Gå til innhold

Livet som utøvende mamma


Karius

Anbefalte innlegg

Lurt å dra på intervju lell ja.

Jepp!

Koser du deg i varmen Sun Mei?

Jeg har trukket innendørs igjen, har grilla og kosa oss ute. Men nå ble det litt for varmt, selv under parasollen.

Men har fått bra farge på skuldre, brystkassen og i ansiktet.

Og en hvit engel i halsgropa etter smykket mitt. :ler:

Nå er det litt duppings, før dusj og foreningsmøte på Tavern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojojoj, nå demrer det for meg hvor jævlig det var med varmen i fjor! Tror ikke svangerskap og varme er så lett å kombinere.

Igår holdt jeg meg under parasollen, og det tror jeg blir løsningen idag oxo.

Forøvrig i fin form, kun trøtt.

Baktus skal jobbe full dag, har planer om å grille for 3. dag på rad.

Kommer til å bli dritlei grillmat denne uka, kanskje variere med litt spekemat i morra?

Forøvrig 6+4 idag, og vi nærmer oss tiden det har gått galt før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb, men klarer ikke å konsentrere meg om oppgavene...

Begynner å hope seg opp litt her, og jeg blir litt stressa med tanke på at jeg jobber bare 20%.

De har nå bestemt seg for å si opp vikaren min fra 1. august, og da må jeg tilbake i 100%.

Ikke helt klar for det, må få gitt beskjed om situasjonen snart - men samtidig har jeg lyst til å vente til etter neste ultralyd 19. juni.

Hvis alt går etter planen min, blir jeg delvis sykemeldt frem til permisjon. Da kan vikaren min være her frem til jeg evt. kommer tilbake i 2009. Hun blir sikkert kjempeglad for det, kjekt å få 2 års praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan bli litt i varmeste laget for min del oxo, Sun Mei! :sprettoy:

Forøvrig ble en kollega pappa til en søt liten Kina-jente på torsdag!

Eller, de kom hjem til Norge da. Har sett bilde, og hun er bare helt herlig. Ble funnet utenfor en politistasjon 1 år gammel, nå har hun blitt 18 måneder.

Tenkte på dere når jeg fikk nyheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tilbringt ettermiddag på terassen sammen med Pappa.

Han var ute å kjørte med motorsykkel for å kjøle seg ned litt.

Pappa har begynt å komme seg på opptur igjen, etter en tur i kjelleren etter alt som skjedde med Lille Pi.

Den store bamsen har vist at han ikke er så tøff, og hjertet blør for oss & Lille Pi.

Håper vi kan gi han en gla'nyhet i løpet av sommeren.

Karius er på bedriftsfotball, forhåpentligvis har han ikke fått heteslag på banen.

Jeg ser på landskamp og drikker litersvis med isvann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har nå bestemt seg for å si opp vikaren min fra 1. august, og da må jeg tilbake i 100%.

Du "må" ingenting, snuppa mi. Om du, og kanskje først og fremst legen din, mener du ikke skal jobbe fullt - så skal du ikke jobbe fullt. Enkelt og greit.

Var det ikke sånn at "øverste-sjefen" vet du er på vei igjen? Desto større grunn til å holde på vikaren synes nå jeg....:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett, Frk. Stella... :klem:

Ny legetime på tirsdag, må legge en liten slagplan da tenker jeg.

Fastlegen min vet jo ikke at vi er gravide igjen, så det blir sikkert en artig legetime. ;)

Fortsatt varmt i Trøndelag, og jeg sitter i skyggen stort sett hele tiden.

Idag skal jeg på besøke tantebarnet mitt, må huske solkrem for de har ikke så mye skygge rundt huset. :sjenert:

Baktus har fått solstikk, og kommer syklende(!) opp etter jobb.

Det er 4 mil med mer eller mindre konstant oppoverbakke.

Jeg har gnåla om vann, telefon og solkrem pr. sms - regner med det går bra! :ler:

God helg folkens! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Lily! :)

Har hatt ei kjempefin helg, med masse uteliv og grillings.

Deilig å nesten bo ute, dog mest i skyggen men likevel!

På lørdag var vi hos foreldrene mine hele dagen.

Jeg vaska klær, maskina vår mangler en del som vi venter på...

Baktus hjalp Pappa med båten, så nå er den klar for sjøsetting igjen.

Igår var vi på grillings på Sverresborg, sammen med flere engleforeldre. Skikkelig koslig, og kommer nok til å treffe et av parene "privat" i løpet av sommeren.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jobb, må fixe lunsj og legge sammen en stooor haug med klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig daffedag innendørs.

Er så trøtt for tida, kan sove når som helst!

Slukna på sofaen i ettermiddag, og var helt borte i 2 timer! :overrasket:

Baktus brukte litt tid for å få meg våken...

Sliter med tunge tanker, dårlig samvittighet overfor Lille Pi, Baktus og den nye spiren i magen. Klarer liksom ikke å glede meg over noe, ikke tør jeg å håpe for mye...vanskelig.

I tillegg nærmer det seg 6 mnd siden Lille Pi ble født, det er nok noe av årsaken til de tunge stundene.

Nå har jeg vært våken i 5 timer, på tide å sove litt igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Karius!

Gratulerer med graviditeten, det er jo kjempeflott. Har ikke fulgt deg før, men kommer nok til å stikke innom deg i dagboken din med jevne mellomrom.

Varmen tar på allerede tidlig i svangerskapet her hos meg også, men det er jo sommer :sol: . Akkurat nå er jeg faktisk veldig glad for at jeg ikke kommer til å være høygravid før til vinteren, da er det i det minste ikke varmen som sliter oss ut :)

:klem: til deg fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koslig hilsen, Belle!

Artig at det stikker innom nye folk i boka mi! :klem:

Veldig fornøyd med at jeg ikke er høygravid i sommervarmen, det tror jeg hadde blitt et mareritt for meg og mine omgivelser... ;)

Sånn sett er det greit å være høygravid på vinteren, men samtidig er det et lite helv... med uteklær osv...

Men, det går nok bra uansett årstid!

Under 1 uke til neste ultralyd, rimelig spent.

Hvis alt er bra, skal jeg ta med ul-bilde ned til nyfødt intensiv å vise frem til go'damene våre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på kjøret - allerede!

Helt dilla på salt, hva som helst bare det er salt! :forvirret:

Prøver å motstå så godt jeg kan, men noen ganger må jeg bare...

Håper det går over snart, hvis ikke frykter jeg for mye vann i kroppen etterhvert. :forvirret:

Syforening igår, koslig kveld. Nå reiser vi på ferie en etter en, så neste felles treff blir vel ikke før i august.

Da slippes nyheten om Lille spire til gjengen, har en mistanke om at de bare venter på at "noe" skal skje snart... ;)

Nå er jeg igang med dobbel porsjon av pizzahorn.

Det blir dagens middag, pluss en porsjon i fryseren til senere. :)

Er så sinnsykt lat for tida, så jeg må utnytte den ekstra energien når den kommer.

Baktus i full gang med nytt tak på badet, skal få inn downlights. Det blir fint, men jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke bidrar mer. Riktignok lager jeg mat og serverer drikke innimellom da, men det blir liksom så lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus i full gang med nytt tak på badet, skal få inn downlights. Det blir fint, men jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke bidrar mer. Riktignok lager jeg mat og serverer drikke innimellom da, men det blir liksom så lite...

Etter å ha deltatt i noen oppussingsprosjekter så vet jeg at mat og drikke er viktig å få jevnlig. Hvis det ikke er noen som passer på så blir det lett glemt fordi man skal bare..... først.

Så du deltar på en god måte i å legge nytt tak på badet. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...