Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)

Loevinna

Anbefalte innlegg

Da er begge kattene vaksinert, og jeg er ferdig dusjet. Begynner å få litt liten tid her nå, men har tid til å dille litt her mens jeg tørker litt opp :ler: Nå har jeg bare å kle meg, sminke meg og pakke en liten bag med toalettsaker og klær - så er jeg klar til å dra på utdrikkingslag. På en måte så smågrur jeg meg litt.. Kjenner ikke så veldig mange av venninnene til bruden, og dette er venner av henne som hun har hatt i mange mange år.. Det føles litt skummelt ut, og jeg regner med at jeg blir den aller yngste av gjengen (de andre er vel rundt 10 år eldre enn meg.. :sjenert: ).... Men satser på at det blir gøy likevel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kinny

hei! :):klem:

Håper det gikk bra i utdrikkningslag :) man blir heldigvis fort kjent med folk når man får noen glass innvendig, så jeg regner med det gikk greit jeg ;)

Håper du får en fin helg vennen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg i skrivende stund!

God helg!! :klem:

hei! :):klem:

Håper det gikk bra i utdrikkningslag :) man blir heldigvis fort kjent med folk når man får noen glass innvendig, så jeg regner med det gikk greit jeg ;)

Håper du får en fin helg vennen :)

*oppdatert*

Håper du får ei fin helg!

:klem:

:hallo: blåmeisa, kinny og silvius! :klem:

-------------------------------------------------------------

Vi ble 9 stk til sammen i det utdrikkningslaget, og jeg hadde faktisk hilst på alle sammen før unntatt 1 - så det ble heldigvis ikke så skummelt som jeg hadde trodd ;) Og vi hadde det veldig koselig, selv om jeg merket at jeg trolig var den eneste under 30 år av oss... :sjenert:

først var vi på en veldig koselig restaurang med god mat, hvor vi etterpå dro til en karaokebar, og sluttet kvelden med noen timer med jenteprat hos hun som trommet sammen det hele.

Jeg var vel hjemme igjen rundt kl. 15 idag, og da gikk jeg nesten rett i seng og fikk meg noen timer ekstra med søvn. Gjorde godt det! :ler: Så senere i kveld skal jeg og min kjære på kino en tur. Skal se Die Hard 4.0.

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøøøøtt!!! :Gjesp: det ble sen kino, så vi har nettopp kommet oss hjem nå. Grei nok/bra film! (jeg klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg syns egentlig :ler: )

Men no skal jeg iallefall finne senga!!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffameg... min kjære har fått virus på maskina si... :overrasket: han fikk det visst over msn, uheldigvis.. I form av et bilde, og tok jo imot siden det var fra noen han kjente.. er glad jeg ikke har fått noe på maskinen min, og skal være forsiktig med å ta imot bilder/filer fra andre fremover. *sukk*

Håper jeg slipper unna det viruset ja, for det er ikke lenge siden jeg måtte formatere maskinen min to fanger, og jeg orker ikke tanken på å måtte begynne med det igjen så kjapt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*En natteravn setter spor*

Litt ufrivillig, er på jobb. Men det er heldigvis greit betalt og genererer noen avspaseringstimer, så da er det greit :)

Hadde kjæresten din antivirusprogram forresten? Og evt hvilket? Er bare nysgjerrig på om de faktisk klarer å stoppe ting eller om de kommer til kort av og til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Alt bra? :kose:

Alt berre bra her i gården. :):klem:

*En natteravn setter spor*

Litt ufrivillig, er på jobb. Men det er heldigvis greit betalt og genererer noen avspaseringstimer, så da er det greit :)

Hadde kjæresten din antivirusprogram forresten? Og evt hvilket? Er bare nysgjerrig på om de faktisk klarer å stoppe ting eller om de kommer til kort av og til ;)

Alltid hyggelig med spor. Både fra morgenfugler, dagvandrere og natteravner ;)

Her i huset har man såklart antivirusprogram, og mistenker at vi også har en brannmur.... symantec antivirusprogram ser det ut til at vi har.. Så det kom til kort i denne sammenhengen ja.

:kline:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*

Nå skal jeg prøve å bli flinkere til å kikke innom og holde meg oppdatert. KG-sesongen min er jo tross alt i gang! Store planer for kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg prøve å bli flinkere til å kikke innom og holde meg oppdatert. KG-sesongen min er jo tross alt i gang! Store planer for kvelden?

Du er på jobb og KG-sesongen din er i gang. Hørtes ut som en god kombinasjon. Tenkt å få betalt for å sitte på KG!! ;):ler:

Mine planer for dagen/kvelden er:

- Som jeg skrev i dagboken din, tømme kattedoene :sprettoy:

- pakke ned masse bøker i kjellerstua

- rydde kjellerstua

- lage middag

- slappe av i sofaen og se C.S.I

:) så jeg må vel kaste meg rundt her snart... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *kosejoker*
Du er på jobb og KG-sesongen din er i gang. Hørtes ut som en god kombinasjon. Tenkt å få betalt for å sitte på KG!! ;):ler:

Mine planer for dagen/kvelden er:

- Som jeg skrev i dagboken din, tømme kattedoene :sprettoy:

- pakke ned masse bøker i kjellerstua

- rydde kjellerstua

- lage middag

- slappe av i sofaen og se C.S.I

:) så jeg må vel kaste meg rundt her snart... :sjenert:

Ikke sant :juhu: For en jobb jeg har!

Du er så flink kjære du. Ikke slit deg ut. :) Og du trenger forresten ikke å kaste deg rundt helt enda, du kan jo holde meg med selskap litt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink og flink fru blom... den kjellerstua skulle jeg egentlig rydde og fikse sist uke da jeg hadde ferie.. og hva gjorde jeg da? kun sløving på sofaen, og litt brodering.. ingenting fornuftig i det hele tatt! Så da må jeg jo gjøre unna litt nå, for jeg reiser på ferie neste uke.

Kan sikkert holde deg med selskap en bitteliten stund.. men tenkte å få pakket en del esker før han samboeren min kommer hjem.. Av og til greit å gjøre slike ting alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Flink og flink fru blom... den kjellerstua skulle jeg egentlig rydde og fikse sist uke da jeg hadde ferie.. og hva gjorde jeg da? kun sløving på sofaen, og litt brodering.. ingenting fornuftig i det hele tatt! Så da må jeg jo gjøre unna litt nå, for jeg reiser på ferie neste uke.

Kan sikkert holde deg med selskap en bitteliten stund.. men tenkte å få pakket en del esker før han samboeren min kommer hjem.. Av og til greit å gjøre slike ting alene ;)

Jeg trodde du skrev "men tenkte å få pakket en del elskere før han samboeren min kommer hjem.. :overrasket::ler:

Du altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg trodde du skrev "men tenkte å få pakket en del elskere før han samboeren min kommer hjem.. :overrasket::ler:

Du altså ;)

:hoho: ja slike ting er iallefall greit å gjøre alene!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Du er ikke helt god du jokerkoseren min ;):kose:

:ler:

Mulig det ;)

Jeg lurer selv noen ganger også.. :dåne:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...