Gå til innhold

MiNNiemOOse sin graviditetsdagbok


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Dalia er også fredagsbarn. :) Mens jeg er søndagsbarn...(Hvor blir det av pengene??? :fnise: ) Lillemor ble heldigvis fort bra igjen, så nå er hun matglad tullejente igjen! :)

Håper fødselsrapporten din starter slik: Jeg satt og så på tv på kvelden.. svippet innom tv2 i det Norge vant over Polen i håndball. Da jeg reiste meg for å hente noe drikke gikk vannet!!!!............. :tommelsmil::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Calla: Muahahaha....Hvordan i all verden visste du at jeg lå på sofaen å så på håndballen? :fnise::fnise: Du azzå...Hihi, hadde vært gøy da.

Ligger å slaedriver mannen til å hente sjokkis å brus til meg.. :gjeiper: Og han gjør det! Snilleste mannen ever.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Fikk ikke sove mer jeg, så nå sitter jeg her å knasker på gulrøttene mine, som jeg har så dilla på..Lurer på hvor mange poser det går med i uka... :fnise: Våknet sulten!

Sovnet jo veldig tidlig på sofaen igår da, ble jo litt lite søvn natten før pga sykehusbesøket. Hadde egentlig planer om å rydde i både det ene og det andre skapet, men så langt kom jeg ikke.. :ler: Får ta igjen litt idag! Så nå har jeg sovet fra ca kl 09.30 igår... :søvn: Egentlig ganske kjedelig å være oppe på denne tiden av døgnet, er jo nesten natta ute og alle sover.. Får lese aviser og bruke laaang tid på å finne klær/rekvisitter til fotograferingen idag. :jepp: Blir moro da.

Vært litt stille på lille imorges, men hjalp nå eter jeg stod opp da. Sikkert sulten den også.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulrøtter er ikke det verste man kan ha dilla på. Men har hørt at det er ikke lurt å få i seg for mye a-vitamin.

Håper du viser oss bilder når de er ferdige.

Jeg vurderer å ordne en fotografering når babyen er født. I løpet av de første uker. Meg, samboer, baby og hunden vår. Kanskje i svart/hvit.

Skal du ha bilder i farger eller svart hvit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svart/hvit bilder er veldig fint... og da er det penest med klær som står i kontrast til hverandre... som f.eks. en hvit genser og svart bukse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvistkvast: :klem: Koselig!

May Helen; Hyggelig at du passer på men, jeg tror jeg skal spise bra mye gulrøtter før det er skadelig..Kan evt vise noen av bildene som ikke viser ansikt, eller legge de et sted å vise bare til dere jeg "kjenner" :jepp: Men, vil ikke at alle skal kunne se hvem jeg er vettu...Det skjønner du sikkert.

Vet ike hvordan det blir med sort hvitt eller farger ennå, skal på visningstime neste uke. Gleder meg! Skal plukk eut bilder osv da.

Lolita: Fikk beskjed av fotografen om at kontraster slik du skrev ikke blir fint på svart hvitt bilder jeg, fordi det blir altfor "hardt" på en måte..Hadde hvitt sigøynerskjørt og hvit trang genser jeg da, og bare bh´n på noen.. :gjeiper:

Bruker sjeldent svart bukse til hvit genser også, så det hadde nok ikke blitt helt "meg" heller hvis du skjønner..

Var moro å ta bilder, ho fotografen virka så flink! Skal bli gøy å se hvordan de blir..

Ingen planer for kvelden idag, blir vel bare å slappe av tenker jeg. Lage middag. Har lyst til å få med meg mannen på peppes å spise, har så lyst på peppespizza! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolita90: Det går så bra så! Hehehe, no prob.. Man har jo forskjellig smak også vettu.. Sånn er det jo.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Merker jeg har tenkt så utrolig mye på den babyen som døde i magen til mora her forlden, det gikk veldig innpå meg. Kjente at jeg trengte å ringe noen, snakke med noen utenforstående så jeg kunne være anonym eller noe. Det har lissom ligget å demret inne i hodet mitt siden igår morges. Babyen min har jo ikke godt av at jeg tenker sånn, så jeg må bare prøve å la være..Hmm... Akkurat da jeg sa det til mannen så ringte moren til vedkommende dette skjedde med, å det var veldig godt å få pratet med henne. Jeg håper bare at lykken over min egen greier å skygge over dette når den kommer... Og at jeg ikke tenker på det når jeg er i barsel. Heldigvis har man et godt støtteapparat rundt seg, når det er nødvendig. S kull eegentlig ønske jeg ikke fikk vite om dette før jeg fødte selv..Men, men. Hadde fått vite det før eller siden uansett.

*prøve å tenke positivt*

Lille sparker og beveger seg iallfall.. Bare 3 dager igjen nå. Gleder meg så utrolig til å se h*n! Kommer du snart??????????????????

Har fått med mannen til å bli med ut å spise pizza på peppes ikveld, har så lyst på sånn pizza, og ikk minst for å nyte slike ting nå. Hvis skatten kommer snart så blir det sikkert en stund til vi går ut å spiser sånn, eller føler behovet pgså for den saks skyld. :jepp: Men, det blir ikke hlet ennå for han er i studio, så jeg får finne på no eå gjøre imens. Vaske litt kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Skjønner det er lite hyggelig og få høre om sånt nå. Det er jo klart du blir og tenke på det. Men håper du klarer og legge det litt bort og kose deg med de siste dagene du har igjen av svskapet ditt. Snart der det over :kgbaby:

Håper dere koser dere masse på peppes i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er greit for Minnie at jeg sladrer litt:

En prinsesse er født!!!!

Hun kom kl 10.59, 46cm og 3020gram! Hurra!!!

Gratulere så mye vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en hyggelig melding å få på telefonen! Gratulerer til Minnie, Mannen og Lilleminnie!

:bursdag:

:velkommen: skal du være lille :babyjente:

Kos dere nå, bli litt kjent med vidunderet, og prøv å slappe av. Dere får vel ikke akkurat være i fred den nærmeste tida... Gleder meg til å komme og hilse på når dere er klare for sånt.

Og så ble det delt premie i tippekonkurransen mellom Amalie og meg, hehe. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er greit for Minnie at jeg sladrer litt:

En prinsesse er født!!!!

Hun kom kl 10.59, 46cm og 3020gram! Hurra!!!

Gratulere så mye vennen! :klem:

Hehe, da rakk du det før meg, kjørte en tur hjemmom før jeg skal til oslo for å fortelle nyheten ;)

Grattis vennen. Jeg er så stolt av deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Moonshadow

Gratulerer så mye med en liten prinsesse :blomst:

Lurte på om det var noe på gang siden det hadde vært så stille her.

Regner med dere koser dere masse nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...