Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh! i dag smakte jeg noe kjempe godt! Nemlig jordbær med vanilje kesam! *nam nam* :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes godt ut! Skal prøves *noterer*.

Verdt å prøve ;) Så noter i vei :)

:hallo:

Alt bra?

:kyss:

Halloen! Her går alt bare bra :) Sol og sommer, og jeg er så heldig med en jobb der jeg kan være ute fra 9-10 og til jeg går hjem :):hoppe: Så prøver å få litt farge på min bleke kropp :ler:

:klem:

Good helg :klem:

Takk for det! :-D :klem:

Hei schnuppa mi! :kline:

Schnuppeluppa mi! :vinke:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har farget håret idag!! :hoppe:

Så nå er det litt sånn mahogny rød-brun farge med masse små lyse striper! Deilig med litt forandringer :-D

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Jeg er i litt hoppe humør i dag merker jeg... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å hoppe litt av og til :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe: , får litt trim også da :ler:

Kjekt med litt oppfriskning av hår da, må farge mitt også snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Halloen! Her går alt bare bra :) Sol og sommer, og jeg er så heldig med en jobb der jeg kan være ute fra 9-10 og til jeg går hjem :):hoppe: Så prøver å få litt farge på min bleke kropp :ler:

:ler: Jeg prøver så godt jeg kan selv, men foreløpig har den knapt nok gått fra Blenda-hvit til Vanish-rosa :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg prøver så godt jeg kan selv, men foreløpig har den knapt nok gått fra Blenda-hvit til Vanish-rosa :hoho:

Men et sted må man jo begynne! :) Jeg har vært skikkelig rosa før i uka, men herlig å se at brunfargen sakte men sikkert kommer frem nå :) Iallefall i ansiktet og på armene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag kjeder jeg meg... :sjenert: mannen har sovet for det meste, siden han har tatt på seg mer arbeid denne helgen.. Men jeg har fått solet meg litt, og sett tv.. ja og så daffet rundt uten mål og mening. Tenkte å trene litt idag, men det har jo vært så innmari varmt - at jeg har hatt nok med bare å drikke nok idag. Og nå har mannen funnet senga igjen, og jeg sitter her og prøver å få tida til å gå.. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt daff i varmen, ja... Håper du får liv i mannen snart, så du får litt selskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt daff i varmen, ja... Håper du får liv i mannen snart, så du får litt selskap!

Joda, nå er han våken og skal snart på jobb, og jeg skal snart finne senga. Så sånn er livet her hos oss :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje på tide å :tellesauer: nå... Liker helst å legge meg før mannen går på jobb.. er så stusselig å legge seg etterpå han har dratt på en måte... :sjenert:

:Gjesp:

Ny dag i morgen, med nye muligheter! :hoppe::)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for besøk i den stille dagboken min :)

Sambo vurderte å gi ringen til sønnen sin, men jeg sa at jeg syns sånne ringer hører ikke til han, når ekteskapet gikk ut på å krangle og ikke ha det fint, og det er en ting mellom sambo og x. Men hadde han f.eks blitt enke-mann eller noe ville jeg sett litt anderledes på det. Og da så han veldig betenkt ut og sa, du har helt rett kjære. Jeg vil ikke gi sønnen min noe som aldri egentlig har eksistert. Et forhold og giftemål skal egentlig være av kjærlighet, men vi var nok begge blinde den gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...