MiNNieMooSe Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #361 Del Skrevet 9. januar 2008 Har kjøpt litt småstæsj idag også da... *stelleveske (helt nøytral sort som passet til vogna) *sett med babybørste, neglsett, badetermometer *en fleeceteppe jeg ikke trengte, det var bare så fint! *Aponti hudcreme og babyolje, lukter sååå godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #362 Del Skrevet 10. januar 2008 Jaja, så var vi igang igjen da. Nattevåk i natt også, la meg kl 02 men, har fortsatt ikke sovet...Har lest, prøvd å sove, lesr enda mer og tilslutt gikk jeg ned å spiste en risifrutti, og tok en kopp te. Nå har jeg tatt med meg dataen opp i senga. Vil så gjerne få litt søvn. Jeg fikk meg nesten 3 timers søvn etter BIM treffet istad, så er vel derfor jeg "straffes" nå tenker jeg... Men, men. Må bare fortsette å prøve. Mannen har sittet oppe lenge, skal legge seg nå. Imorgen har han fri og vi skal ordne listverk på babyrommet. Har avtale om å dra på babybest sammen med Amalie imorgen. De har nemlig gått konkurs og driver å selger ut alt av varer, de gangene jeg har vært der har det vært ganske tomt og utplukket. Men, fikk vite idag at de har fyllt opp butikken med varer, så da finner vi kanskje noe? Nå er babyen min våken iallfall, ingen tvil om at den er mest aktiv når jeg er rolig.. Får prøve å sove litt jeg da, hmm... "Natta" folken! (er el nesten bedre å skrive Go´morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 10. januar 2008 #363 Del Skrevet 10. januar 2008 Bare 2 uker til termin. Hvilke forventninger har du til fødsel? Gleder du deg? Hvordan er de siste ukene for deg? Føler du at magen er veldig i veien? Har du andre problemer enn problemer med å få sove? På det lokale senteret er det også en baby butikk som har gått konkurs. De hadde salg i to måneder før jul. Fikk kjøpt en del varer der til ganske bilig pris. De hadde også veldig gode tilbud på barnevogner. Men dessverre var ingen av vognene de solgte interesante for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. januar 2008 #364 Del Skrevet 10. januar 2008 for 38 uker! :juhu: Nå kan lille baby komme når som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 10. januar 2008 #365 Del Skrevet 10. januar 2008 Nåååå stakkars snupp Nesten ikke sovet jo. Slapp av og ring når du har våknet nok da Butikken er heldigvis oppe en stund Bare kjekt om jeg kommer meg hjem til halv 5 så jeg får laget middag haha! By the way http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...0&start=220 Men dere skal vel fikse barnerom Jeg føler nå at jeg egentlig kan slappe av en del bare vi får mala gangen. For da er det småting vi trenger. Du trenger å holde på den lille i 12 dager til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #366 Del Skrevet 10. januar 2008 Heisann! Koselig at dere komme rå besøker dagboka mi folkens... Fikk ikke sovet før nærmere klokka 09 på morgenen jeg, slisomt. Men, sov vel enn 3 time på dagen idag da. :søvn: Mannen var ille stille og rolig, så jeg ikke skulle våkne. Snill han! hHar hatt en montør her idag som har flyttet internett"stikket" fra barnerommet og ned i stua. Kjekt. Jeg lå i mange timer med skikkelige magesmerter istad, var lissom konstante mensliknende smerter. Måtte ta paracet. Er pga modningsakupunkturen at jeg får slike vondter, full gang med modning...Det er jo bra. :smile: Skal på cafétur idag også jeg.. Må jo benytte tiden godt nå! Når lille kommer, så blir det nok ikke sååå mye av det i førsten akkurat, så jeg passer på nå jeg. Skal på KG treff på Katti. Har vært ute en liten tur nå, føler meg nemlig bedre. Måtte ha en malingsboks til. Kjøpte også gardinstang til babyrommet. Tror jeg skal bruke noen helt enkle hvite gardiner på rommet, også heller kjølpe sløyfebånd e.l i blått/rosa når baby kommer.. Nå ligger verdens vakreste pus å ser på meg her, og maler som bare det. Får ikke lov å ligge oppe på spisebordet egentlig da, men siden pappa sover, så er det greit bare idag.. Vakre pusen min! Ser på meg med stooore gule øyne, og har blitt tjukk og go´i vinter. Det liker jeg. :katt: Blir straks hentet av Amalie jeg nå...Snill ho som henter meg, ikke lett å kjøre når disse vondtene kommer...Håper ikke det skjer da. JEG VIL HA RIIIIIIER! Herremin hatt...Nå driver kata mi å spiser på dagens avis som ho halvveis ligger oppe på, er ho ikk ehelt god eller? Noen andre som har katter som liker å "spise" avis???HIhi. May Helen: Tiden nå er mest av alt spennende egentlig. Selvom det selvsagt er slitsomt også, pga søvnen. Men, det er ganske uvirkelig at jeg snart er mamma til et lite vesen som har bodd i magen min i 9 mnd.. Jeg blir glad bare av tanken, og det gjør det verdt med denne evinnelige ventinga. Men, jeg bruker jo tiden fornuftig synes jeg da, gjør masse koselige ting som jeg antakelig ikke får gjort på en tund. Tror det er viktig. Og ja! Jeg gleder meg faktisk til fødselen, selvom jeg garantert angrer på at jeg har sagt det når det hele er igang.. Bare det at jeg snart får se den lille, er i seg selv verdt MYE smerter. Og jeg er faktsik ganske pysete, om jeg skal innrømme det selv.. imli: JAAAAAAA! Det synes jeg også!!!! Nå må jeg forte meg ut, for Amalie er her! JIPPI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 10. januar 2008 #367 Del Skrevet 10. januar 2008 for 38 uker Bare to uker igjen, er ikke det veldig rart og tenke på? Nå er du straks ferdig liksom :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 10. januar 2008 #368 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Så flink du er til å kose deg og nyte siste tid som barnløs. Kjekt å ha litt planer, da går dagene fortere. Forhåpentligvis må du snart avlyse litt planer også. Jeg gledet meg også til fødselen. Syns vel ikke akkurat det var så gøy der og da, men nå gleder jeg meg til å kanskje få oppleve det igjen. Shit au med de smertene, selve opplevelsen er jo bare fantastisk! Vi er jo virkelig heldig som får bringe et barn inn i verden! *snufs* Du kommer til å være så stolt så stolt! Endret 10. januar 2008 av Calla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 10. januar 2008 #369 Del Skrevet 10. januar 2008 Takk for i dag snupp koselig at du var med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #370 Del Skrevet 11. januar 2008 Moonshadow: Tusen takk! Ja, det er merkelig å tenke på egentlig. Rart å tenke at h*n kan komme anytime også... Føler ikke på meg at det skjer helt ennå, men jeg håper jo masse. :gjeiper: Gleder meg vilt! Calla: Ja, det å få barn er et mirakel i seg selv det. Helt utrolig.. Føler meg som ei skikkelig hønemor allerede jeg..Klukk-klukk... Men, det har noe med hormoner å gjøre også da..Kniiis... Håper vi sees til uka da, jeg er også ledig de fleste dager, skal ta akupunktur på onsdag bare, men onsdag passet ikke for deg heller så da kan vi jo ta en annen dag. Samme for meg. Tirsdag kanskje? Gleder meg til å se ho lille bolla deres! Søøt Amalie: Så fint bilde av vognen din! Jeg så ikke bildte før rundt kl 04 i natt, så da ville jeg ikke svare... http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_laught.gif' alt=':fnise:'> Var koselig igår. Håper jeg får blitt med fremover også. Viktig med tid til skravling og koos, kos kos. Tar vel en samling her når baby kommer også etterhvert da. Nå vet jo du hvor jeg bor også! Kjekt Endelig har jeg fått sovet ut! Sååå deilig. Drømt masse rart også..Hehehe, drmte at min kjære hadde en dritpen pappa (en annen en har har altså, hihii) som jeg var forelska i osv... Kjære vene...Hehehe... Døgnet mitt er jo snudd helt rundt, men det spiller ingen trille sålenge jeg får sove. Manne og jeg fikk tatt første strøket på listene igår, og nå er det forhåpetnligvis tørt nok til å ta det 2 snart..*håpe* Har fått helt dilla jeg, lurer påå male om en gammel kommode også, nå som jeg er igang. Maling lukter jo såååå godt også. Ikveld skal vi kose oss litt, mannen har fri og vi har ikke stesønn. Fårvel se gRAND Prix, kjenner jo flere av artistene og låtskriverne, så må jo se hvordan det går! Skal lage noe god mat og nyte kanksje siste helg som barnløse??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 11. januar 2008 #371 Del Skrevet 11. januar 2008 Grand prix ja... Får vel titte litt på det i kveld. Kan godt treffes tirsdag! Hva blir enklest for deg da, hjemme eller borte? Tidspunkt kan vi snakkes nærmere om, tilfelle du har sovet dårlig og sånn... Gleder meg! Kos dere masse i kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #372 Del Skrevet 12. januar 2008 Calla: Kjempefint om vi kan avtale detaljene litt nærmere ja, for som du vet så vet jeg aldri hvordan det er med søvn osv.. Kosa oss ille igår da, synd dere ikke kunne, men det kommer jo flere dager. Jeg må slutte å bestandig ringe dere midt i middagen... Fikk malt masse i natt da, slet virkelig for bekkenet var helt ute, men er sta og vil bli ferdig å jeg fikk malt en komode jeg har snakka om å male nå i noen år.. Den blir kjempfin! Skal ta 2 strk idag/natt. Manne er i oslo å jobber, så jeg er alene. Tar ting i slow motion og hører på god musikk alene og koser meg. Lå i sengen helt til nesten kl halv fem idag jeg, har jatt skikkelig nedpress og vondter idag. Men, måtte kave meg ned for ble veldig sulten etterhvert! Har ikke fått spist ennå, bare en risifrutti. Hadde ikk energi til å dra å butikken før mannen stakk avgårde med bilen istad heller, men har fryseren full av mat, men da må jeg ut å hente... (fryseren er i annekset vårt). Henda blir mer og mer hovne for hver dag nå, klarer ikke knytte nevene engang! Masse vann i kroppen... Nå skal jeg komme meg ut i fryseren for å finne noe å spise.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 13. januar 2008 #373 Del Skrevet 13. januar 2008 Deilig og bare sløve i sengen en dag da. Har hatt noen sånne dager selv i det siste. Er så trøtt og tiltaksløs Ikke noe særlig med masse vann i kroppen da, men det gir seg vel når den lille kommer ut. Og det er jo ikke lenge til nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #374 Del Skrevet 13. januar 2008 Moonshadow: Godt det ikke bare er meg! Jeg trenger de kreftene jeg kan få nå til en evt fødsel, så jeg tar livet ganske med ro. Innimellom malingen iallfall, deilig å få gjort noe også. Har prøvd å snu døgnet litt "tilbake" ved å legge meg litt tidligere i natt og stå opp tidligere idag da. Vannet i kroppen forsvinner nok etter fødselen ja, skal bli deilig det. Så godt som ferdig med malingen til babyrommet nå, bare litt "småpirk" igjen som jeg tenkte å kose meg med idag. Malte ferdig kommoden igår også, så nå mangler jeg bare å finne noen fine knotter til den. Har endel ærend jeg må gjøre denne uken, skal spørre om min kjære har en dag til overs å han kan hjelpe meg litt, er så tungt med store parkeringsplasser og ventekøer osv på offentlige kontorer. Må bl.a på likningskontoret, jeg betaler litt for mye skatt nemlig... Er jo ikke farlig det, men bedre å fordele det evt overskuddet nå som jeg får foreldrepenger. Mannen skal jobbe helt til ikveld idag også, mulig jeg drar ned til han etterpå, er nemlig "øvejobb" idag. Får sjå.. Forloveren/tanten min reiser til Thailand imorgen og skal være der i 2 uker så jeg håper jeg får kommet meg innom henne en tur også, hun er ille redd for at baby skal komme mens hun er der nede da.. Men, det hååååper jo jeg. jo FØR jo bedre nå egentlig. Jeg må bare slutte å vente så veldig, kan være "lenge" igjen. Hpåer bare jeg slipper igangsetting... *tenker positivt* Nå skal jeg hive meg i dusjen tror jeg, og spise litt. Kaldt her pga lufteluka til kjøkkenvinduet jeg malte igår står åpent, måtte jo male under den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #375 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå har jeg både dusja og spist. Men, ble sååå trøtt nå... Lurer på om jeg skal ta en høneblund på en times tid. Skulle egentlig malt ferdig kjøkkenvinduet og småpirket på rommet til baby, (som jeg har gjort klart) men spørs om jeg ikke er for trøtt.. Skal til mannens kusine å sitte i massasjestol etterpå da. Har gjort det et par ganger når leggene har løpt avgårde med meg og det har hjulpet. Man skal joikke sitte i de og få hele kroppen massert når man er gravid. Spurte akupunktøren/jordmora jeg da, og hun mene det ikke var noe farlig når jeg var så langt på vei allikevel.. Så ikveld skal jeg prøve! Er ikke FOR optimistisk akkurat... Skal også til tante/forlover å gi hadetklem før hun reiser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 13. januar 2008 #376 Del Skrevet 13. januar 2008 Vist du er trøtt syns jeg du skal unne deg en blund. Har sikkert bare godt av det Deilig med masasjestol da, kan jeg tenke meg. Kos deh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 13. januar 2008 #377 Del Skrevet 13. januar 2008 Bare innom og oppdaterer meg og for å si hei må møtes snart igjen hvis formen er der og den lille ikke er kommet, for da trenger dere litt tid for dere selv Husk å sove når du klarer, du trenger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #378 Del Skrevet 14. januar 2008 Moonshadow; Jeg gjorde det, sovna tvert på sofaen jeg, deilig! Tror kroppen min har endra modus, enten så sover jeg null eller massemasse på et døgn... Amalie:Vil gjerne treffes jeg vettu.. Koselig! Håper modninga på onsdag gir resultater.. Nå er det snart natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. januar 2008 #379 Del Skrevet 14. januar 2008 Så koselig å lese om forberedelsene deres Ha en fin dag, håper du får sove, enten det blir på dagen eller natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #380 Del Skrevet 14. januar 2008 imli: Tusen tusen takk! Ble ikke mye soving på meg i natt nei.. Lå i senga å prøvde å sove fra kl 04 til 08.30 leste ut en bok jeg hadde lest halvparten av, i håp om å bli trøtt. Det var jeg jo også. Men, bena var så urolige og INGENTING hjalp. Har nemlig fått alle mulige råd og tips om det der...Men, akk.. :gråte: Dro derfor ut å tok noen ærend på morgenen, deilig å få gjort de kjedelige tinga. Slike som man utsetter og utsetter... Da jeg kom hjem prøvde jeg å hvile meg i en time før jeg skulle til jordmor, men sovna ikke. Stod opp og tok en varm dusj men, da kjente jeg hvor sliten og gåen kroppen min var og greide ikke å dra på kontrollen. Mannen måtte ringe for meg å si ifra. HUn sa jeg bare skulle ringe for ny avtale. Fikk sovet fra kl var 13 til nesten 18 da.. Det var godt. Etterpå måtte jeg bare ha en tur ut og dro sammen med mannen til byen, han skulle nemlig til spesialist med halsen sin. Jeg kjøpte nye beslag til kommoden jeg har malt, gleder meg til å sette de på! Kjøpte også litt småstæsj til meg selv. Deilig kokosbodylotion på body shop (det går unna på bodylotion når man smører magen flere ganger daglig!) og en ny foundation. Kjøpte også noe babytøy på EXIT, var salg jo..3 plagg for 100 kr. :gjeiper: Klarte ikke la være. Nå ikveld skal mannen og jeg ordne ferdig babyrommet, skru opp lister, sette opp stellebord og gardiner. Gleeeeeeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå