Gå til innhold

Mavir`s verden

mavir07

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom å snikleser litt jeg :sjenert: Høres ut som et skikkelig drømmebryllup :)

Gratulerer så mye som nygift og med en gutt i magen :klem:

Hei :hallo:

Bare koselig at du var innom, selv om du snikleser :ler:

Ja bryllupet ble som vi håper, helt uforglemmelig.

Takk, gleder oss til den lille kommer!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått bursdag :gratulerer: .

Håper det ordner seg på jobbfronten!

Hei!

Takk for det!

Var på intervju i går, legger inn mer info i innlegget mitt straks ;)

Håper du har en fin dag.

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATTIS med overstått!! :bursdag:

Lykke til på intervjuet :klem:

Takk for det!

Skriver mer om hvordan det gikk litt lenger ned.

Håper du har en fin dag, kommer nok innom dagboken din straks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :hallo:

I går var jeg på intervju på den jobben jeg så gjerne ville begynner i, men den fikk jeg ikke da dem ikke ville gitt meg permisjon for å føde. :sur:

Ble først super skuffa :tristbla: men så tilbydde de meg en annen jobb.

Dette er gjennom vikarbyrå men denne jobben får jeg jobbe så mye som jeg orker frem mot fødselen, samt at jeg får begynne å jobbe igjen når jeg er klar for det. :tommel:

Om det er etter 6 uker som er planen eller om det skulle være etter et år! :klappe:

Jeg er så glad for at jeg også skal få bidra med litt bedre inntekt enn jeg har hatt og føle at jeg er brukendes til noe :fnise:

Så nå går jeg bare å gleder meg til å begynne å jobbe ;) . Kommer litt an på når de kan ta inn nye folk,men regner med fra rundt 16 august til helt i begynnelsen av september en gang.

Det blir spennende. :)

Ellers er jeg i god form og driver å styrer og steller om dagen,

firmaet vårt er så og si klart til å "settes i gang/ åpnes"

og vi har det kjempefint på kjærlighetsfronten :rødme:

Når det gjelder den lille gutten i magen så har han det veldig bra :tommel: , han er veldig aktiv og koser seg.

Vi har bestemt oss for å kalle han Daniel. :)

Det er et navn jeg har likt siden jeg var liten.

Jeg er også i form, har kun litt høyt blodtrykk men det var ikke noen fare lenger mente legen.

Jeg rundet 6 månder på vei på bursdagen min, da var jeg hos legen og har gått ned 300 gram siden jeg fant ut at jeg var gravid. :tommel:

Men som nevnt tidligere er det ingen fare da jeg har endel å ta av, spiser sunt og beveger meg masse.

Dessuten Daniel tar jo den næringen han trenger uansett :ler: .

Håper dere får en flott uke alle sammen.

Klem fra M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du fekk tilbud om ein jobb, og alle som snakker om at kvinner ikkje får jobb fordi dei kan bli gravide og her får du jobb 6mnd på veg, kjempekjekt :hoppe:

Skal de starte firma heime, i tillegg til jobbane dykkar?? Spennande!!

Hei!

Ja jeg motbeviste det som jeg ikke har hatt tro på heile tida og det var at det gikk an å få jobb når man var gravid.

Og i 6 mnd, det var så artig og jeg ble så glad at jeg gråt... :legrine: he he men ho bare smilte ho dama.

Sa at ho satte pris på folk som virkelig ville... :tommel:

Ja vi har planlagt firma ei stund så me håper på ei estrainntekt egentlig.

Vi har slitt ganske lenge økonomisk så dette er egentlig for å ha råd til de små ekstra ting i hverdagen.

Ikke det at det er noke me MÅ ha, men det er kjekt å kunne unne seg en litt bedre middag av og til, kino eller et klesplagg.

Ja klart me gjer det av og til no og men nå må det ofte planlegges og me merker det så godt på økonomien.

( eks. var da eg bestilte ein kosedress til å ha med på sykehuset til etter fødselen, merket da på lommeboka ja :overrasket: )

Men klart det blir jo bedre av at jeg har fått jobb og. :tommel:

Jeg tror det beste med dette firmaet er at dette er et skikkelig felles prosjekt. :skravle: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Gratulerer så mye med overstått bryllup, og at du har fått jobb!!

Hva skal du gjøre i jobben din?

Og jeg er kjempespent, hva planer er det dere har for egen bedrift?

Og er det noe framgang der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med overstått bryllup, og at du har fått jobb!!

Hva skal du gjøre i jobben din?

Og jeg er kjempespent, hva planer er det dere har for egen bedrift?

Og er det noe framgang der?

Hei

Takk for det!

Jobben jeg har fått er innen produksjon, noe jeg har jobbet mye med men måtte slutte på de forrige arbeidsplassen på grunn av allergi.

Dette er et sted som lager kjente næringsprodukter.

Ellers det med firma kan jeg ikke gå inn på så mye enda, men vi er helt i oppstarten, eller da ved lanseringen.

Kan bare si at det er veldig spennende og dette er viderebygd på butikk vi har drevet tidligere.

Klem M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Takk for gode ord i dagboka!

For et nydelig navn dere har valgt til gutten. Kjenner selv en Daniel som er skikkelig god. Får gode assosiasjoner til det navnet! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Takk for gode ord i dagboka!

For et nydelig navn dere har valgt til gutten. Kjenner selv en Daniel som er skikkelig god. Får gode assosiasjoner til det navnet! :tommel:

Takk for det.

Vi liker navnet og godt, eller det vil si at jeg har alltid likt det mens mannen måtte "smake" litt på det først. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det blir veldig spennande å sjå korleis det går med hjemmebedrifta!!

God helg :klem:

Ja det er noe vi synes er spennende og.

Det er gøy å prøve iallefall.

God helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også! :klem:

Ser ut som denne helga også blir :regn::regn:

Jeg syns også det blir spennende å se hvordan det går med bedriften deres. Driver en bedrift selv, og syns det er spennende! :tommel:

Tid for :søvn:

:klem: fra melloz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
God helg til deg også! :klem:

Ser ut som denne helga også blir :regn::regn:

Jeg syns også det blir spennende å se hvordan det går med bedriften deres. Driver en bedrift selv, og syns det er spennende! :tommel:

Tid for :søvn:

:klem: fra melloz

Hei

Ja vi var faktisk så heldige å ha sol i går. Men i dag er det regn igjen.

Ja blir spennende å se fremgangen med bedriften.

Vi har drevet litt smått med en annen bedrift før og da var det

bare for gøy men vi kom godt ut av det med tanke på forutsetningene.

Nå har vi satset litt på å bygge opp en bedrift vi har hatt i tankene en stund.

Vi står for forskjellige deler av bedriften slik at begge får utnyttet sitt potensiale.

Nå er vi bare spent :tommel:

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korleis får ein idéen til å starte egne bedrift, i alle fall til å finne på kva ein skal drive med, syns det er tøft gjort!

Skulle ønske eg kunne komt på noke å drive med sjølv, helst via nettet, so kunne me budd kor som helst uten særleg tanke på at eg måtte ha fått jobb :)

Håper alt står bra til med deg og magen ;) Kjedelig med mykje regn no, men me får håpe det kjem ein litt sein og fin sommar tross alt!

Hei

Ideen til ka me skulle begynne med er mye ut i fra mine personlige interesser og hva jeg synes er gøy å drive med.

Dette har vi gått ut i fra og er nå spente hvordan ting utvikler seg videre.

Det er ikke nødvendigvis at vi er helt nyskapende men det er hva vi leverer og til hvilken pris som skal gjøre oss unike.

Håper du finner noe du kunne tenke deg å drive med, som jeg tror du skrev et sted: Når man bor på et lite sted er det ikke bare bare å få seg fast jobb.

Det vet jeg alt om for jeg bor også på et lite sted med begrensa jobbmarked.

Ellers kommer Mr. Big hjem i dag ser jeg, ja da blir det vel action! :ler:

Du får kose deg og ha ein fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Innom å titter litt jeg :)

Må få gratulere deg med overstått bryllup :bryllup: da, og med lille Daniel i magen. Det er jo ikke så lenge til han ser verdens lys, det går fort det :)

Og gratulerer med ny jobb. Så bra at du fikk deg jobb selv om du er gravid, motbeviste skikkelig der du :tommel:

Koselig å lese i boka di, mange spennende og hyggelige ting som skjer i livet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der! :)

Jeg har det bedre om dagen, absolutt. Blei endel skriving om negative ting ei stund i dagboka. Men nu går alt så mye bedre...

Så spennende at dere skal ha baby! :rødme: Kjenner jeg blir litt babysyk selv. Både mannen og jeg har egentlig lyst på baby snart, men vi får det liksom aldri til å passe helt. Men jeg gleder meg så til den dagen det er vår tur!!

Dette er andre året jeg har denne bedriften. Det er en slags frilufts/utstyrs butikk. Driver turisme i forbindelse med det. Eller motsatt er det vel... Det er spennende, men ganske krevende. I sommerhalvåret er det ikke mye fri å få. Men det får jeg ta igjen når høsten og vinteren kommer. Jeg kommer nok til å drive denne bedriften i et par år, men ser ikke for meg at det er noe jeg kommer til å drive med i all fremtid... Er utdannet noe helt annet, og håper å få jobbe i den retning etter hvert. Men jeg kommer jo fra et lite sted, og jobbene vokser ikke på trær her akkurat.

Ikke så lett å spille håndball med baby i magen,nei. Det er jo en ganske så fysisk sport. Har spilt selv spilt håndball i alle år! Det er så gøy, og jeg krysser fingrene for at dere får til et damelag etter hvert!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...