Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

:hoho: (og endelig passet det å bruke dåne-smileyen også eller? ;) )

Men nå må jeg dessverre forlate deg. Kattadoen blir dessverre ikke tømt av seg selv.. selv om vi drømmer om en selvrensendesdo... :sjenert: Men vi snakkes! Koselig å endelig ha tid til å prates litt igjen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *kosejoker*
:hoho: (og endelig passet det å bruke dåne-smileyen også eller? ;) )

Men nå må jeg dessverre forlate deg. Kattadoen blir dessverre ikke tømt av seg selv.. selv om vi drømmer om en selvrensendesdo... :sjenert: Men vi snakkes! Koselig å endelig ha tid til å prates litt igjen! :klem:

Ja :ler:

Kos deg med kattedo. ;)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte å få pakket hele 7 esker i ettermiddag! :-D Så nå tror jeg det bare er 2 maks 3 esker igjen, så er bokhyllene tømt i allefall! Og da er igrunnen halve jobben gjort.

Skal øyeblikkelig tusle i seng nå. Det er så deilig å jobbe nå i ferien når det er mye mye mindre barn, så man faktisk kan tillate seg å gå kortere vakter (og jada, vi har faktisk fått lov av sjefen til det også ;) ). Så i morgen har jeg senvakt, men begynner ikke før kl 10. Deilig! :hoppe:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Jeg klarte å få pakket hele 7 esker i ettermiddag! :-D Så nå tror jeg det bare er 2 maks 3 esker igjen, så er bokhyllene tømt i allefall! Og da er igrunnen halve jobben gjort.

Skal øyeblikkelig tusle i seng nå. Det er så deilig å jobbe nå i ferien når det er mye mye mindre barn, så man faktisk kan tillate seg å gå kortere vakter (og jada, vi har faktisk fått lov av sjefen til det også ;) ). Så i morgen har jeg senvakt, men begynner ikke før kl 10. Deilig! :hoppe:

:Gjesp:

Det ble mange elskere... ;)

Så deilig, da sover du vel kanskje fortsatt du da.. :sjenert: Ha i allefall en strålende dag til tross for det møkkaværet som herjer! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble mange elskere... ;)

Så deilig, da sover du vel kanskje fortsatt du da.. :sjenert: Ha i allefall en strålende dag til tross for det møkkaværet som herjer! :kyss:

Strålende dag ja.. Med regn som kommer gjennom taket og slike ting?! :sprettoy: Ja, det er jo kjempe gøy det :tunge1: Men var deilig å sove helt til 9 idag ja :) i morgen begynner jeg kl 7.30, men er da ferdig kl. 13.30 :) kanskje jeg til og med kan gå litt tidligere *spekulerer*... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. skal i bryllup på lørdag. Kjolen er kjøpt, og den siste uken har jeg shoppa litt ekstra småstæsj. Som f.eks et fint hvitt sjal til å kunne ha ut over skuldrene om det blir veldig kaldt (pluss at jeg føler meg ganske naken over armene... :sjenert: ). Jeg har også unnet meg et skikkelig fint armebånd og noen kjeeempe lange fine øredobber (ikke ekte saker, men fint er det - og så glitrer de litt også ;) ) Etter en lang bh jakt i dag, så fant jeg endelig en jeg håper jeg kan bruke til kjolen.. Og håper den er push-up nok :ler: Men blåmeisa, jeg gikk ikke å sang "my bubs are ok" i butikkene nei! :ler: En dame på jobben min er så snill å skal prøve å sy kjolen litt inn rundt brystkassa, siden jeg ikke har symaskin selv.. Så er spent på om hun har fått det til, og om det kommer til å bli finere på meg..

Egentlig... så gleder jeg meg til å stæsje meg skikkelig opp på lørdag, selv om jeg gruer meg veldig til å gå i kjole... Jeg er så absolutt ikke noe kjolemenneske! men men, vi får se hvordan det går. Det er heldigvis ikke jeg som skal være i fokus den dagen uansett så :ler:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *kosejoker*

:overrasket:

Jeg skal også i bryllup på lørdag! Eller, det vil si, jeg skal nå bare være med i kirken og sånn jeg da, har lovt å være sjåfør resten av kvelden. Men det blir nok bra :hoppe: Gleder meg til å se bruden i den fine kjolen sin.. Men så tenkte jeg på en ting. Hva har man på seg når man bare skal i kirken? Jeg kan jo ikke akkurat komme i joggebukse der heller ;)

Håper du har sovet godt i natt, Loevinna! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synest du godt kan stille i joggebukse i kirken på lørdag jeg, Kosejokeren. :ler:

Nei, hva skal man ha på seg? Jeg hadde nok ikke "dollet" meg alt for mye opp for bare kirken.. Men en pen bukse/skjørt og en fin overdel hadde nok vært mer mitt valg da ja.. Blir noe helt annet å skal være med på middag og selve festen... Men det er jo bare min mening da! :)

Sov kjempe godt i natt ja, men var tungt å måtte stå tidlig opp :sprettoy: men har bare i morgen igjen, og så er det ferie!!! I 4 uker! Det skal bli deilig!

Men jeg har jo DEN listen med ting jeg må få unna gjort før jeg reiser :overrasket: så jeg får vel begynne idag tenker jeg.. For har bare idag, fredags kveld og søndag å gjøre det på.. Lørdagen går jo bort, og tenkte å starte kjøringen tidlig mandags morgonen... Om jeg kommer meg tidlig ut av senga vel og merke ;)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::overrasket::overrasket: Sang du ikke?? og likevel klarte å finne deg BH. Jeg blir stadig mer imponert av deg. :)

Du høres nydelig ut i klærene, smykkene og BH'en du skal ha på deg, tipper en viss sambo kommer til å svarme rundt jenta si! :hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::overrasket::overrasket: Sang du ikke?? og likevel klarte å finne deg BH. Jeg blir stadig mer imponert av deg. :)

Du høres nydelig ut i klærene, smykkene og BH'en du skal ha på deg, tipper en viss sambo kommer til å svarme rundt jenta si! :hjerte::hjerte:

:ler: ja, jeg imponerer stadig vekk ;)

Vet nå ikke helt hva "sambo" kommer til å synest, men han sa kjolen var fint iallefall - men ikke sett meg i den enda... :sjenert: Men kjolen ble finere på meg nå når jeg har fått sydd den inn litt over brystkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: egentlig så frister senga fryktelig nå... gjerne med en bok en liten stund først.. men det var den lange "to-do-lista" mi da.. :sjenert:

*tenke*

*tenke enda mer*

Tror jeg tar en rolig kveld i kveld, så får jeg heller stresse i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Ta en rolig kveld, du. Hvis det er like grått og trist i været der du bor som hos meg, så frister dyna og en god bok, ja!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Jeg synest du godt kan stille i joggebukse i kirken på lørdag jeg, Kosejokeren. :ler:

Nei, hva skal man ha på seg? Jeg hadde nok ikke "dollet" meg alt for mye opp for bare kirken.. Men en pen bukse/skjørt og en fin overdel hadde nok vært mer mitt valg da ja.. Blir noe helt annet å skal være med på middag og selve festen... Men det er jo bare min mening da! :)

:ler: Da tar jeg i det minste ikke oppmerksomheten fra bruden!

Jeg har tenkt å ha en sommerkjole og tights jeg. Da har jeg pynta meg litt, men ikke for å dra i middag? Ka du tru?

Håper du har en fin dag, selv om du skal stresse leste jeg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Ta en rolig kveld, du. Hvis det er like grått og trist i været der du bor som hos meg, så frister dyna og en god bok, ja!

Det var grått og trist her i går ja, så endte med å legge meg og lese litt. :) Men idag er det sooool! :hoppe:

:ler: Da tar jeg i det minste ikke oppmerksomheten fra bruden!

Jeg har tenkt å ha en sommerkjole og tights jeg. Da har jeg pynta meg litt, men ikke for å dra i middag? Ka du tru?

Håper du har en fin dag, selv om du skal stresse leste jeg :klem:

Bare for kirka, så synes jeg sommerkjole og tights hørtes bra ut.. Men nå må det jo sies at jeg bare har vært i 1 bryllup før da... Så jeg er kanskje ikke den beste til å spørre om kleskoder :ler:

En fin dag får jeg sikker, for det er jo sol! Og rolig på jobben er det også. Stresset kommer først når jeg er hjemme det.

Nei, nå skal jeg finne meg noe frukost før jeg drar på jobb. Begynner ikke før kl. 11 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Det var grått og trist her i går ja, så endte med å legge meg og lese litt. :) Men idag er det sooool! :hoppe:

Bare for kirka, så synes jeg sommerkjole og tights hørtes bra ut.. Men nå må det jo sies at jeg bare har vært i 1 bryllup før da... Så jeg er kanskje ikke den beste til å spørre om kleskoder :ler:

Jeg har også bare vært i bryllup en gang, og da var jeg et lite nurk som var brudepike :rødme:

En fin dag får jeg sikker, for det er jo sol! Og rolig på jobben er det også. Stresset kommer først når jeg er hjemme det.

Nei, nå skal jeg finne meg noe frukost før jeg drar på jobb. Begynner ikke før kl. 11 idag :)

Så herlig! Jeg teller ned timer til jeg er ferdig jeg da. Kos deg på jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kaka jeg skal ha med i bryllupet fiks ferdig. Bruden har bestilt oreo-kake av meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er kaka jeg skal ha med i bryllupet fiks ferdig. Bruden har bestilt oreo-kake av meg ;)

Du er så flink!!! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupet i går gikk veldig bra, og de ble gift til slutt :ler:

Idag har jeg stort sett bare rydda og pakka. I morgen reiser jeg hjem til mamma og pappa på Vestlandet. Regner med å bli borte en liten uke. Men kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok til å titte innom KG et par ganger selv om jeg er hjemme ;)

Lenge siden jeg har vært borte fra min samboer så lenge. Men det blir på en måte litt godt det også, så vi får tid til å savne hverandre litt ;)

Men jeg må vel komme meg i seng nå, så jeg er uthvilt til å kjøre den lange turen i morgen.. 60 mil tar liksom noen timer å kjøre... :sjenert: Første gangen jeg skal kjøre så langt og være helt alene i bilen.. Det er både skummelt og spennende på en gang. Regner jo med at det går greit, slitsomt, men greit. Og har avtalt med mammaen min at hun ringer meg litt innimellom, så jeg får et pratebrekk i kjøringen :ler:

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...