.

Det hele begynte med at vi våknet på hotellet ved 08 tiden vi dusjet og stelte oss, før vi reiste hjem til oss der store deler av svigerfamilien bodde, samt noen venner av sambo fra Bergen.

Der spiste vi frokost og mens svigermor fikset neglene mine, fikset sambo litt småting i lokalet og ellers.

Svigermor kjørte meg til frisøren kl.10 hvor sambo dukket opp etter en stund for å ta bilder, film og for å holde meg med selskap.

Deretter bar det tilbake til hotellet for å prøve å roe ned, kle på seg og kose seg.

Vi brukte god tid og fant ut at vi fikk det litt travelt.

Stresset litt på slutten for å komme tidsnok til kirka.

Da vi nådde frem til kirken hadde ikke gjestene gått inn selv om det kun var 5 min til vielsen. (Kirketjeneren hadde glemt å åpne hoveddøra)

Så vi ble sittende i bilen til de aller fleste hadde kommet seg inn.

Da vi kom ned til riktig dør, fikk vi en litt sur kommentar av kirketjeneren fordi vi ikke hadde vært der tidligere, men han fikk selvfølgelig til svar at vi ikke ville gå ned med alle gjestene.

Da vi kom inn i gangen der vi skulle vente på at lillebroren min skulle åpne dørene møtte vi brudepikene.

Min lillesøster og mannen sin kusine.

De var så fine og veldig nervøse.

Lillesøsteren min bar ringene og kusinen hans hadde en flott bukett som var en gave fra der vi bestilte blomstene.

Like før musikken begynte å spille og dørene ble åpnet var nok mannen veldig nervøs, han lurte på om vi ikke kunne stikke av.

Kunne jo bli første gang at begge stikker av sammen mente han :ler:

Dørene ble åpnet og brudepikene gikk inn først, vi var ganske nervøse begge så var godt å ha mannen ved min side.

Merket at vi gikk litt vel fort opp men pytt....

Musikken fortsatte iallefall 5 min etter at vi kom opp til stolene våre. :sjenert:

Selve vielsen gikk kjempeflott, begge var fortsatt nervøse men vi klarte da begge å si JA :tommel:

Da vi gikk ut igjen turte jeg nesten ikke se på noen for jeg visste at hvis jeg så på enkelte som bestemoren hans, tanta mi og etc så ville jeg begynne å skikkelig gråte.

Problemet var bare at første jeg så rett i øynene var tanta mi :legrine:

Utenfor kirke ble vi gratulert av store og små, det ble tatt masse bilder og selvfølgelig måtte det jo kysses :rødme: ikke bare en gang, men gang på gang. :ler:

Deretter reiste vi til den fossen hvor vi skulle ta bildene.

( Vi skulle ikke bade i fossen vel og merke men ha den i bakgrunnen) :ler:

Bildene ble forressten kjempenydelige :legrine:

Deretter bar det til lokalet med masse god mat, kaker, mange hyggelige gjester og vi bare kosa oss.

Lett og ledig og veldig uformelt akkurat som vi ønsket oss.

Vi hadde kun en tale og den var fra min onkel.

Ingen sanger var det heller men det passet så godt inn.

Utover kvelden spilte søsteren min og venninen hennes 3 sanger på klarinett og trompet, en liten gutt vi kjenner sang en nydelig sang og ei 10 år gammel jente danset magedans.

Underholdning alle satte pris på.

Vi kuttet kaken og matet hverandre, da var det så mange kameraer at det så ut som se & hør, her og nå, vg og dagbladet var kommet for å ta bilder.

Etter dette kom musikken som var for sen og det ble klart for brudevalsen, vi hadde øvd så dette var noe vi gledet oss til men problemet var at ingen hjalp meg med kjolen slik at jeg danset oppå kjolen inni den og mannen utenpå kjolen. :rødme: Men sånn var det bare

Musikken ble godt mottat og vi koste oss, danset og festet ut i de små timer.

Vi reiste til hotellet ca 05, mens de siste gjestene gikk ved 06.30 tiden.

Vi hadde en fantastisk dag, selv om ikke alt gikk som 100% planlagt hadde det ingenting og si der og da.

Jeg hadde tross alt fått mannen i mitt liv, litt kjoledansing og sen musikk kunne ikke ødelegge gleden jeg følte :rødme: :klem:

Jeg elsker deg Mavirmannen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kort innpå!

Tirsdag var vi på 2.ultralyd og fikk vite at vi skal ha en liten gutt!

Alt står bra til med den lille.

Vi ble såå glade begge 2.

Jeg har alltid ønsket meg jente først, men da hun sa det var en liten gutt betydde det ingenting lenger.

At alt var bra var det viktigste og jeg ble skikkelig glad det ble en gutt.

Nå må vi prøve å finne navn. Vanskelig dette her, vi har vurdert Håkon eller Kristian (Christian) men er ikke sikre enda.

Dette er navn etter våre besteforeldre men vi får se.

Hvis dere har noen forslag så er det bare å poste.

Forslag mottas med takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh - høres ut som bryllupet ble en drømmedag. Mange fine minner, det er jeg sikker på!

Og så blir det en gutt :babygutt: . Det er sant som du sier; man kan saktens ønske seg det ene eller det andre, men til syvende og sist betyr det ingen verdens ting hvilket kjønn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Hørdes ut som ein veldig fin dag!!! Så kjekt det må vere å endelig vere gift med drømmemannen :rødme:

Og så blir det ein liten gutt ;) Eg er litt dårleg på guttenavn sjølv... I tillegg so liker eg ganske sjeldne/spesielle navn...

Hei

Ja vi hadde en helt super dag.

Og det er veldig deilig å endelig gifte seg med drømmemannen :rødme:

I dag er det en uke siden den store dagen og vi synes tida går fort.

En uke er liksom ingenting.

Ja vi skal ha en liten gutt.

Det blir koselig. Vi gleder oss.

Merker godt at jeg har en aktiv krabat i magen. ;)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh - høres ut som bryllupet ble en drømmedag. Mange fine minner, det er jeg sikker på!

Og så blir det en gutt :babygutt: . Det er sant som du sier; man kan saktens ønske seg det ene eller det andre, men til syvende og sist betyr det ingen verdens ting hvilket kjønn det er.

Ja ble en drømmedag, først i etterkant når en ser bildene og filmene at alle ting som skjedde blir husket.

Når en er midt oppi det så blir alt helt anderledes.

Litt tåkete liksom :ler:

Nei betyr ingen verdens ting lenger.

Vi gleder oss masse og har begynt å tenke på navn, vi trodde vi skulle ha en jente i utgangspunktet men fant ut at navnet charlotte ikke passer så godt lenger. :ler:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Hei

Jeg er veldig lite her inne om dagen. :sur:

Jeg sliter litt i svangerskapet om dagen :tristbla:

så må bare gjøre det beste ut av det.

Er en del ute å går turer og etc.

Men holder derfor på med en del andre ting en kvinneguiden.

Er så skikkelig sårbar om dagen at det er reint plagsomt.

Gråter for alt og ingenting, er ikke fornøyd med meg selv og har masse smerter. :frustrert:

Prøver å ta meg sammen for mannen sin skyld :rødme: men noen ganger er det mest fristende å sette seg ned å synes litt synd på seg selv. :popcorn:

Trenger det av og til :ler:

Ellers har jeg og mannen det veldig bra. :klem::hjerter_rundt:

( derfor prøver jeg å ikke vise at jeg er så trist :tristbla: hele tiden)

Ikke det at vi ikke har hatt det bra men har egentlig syntes at vi bare har fått det bedre og bedre :tommel: siden vi ble sammen for over 5 år siden.

Det rare er vel egentlig at forholdet vårt ikke begynte rosenrødt men virka ganske "dødsdømt" :slåss:

Men så ble det bare bedre og bedre og sånn er det fortsatt.

Jammen elsker jeg mannen høyt. :rødme:

Ha en god helg

Klem M

Endret av mavir07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: Ikke alltid det er like enkelt, nei. Men, godt å høre at du har en herlig mann, i alle fall. Det betyr mye!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :hallo:

Titter innom.

Idag har vi feiret bursdagen min, ble 26 år i dag. :bursdag:

Ikke forskjell fra å være 25 men en har vel ikke noe valg.

Sambo kjøpte fin rose :dagens-rose: til meg og det var kjempekos. :hjerter_rundt:

Bare så synd at jeg ødela romantikken på grunn av en liten krangel. :slåss:

Misforståelser er noe dritt. :kjempesinna:

Syntes så synd på han som hadde anstrengt seg også ødela jeg hele dagen.

Men men.. :tristbla:

Elsker han veldig høyt bare så synd jeg av og til snakker før jeg tenker... :fy_fy:

Unnskyld elskling... :fred:

Klem konemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

I dag har jeg og mannen :rødme: drevet med oppstarten av firmaet , det er en slitsom men artig prosess.

Varene er begynt å komme på plass og det meste av det praktiske.

I tillegg har jeg søkt jobb og skal på intervju i morgen. :tommelsmil:

Vil så gjerne ha den men er ganske usikker om jeg får den siden jeg er gravid :gravid: .

Det er på jobben til mannen og inngår da i en vikarpool, selv om jeg da blir borte en stund er dette en jobb som lar seg gjøre så og si frem til fødsel og ganske raskt igjen etter fødsel. :jepp:

Jeg ønsker kun å ha min 6 ukers permisjon mens mannen skal ha resten så det er jo lov å håpe at de vil gi meg en sjanse :pls: .

Har tenkt å pumpe meg slik at ammingen kommer ikke til å bli noe problem.

Grunnen til at dette er så viktig for meg er at jeg har gått hjemme siden jul og hater å ikke kunne bidra, også er det kjempekjedelig å bare gå hjemme. :murvegg:

Kan noen please krysse fingre og tær?? :pls::hoppe:

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å snikleser litt jeg :sjenert: Høres ut som et skikkelig drømmebryllup :)

Gratulerer så mye som nygift og med en gutt i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...