Litjmor Skrevet 26. juni 2007 #121 Del Skrevet 26. juni 2007 Så flink du er Sliter litt med energien selv om dagene, så jeg tar en dag med hjemmekos. Skulle egentlig på shopping så det å være gravid er ikke jammen bare bare Kos deg så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #122 Del Skrevet 28. juni 2007 Ikke lett å være gravid bestandig nei, Litjmor - når ikke engang shopping frister noe særlig! Hjemme alene ikveld, Baktus er med et vennepar på kino. De skal kose seg med Pirates of the carribien&popcorn, mens jeg er fornøyd med pc&vaniljeyoghurt her hjemme. Er ikke så gira på akkurat denne filmen, så like greit å hoppe over denne gangen. Særlig ettersom den er på nesten 3(!!) timer! Baktus har sin siste arbeidsdag før ferie i morra. Jeg skal kun jobbe 1/2 dag på mandag, så er det ferie i 3,5 uke på meg oxo! Storesøster kommer nedover på lørdag, og har kraftig reisefeber allerede! Tror vi alle er litt spente på hvordan det blir å reise bort, men forhåpentligvis blir det veldig, veldig bra! Har fått innkalling til ordinær UL idag, det blir 4. september. Men vi skal på 2 kontroller før den tid, en i juli og en i august. Tror det er ul på begge disse, men ikke helt sikker. Den i juli skal måle blodstrømmen til morkaken bl.a. Fortalte om spiren til et vennepar på tirsdag. De har selv termin i november, og vi har snakket mye om å få barn samtidig med felles trilleturer osv. Forhåpentligvis er vi på trilletur med hver vår baby neste vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meteora Skrevet 28. juni 2007 #123 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei Karius! Lenge siden sist Det er rørende å lese om lille Pi. Jeg vet ikke helt hva jeg kan si, men jeg håper virkelig at det skal gå bra denne gangen. Det fortjener dere. Så gøy med vennepar som skal ha baby ikke lenge før dere Skal bli spennende å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #124 Del Skrevet 29. juni 2007 :vinker: til Meteora! Koslig å se deg igjen! Denne uka har jeg virkelig stelt godt med meg selv. Fotpleie, ansiktspleie og frisør - herlig! Føler meg mye freshere, og bittelitt fattigere... Nå er det 15 min til Baktus tar ferie, regner med han teller minutter! Jeg har store planer om rydding av hus idag! Da blir det ekstra godt å sette seg i go'stolen ikveld, med rent&pent hus. Vi har snakka om å bestille kinamat, det er godt sånn innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. juni 2007 #125 Del Skrevet 29. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #126 Del Skrevet 29. juni 2007 La Traviata! Ønsker deg en god helg! Nå er jeg stappmett, vi har vært ute å spist kinamat. Hver gang vi er der går jeg på en smell, og blir altfor mett. Men det er jo bare så godt da, jeg spiste kylling i sursøt saus og Baktus koste seg med innbakt and i sursøt saus. Vi hadde egentlig tenkt på dessert, men jammen er jeg glad vi hoppa over den! Nå er det slapp-off med tv og go'stol resten av kvelden. Det er helg, og veldig veldig kort tid igjen til ferie! (savner alle de gamle smilyene jeg...er det bare jeg som ikke finner de?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #127 Del Skrevet 30. juni 2007 Ahh...deilig med sommer! Har spist en bedre frokost ute på terrassen, med sola i ryggen og sommerlyder rundt oss. Huset ser sånn nogenlunde greit ut, og vaskemaskina er akkurat ferdig med sin 2. vaskerunde for dagen. Regner med jeg blir med å henter Storesøster idag, muligens litt shopping på andre kjøpesentre enn de jeg vanligvis besøker. Jeg skulle hatt en turkis capribukse, og i tillegg kjøpe noen singletter&shorts som Storesøster kan ha med på ferien. Blir nok uteliv i ettermiddag, med grillings og brettspill! Herlig oppvarming til ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #128 Del Skrevet 30. juni 2007 10 uker idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #129 Del Skrevet 30. juni 2007 Fant de gamle smilyene når jeg brukte hurtigsvar, men hva med vanlige innlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. juni 2007 #130 Del Skrevet 30. juni 2007 På venstre side har du jo en rad med smilyer.. over den står det vis alle.. trykk på den og da kommer resten opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #131 Del Skrevet 30. juni 2007 Takk Pasha! Nå har jeg bruna kroppen litt, merker at det blir fortere farge når man er gravid. Passer meg bra, for det er kjedelig å sitte i sola i timesvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 30. juni 2007 Forfatter #132 Del Skrevet 30. juni 2007 Har hatt en fin dag, tross endel bilkjøring ifb henting av Storesøster. Men fikk da tilbringt noen timer på 2 kjøpesenter, som ligger for langt unna til at jeg besøker de særlig ofte. Og nå har Storesøster fått ny shorts og 3 kule singleter/t-skjorter. Klar for sydens sol & varme! Jeg fant ikke capribukse, men prøver City Syd på mandag. Har bestemt meg at kun turkis gjelder, og da hjelper det ikke at de har i oransje, brun eller beige! I ettermiddag har vi grilla og kosa oss ute i flere timer. Nå er jeg faktisk sliten og trøtt, men er vel litt for tidlig å finne senga allerede nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 2. juli 2007 #133 Del Skrevet 2. juli 2007 Tiden snart kommet for avreise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #134 Del Skrevet 2. juli 2007 Nærmer seg ferie og avreise snart ja, Frk. Stella! Akkurat i dette øyeblikk har jeg FERIE faktisk! :-D Er på tur ut døra på jobb, skal møte Baktus&Storesøster på City Syd for innkjøp av de siste tingene vi trenger til turen. Vi reiser onsdagskveld til varmere strøk, og det skal bli deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. juli 2007 #135 Del Skrevet 2. juli 2007 God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk. Stella Skrevet 2. juli 2007 #136 Del Skrevet 2. juli 2007 Krysser fingrene for at du finner den turkise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #137 Del Skrevet 3. juli 2007 God tur Takk for det! Krysser fingrene for at du finner den turkise! Tror du jeg fant den turkise capribuksa jeg var på utkikk etter da? For ca. 1 uke siden, fant jeg den perfekte - men som vanlig skulle jeg vente litt og se på andre plasser... Lærer aldri!! Nå har jeg gitt opp det prosjektet, klarer meg med de jeg har fra før i skapet! Men det ble da 2 topper til meg, en capribukse og skjortetopp til Storesøster. I tillegg ble det ny fotfil, neglelakk, lesestoff til små&store og noe småtteri for å aktivisere 1 stk hyper med reisefeber under flyturen i morra. ...og nå er jeg blakk! Heldigvis har jeg vært så smart å overføre ferie-lommepengene mine til Baktus, så ferieturen er i boks uansett! Og vi har allerede betalt for frokost&middag, så det er bare lunsj, is (masse is!) og div. annet småtteri jeg trenger penger til på ferien. Shopping er rimelig uaktuelt, både med tanke på beliggenhet og at Storesøster er med. Blir nok en fin sol&badeferie, forhåpentligvis litt avslapning og masse kos. Igår var jeg ute å spiste middag med "gutteklubben". Det er 2 tidligere kollegaer+1 som fortsatt jobber sammen med meg. Vi pleier å møtes sånn innimellom, spiser god mat og jabber skit. Kjempekoslig kveld, og jeg var ble stiv i magemusklene etter å ha hatt maaange latterkramper i løpet av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #138 Del Skrevet 3. juli 2007 Forøvrig har vi kjøpt aircondition, den står på loftet. Det var på tide ifg. Storesøster, det var visstnok 33 grader der oppe når hun skulle legge seg igår. Jeg har allerede vært der oppe og avkjølt meg litt, og vi merker det godt nede på stua oxo. Tror nok det blir min beste venn i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 3. juli 2007 #139 Del Skrevet 3. juli 2007 Hvor kjøpte dere det? Hvordan innstallerer dere? Og hva koster det? *svett sunmei får ikke sove* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #140 Del Skrevet 3. juli 2007 Baktus kjøpte den visst på Smart, tror jeg? Den kosta rundt 4-5000. Måtte borre et hull i veggen, for utlufting - men det fungerer forsåvidt greit. Løp&kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå