Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Innom og hilser på :vinke: . Håper dere får en fin tur med barnehagen!

:hallo:

Takker for det!

Så hyggelig med enda et nytt fjes i dagboka mi da :hoppe: :-D Du er velkommen igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aaaah.. sliten nå. Har hatt en kjempe fin tur og jeg har vært heldig med barna "mine". Ved leggetid så gikk det 5 min så var barna sovnet (andre holdt på til både 10 og halv 11 :overrasket: ) Og rommet mitt våknet til liv ca 7.20, men vi lå og hvisket og koset oss i soveposene helt til kl 8 :) Deilig!

Jeg kom igjen nå kl 16, og gikk rett i badekaret - med rikelig skum, levende lys og god musikk. Ja og så to pusefrøkener som satt på badekarkanten og prøvde å daske etter skummet :ler: De er så herlige! :hjerte:

Så nå skal jeg bare sitte her i badekåpe og oppdatere meg litt på KG før jeg tenker på¨middag.

kan noen bekrefte for meg at det faktisk er fredag i dag?! Jeg er fortsatt i jobbmodus jeg, og tror det er jobbdag i morgen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at turen gikk bra! Det er fredag i dag, ja, utrolig nok. Jeg er også litt ute av det - har hatt fri noen dager og da blir man litt forvirret ;) .

Skumbad høres forresten deilig ut. Vi har ikke badekar ennå, vi, men skal ha det med tiden.

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler heller ikke at det er fredag i dag, syns hele uka har fløyet avgårde.

God helg :klem:

Ja denne uka har blitt borte på en to tre. men litt deilig det også ;)

:klem:

Så fint at turen gikk bra! Det er fredag i dag, ja, utrolig nok. Jeg er også litt ute av det - har hatt fri noen dager og da blir man litt forvirret ;) .

Skumbad høres forresten deilig ut. Vi har ikke badekar ennå, vi, men skal ha det med tiden.

Ha en fin helg!

Man blir fort forrvirret når man har fri litt mer enn vanlig. Vi mennesker er noen rare vanedyr :ler:

Skumbad er herlig! gjerne med et glass rødvin i hånda ;) Jeg har ikke vært vant med badekar før vi flyttet inn i denne leiligheten for 1 år siden. Så jeg nyter det virkelig. Men vi har planer om å pusse opp badet om ett år eller to. Og da vi samboeren min kaste ut badekaret, mens jeg vil gjerne ha et badekar... Heldigvis har jeg god til på å bearbeide min kjære :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg på sofaen før i kveld, og sovnet en times tid. Det er så deilig å sovne på sofaen synes jeg da.. Og høre samboeren min pusle rundt med ett eller anna. Og når han slår av tv og sløkker lys for at jeg skal få sove, ja da våkner jeg selvklart.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! nå skal det bli himmelsk å legge hodet på puta, og krølle seg sammen i den varme senga, sammen med to herlige pusejenter :) Skulle gjerne hatt den tredje pusen min der også, men han skal dessverre på jobb i natt...

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha en god natt Loevinna, kan tenke meg det er kos med katter. Kan ikke ha det vi for jeg er såå allergisk, men de er jo så søte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha en god natt Loevinna, kan tenke meg det er kos med katter. Kan ikke ha det vi for jeg er såå allergisk, men de er jo så søte ;)

Det ble en skikkelig god natt med søvn! Stod ikke opp før for en halv time siden... :sjenert: Men kjenner at jeg er veldig sliten om dagen ja.. Jeg følte meg helt stiv i hele kroppen da jeg skulle stå opp. :sprettoy: Men nå skal jeg finne meg noe frokost og slappe av på sofaen med ei bok, som har ventet på meg i lang tid :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært en tur inn til Oslo for å treffe et søskenbarn som er her nede på noe kurs denne helgen. Kjempe koselig å se henne igjen, for jeg har ikke sett henne på to år, da hun bor midt i landet.

I skrivende stund har min kjære besøk av en liten gjeng, og de ser på fotballkamp. Og jeg er så vanvittig lei av fotball, at jeg har rømt inn på kontoret... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært en tur inn til Oslo for å treffe et søskenbarn som er her nede på noe kurs denne helgen. Kjempe koselig å se henne igjen, for jeg har ikke sett henne på to år, da hun bor midt i landet.

I skrivende stund har min kjære besøk av en liten gjeng, og de ser på fotballkamp. Og jeg er så vanvittig lei av fotball, at jeg har rømt inn på kontoret... :sjenert:

Godt å kunne rømme litt av og til :ler: Nei, fotball er noe som ikke interreserer meg i det hele tatt :sjenert:

Ha en fin dag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: linky :)

Idag har jeg hatt en fin dag. Sov lenge, helt til kl 11 faktisk. Og så pakket jeg og samboeren min en sekk med mat og tepper, og reiste en tur inn til Frognerparken. Så nå har vi grillet, solet oss og slappet av. Var der i ca 2,5 time, men så ble det så innmari varmt at vi ikke orket å ligge der lenger.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: linky :)

Idag har jeg hatt en fin dag. Sov lenge, helt til kl 11 faktisk. Og så pakket jeg og samboeren min en sekk med mat og tepper, og reiste en tur inn til Frognerparken. Så nå har vi grillet, solet oss og slappet av. Var der i ca 2,5 time, men så ble det så innmari varmt at vi ikke orket å ligge der lenger.. :sjenert:

Høres ut som en flott dag ja :-D Deiligt med slikt vær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med strålende sol ja.. Men oppdaget plutselig i kveld at jeg er skikkelig solbrent! :sjokk: Vi begge to er det faktisk... :sjenert: Men skal smøre meg med en aloe vera krem før jeg legger meg, så da håper jeg det hjelper en del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trøtt jeg er i dag da :Gjesp: Skulle så gjerne ligget lenger under dyna jeg.. men men.. Har en lang dag fremfor meg.. Fyrst tidligvakt, og så har jeg noen avtaler etter jobb, så er vel ikke hjemme før rundt kl 19 i kveld eller noe sånt.

Jaja... jeg får sove ut når jeg blir gammel.. eller noe sånt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slitsom dag for deg, ja. Misunner deg ikke i fine været... Det er vel på gamlehjemmet vi skal hvile ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsom dag for deg, ja. Misunner deg ikke i fine været... Det er vel på gamlehjemmet vi skal hvile ut...

Har vært en veldig slitsom dag.. ikke bare fysisk.. Men mannen hadde ferdig middagen da jeg kom hjem, så nå slapper jeg bare av med litt kaffe. Skal fikse litt på kjøkkenet etterpå, og vaske en maskin med klær.

Men først litt KG ;) :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg og en kollega vært på middag hos en eks-kollega av oss. Der fikk vi servert god mat, blant annet and laget på ekte kinesisk vis *nam nam* Og så ble det mye prating og latter selvsagt ;) Virkelig koselig jentekveld!

På fredag får jeg besøk av denne kollegaen (som jeg reiste på middagsbesøk sammen med), og da skal hun hjelpe meg med å farge håret mitt. Skal bli litt deilig med litt forandring nå når vi går sommeren i møte :)

Men nå kjenner jeg at det er på tide for meg å finne senga... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Jentekveld er koselig. Tror jammen jeg må be jentene "mine" på en vinkveld snart jeg. Altfor lenge siden nå. Takk for "tipset" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...