Gå til innhold

MiNNiemOOse sin graviditetsdagbok


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Åååå tenk det at i morgen skal de hjem! Var godt de ble ferdig med barnerommet å fikk malt det. Var så vidt det ;)

Gleder meg masse jeg til å se deg igjen jeg vennen :klem:

Men dere skal få lovt til å ha litt tid for dere selv først, regner med at det er nok av mennesker som kommer til å renne ned dørene hos dere om ikke jeg skal komme og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et lite tips: 44 er en fin str :) Her brukte vi det i ca 1mnd.. og det til tross for at min var 49 cm ved fødsel. (men veldig slank da.. ca 500gram mindre enn jenta di). Kjøpte et par bodyer og joggedress.. kjekt med noe som hun slapp å svømme i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk alle sammen!

Jeg er verdens stolteste, lykkeligste og heldigste nå føler jeg. :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter: :hjerter:

Kommer sterkere tilbake her med full rapport, hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lille jenta!!! :blomst:

Får helt frysninger her jeg sitter å leser! hehe.. Kos dere så masse med henne :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Godt dere er tålmodige..Heheh...Som dere sikkert skjønner så blir det ikke mye tid til internett nå som jeg har en liten snuppe i hus.

Hun har ikke fått noe navn ennå da, navnet dom vi hadde mer eller mindre klart ble plutselig pappa´n til lilleminnie usikker på...Så nå heter hun bare prinsesse sålenge. :)

Må ha hjelp av mannen min til å skrive fødselshistorie for jeg husker langt ifra så godt som han! Så var jeg jo helt i tåka etterpå og er det mer eller mindre ennå..HIhi, skjønner jo NÅ hva ammetåka betyr. Det er virkelig sant, for det ER tåke! :fnise:

Glemmer fortere enn svint og konsentrasjon er luksus...Heheh!

Nå skal jeg benytte sjansen mens snuppeliten sover til å ta en cowboystrekk på sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du ikke har tid til KG i disse dager.

Gleder meg til å lese din fødselshistorie.

Hvordan har de første dager etter fødselen vært? Var det noe spesielt du var overrasket over?

Håper du får en flott barselstid med jenta di. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lillemin har nå fått fornavn...

Mellomnavnet kommer etterhvert, navnet hennes er EMILIE :hjerte:

Nydelig navn, har selv ei datter som heter Emilie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Kvist, det passer veldig godt! Husker jeg tenkte at hun kunne vært en liten Emma, og når jeg hørte Emilie tenkte jeg; aaaahh..selvfølgelig! Det er en Emilie hun er, og Emma passet sikkert litt fordi det ligner! (Jada..henger meg opp i navn nå.. :fnise: )

Anyhûr, Grattis med navn! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...