Gå til innhold

MiNNiemOOse sin graviditetsdagbok


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 dager til du kan føde :fnise: det er ikke så lenge. Jeg har 14 dager til ul, det er lenge det ;)

Er så trøtt i dag så har ikke så mye å si. Men håper du får sove i natt. Det tror jeg at jeg skal klare :P

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk i dag vennen! Veldig koselig! Du er så pen nestenmamma atte... :)

Håper du hadde det fint i bursdag og at du får en god natt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei..

Lolita90: Koselig at du synes det er spennende! Er en veldig spennende tid i livet for meg nå, kanskje den mest spennende jeg noensinne vil få. Må nyte de! :goodbye:

Amalie: Så du er "bitt" av trøtthet du også ja.. Hm..Håper det går seg til snuppa. Ikke så lenge til UL nå da, går nok fort det.

Calla: Var kjempekoselig å skravle med deg igår! Utrolig ok å snakke med noen som nettopp har vært gjennom det jeg snart skal oppleve, er greit å få tips og råd og erfaringer. :) Setter pris på det vennen. Pen? Utrolig hyggelig at du synes det da, men føler for å freshe meg opp litt nå, som vi snakka om, vil hå mørkere hår igjen.. :fnise:

Har vært hos akupunktøren igjen idag, ho er så suveren. Ho jobber visst på den avdelingen hvor jeg vil føde, hadde vært en drøm å fått henn eunder fødsel altså... :jepp: Meeen, oddsen for det er ikke sor når hun bare jobber der en gang i uka.

Tok den vanlige jordmorkontrollen hos henne idag, siden jeg ikke kom meg til min egentlige (kommunale) jordmor på mandag. HUn var skikkelig grundig. Jeg manglet visst litt jern, dvs hadde lavt hemoglobin. Så hun ba meg kjøpe floradix, så det skal jeg ta nå frem mot fødselen. Hun synes visst hun så det på ansiktet mitt også, at jeg var litt blek..Fortalte henne om søvnen også, og hun sa at jeg må bare tenke at allerede imorgen kan jeg være mamma.. :hjerter: Så masserte hun beina mine, siden jeg fortalte henne at de er så utrolig urolige spes når jeg skal sove.

Hun mente at pulsen min var helt riktig for fødsel.

Hun viste meg også hvordan babyen min lå, og mente at rompa til babyen faktisk ligger ganske høyt opp hos meg, den pleier å synke endel før fødsel, men jeg er tydeligvis liten innvendig. :fnise:

Kjenner ikke mye spark nå, det er mer bevegelser og "tumling", magen beveger seg jo, men lillemin har ikke plass til å sparke rett å slett... :ler:

Nå skal jeg prøve å sove litt, er sliten og øm etter nålstikkinga.

babyrommet er forresten ferdig, ble såå nydelig! Gleder meg til å adde noen fargeklatter der inne....Når jeg vet kjønnet.. :)

Endret av MiNNieMooSe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så koselig her asså!

Måtte bare innom og sjekke om du fortsatt var gravid jeg da.... hehe... kjempespennende jo. Gleder meg til å se babyrommet også. Blir det rosa/lyseblått stæsj etterhvert da, hehe. Så mye fint i butikkene også :)

Nei, nå får jeg vel somle meg til å gjøre noe på jobb. Ikke helt i toppslag i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvist: Hihi, koselig. :fnise: Fortsatt gravid jeg vettu. 10 dager til termin! Har lest at man ikke skal la termindatoen trollbinde en, men det er ikke lett asså.

Jepp, rosa eller blått... Er veldig nøytralt og lyst nå.

Tilbake på jobb igjen du da snuppa, ta det med ro da, ok?

Håper vi sees snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei..

Lolita90: Koselig at du synes det er spennende! Er en veldig spennende tid i livet for meg nå, kanskje den mest spennende jeg noensinne vil få. Må nyte de! :goodbye:

gleder emg til jeg får barn, men er nok litt ung ennå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit at alle andre har tippa før meg, men jeg har en følelse for den 24. januar...

Så fint at rommet er ferdig! Det ser sikekrt utrolig bra ut...

Håper tida går fort fremover...

Klemmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame: 39 UKER :duskedame:

Jeg merker at jeg må innom deg en gang om dagen for å se om det skjer noe. :fnise: Selv om det er mer sannsynlig at du føder etter termin siden du er førstegangs.

Jordmoren din hadde rett, allerede i morgen kan du bli mamma. Det må være litt spennende, og kanskje også litt skremmende, å tenke på. Keep your eyes on the price, og alt vil nok være OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det liv, rai rai! :hoho: Så koselig at dere følger med..

Jeg er fortsatt gravid ja, og 39 uker på vei idag! :hoppe::gravid: Sprøtt altså, snart sitter jeg med min egen lille baby i fanget.. :hjerter_rundt:

Det er så spennende nå. Er skikkelig lykkelig, og mer blir det jo snart.

Gir en sånn felles klem til dere alle jeg, som er så snille og søte og besøker meg.

Lolita, No shorty, imli, may Helen og Moonshadow

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Nedtelling her nå...

Skal notere tippinga di [b]No Shorty... :fnise:

Har hatt besøk av ei venninne idag, oghennes 5 mnd gamle sønn. Koselig. Fokl er veldig flinke til å besøke meg nå, setter så pris på det. Har fått gjort litt i huet også, gjorde det på morgenen før bekkenet ble for vondt.. Sovnet rundt 04.30 og våknet kl 10.00. Passe søvn.. :fnise:

Fikk besøk ved 12 tiden og vi spiste lunsj og skravla.

Etter besøket måtte jeg bare legge meg å hvile pga bekkensmerter, har vondt på begge soder nå forrsten.. Lå helt til kl 20. Det var veldig deilig.

Så etterpå dro jeg på café og snakka med ei venninne jeg ikke har sett på evigheter...Får mao sett endel folk om dagen. Koselig!

Men, nå er det ikke så mye planer fremover, vil gjerne være hjemme å slappe av å nyte den siste tiden også, uten å gjøre noe spesielt. Mannen skal være hjemme i helgen også, så skal kose meg med han.

Men, nå vil jeg ha noe å tygge på.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å sjekke om lilleBethina vil ha en kul fødselsdato slik som lilleCalla... ;) 18.01.08 hadde jo ikke vært så verst! :) Og når ho blir stor bruker ho parfymen 1881 fra cerutti... :fnise: Sansen for lykketall jeg vettu... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei alle sammen :vinke:

Jeg har forsatt babyen min innenfor magen.. :gravid:

Men, en liten oppdatering..

Har vært dårlig de 2 siste dagene etter jeg fikk nåler, på onsdag. Så jeg ringte til jordmora/ akupunktøren min og sa det til henne imorges. HUn bad meg komme ned for det var ikke normalt. HUn målte blodtrykket mitt og babys :hjerte: lyd, begge var bra. Hun sjekket meg vaginalt også, og mente effekten av modningsakupunkren var kjempegod. Livmorhalsen var helt moden og jeg har visst begynt å få åpning!

Så hun mente at den dårlige formen skyldes at jeg er i TIDLIG fødselsfase, noe som jo ikke trenger at det betyr noe ennå, men..*håper*

HUn satt noen nåler idag også, som skulle roe ned livmoren, og få meg trøtt men, da jeg lå der begynte jeg å fryse og de nålene gjorde utrolig vondt. Så jeg klarte absolut ikke å slappe av, lå å spente meg istedetfor. Selvom jeg hadde varmelampe bak meg og ullpledd..Fikk streng beskjed om å kun spise og sove nå, og samle krefter til fødselen. Så mannen min varter meg veldig opp nå, han er så god. :hjerte: Heldig jeg. Han har kjøpt gave til meg idag også, en kjempesøt Hello Kitty pysj..Er svak for den katta der jeg se... :fnise:

Mannen hadde planer om å dra til Oslo imorgen kveld og bli til søndagkveld, men han har kansellert nå, i tilfelle noe skulle skje. Det er veldig betryggende for meg..

Har sett "Knocked up" jeg, satt her med tårer og kleenex..Er så utrolig at jeg snart skal oppleve det samme som dem..Gråt ille da de tok imot den lille jenta si. :hjerter_rundt: Morsom film!

Nå skal jeg prøve å sove!

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...