Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så du at en av nabo-kommunene(altså kommunehuset) var slått ut av lynnedslag? :fnise:

Slikt er ikke vi helt vant til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du at en av nabo-kommunene(altså kommunehuset) var slått ut av lynnedslag? :fnise:

Slikt er ikke vi helt vant til.

Det har jeg nok ikke fått med meg... :sjenert:

Skrevet

:dagens-rose::hjerte: I dag skal jeg tenne lys på grava til pappa, på bursdagen hans. :hjerte::dagens-rose:

Skrevet

:dagens-rose::hjerte: I dag skal jeg tenne lys på grava til pappa, på bursdagen hans. :hjerte::dagens-rose:

:klemmer::hjerte:

Og vet du hva? Pappa'n min var også født 20.des...

Skrevet

:klemmer::hjerte:

Og vet du hva? Pappa'n min var også født 20.des...

god :klem: tilbake til deg!

Skrevet

Da fikk jeg vasket nesten alt jeg skulle vaske idag, har bare gulvvasken og badet igjen, som jeg tar i løpet av helgen. Litt julepynting rakk jeg også. Og så er 99,9% av julegavene ferdige. Og så rakk jeg å være litt barnevakt for yngste nevø, og gjort han seneklar. Mye kos å få fra den gutten :hjerte: skal få gleden av å være barnevakt i morgen også :)

Skrevet (endret)

Sengeklar kanskje.. og ikke seneklar... :sjenert: mobil er så knotete til tider... :fnise:

Endret av Loevinna
Skrevet (endret)

Det er ikke artig å være sylta forkjølet nå før jul... :( snufsete og dedd i dasa om hverandre.. og jeg prøver virkelig å innbille meg selv at jeg ikke har feber.. :sjenert:

Endret av Loevinna
Skrevet

Fint klokkeslett å pynte juletre på..... :sjenert:

:fnise:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp:

Håper treet ble fint. Også håper jeg du er bedre i dag. :klem:

Skrevet

Idag har jeg hatt en del feber, kan ikke lure meg selv med det.. har heldigvis ikke noe ordentlig influensaverk i kroppen så får jo gjort litt ting og tang. Men i kveld er den lille gode nevøen min utslått av feber dessverre :(

Skrevet

Uffda. Håper det er noe som går fort over hos dere begge. :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...