Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Ja det er godt å få lusket opp i saker og ting!

:ler: men seriøst, kanskje jeg skremte bort gjesten din med min dårlige humor? Det får vi sikkert aldri svar på!

Veldig koselig å se at det ikke er bare meg som har "dårlig" humor :ler:

Blir det mer lusking på deg eller? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå lusker jeg iallefall i seng... :Gjesp: Kanskje jeg skal telle hybelkaninene som lusker rundt sengen min, istedet for å telle sauer.. :sjenert: men egentlig så tror jeg at jeg kommer til å sovne før jeg har kommet til 3... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
*sukk*....

Noen mørke og tunge tanker har hentet meg inn igjen i disse dager... :sjenert: så måtte bare få ut et hjertesukk.... :tristbla:

:troest::klem:

Håper det ikke blir altfor mange av disse, og at du klarer å nyte ferien din.. Hvis ikke har vi alltids PM/MSN. :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest::klem:

Håper det ikke blir altfor mange av disse, og at du klarer å nyte ferien din.. Hvis ikke har vi alltids PM/MSN. :kyss:

Takker for det, skal ha det i bakhodet.. :klem: Og når vi er inne på slike fine forkortninger, så har vi jo også SMS ;) Jeg forstår godt at godt voksne/eldre folk faktisk slite med å forstå alle forkortningene som finnes... :sjenert: er nesten så jeg blir forvirret selv :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Takker for det, skal ha det i bakhodet.. :klem: Og når vi er inne på slike fine forkortninger, så har vi jo også SMS ;) Jeg forstår godt at godt voksne/eldre folk faktisk slite med å forstå alle forkortningene som finnes... :sjenert: er nesten så jeg blir forvirret selv :sprettoy:

Ja, det er bare å sende i vei det, jeg svarer så fort jeg kan :klem:

Velvel, man må henge med her i livet! *ingen sympati* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er bare å sende i vei det, jeg svarer så fort jeg kan :klem:

Velvel, man må henge med her i livet! *ingen sympati* ;)

Ingen sympati?!?! :slåss:

(endelig fikk jeg også bruke den smileyen! :hoppe::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Ingen sympati?!?! :slåss:

(endelig fikk jeg også bruke den smileyen! :hoppe::ler: )

:ler:

Sånn er jeg også, gleder meg for en og annen ny smiley jeg får tatt i bruk.

Nå kom det en merkelig kunde her.. han holdt i allefall øyekontakten litt ubehagelig lenge *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Sånn er jeg også, gleder meg for en og annen ny smiley jeg får tatt i bruk.

Nå kom det en merkelig kunde her.. han holdt i allefall øyekontakten litt ubehagelig lenge *fnis*

Er ikke du en bordellmamma da? du er vel vant med slike blikk da ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Er ikke du en bordellmamma da? du er vel vant med slike blikk da ;):ler:

Det er som regel ikke meg de kommer til - det er de ansatte :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som regel ikke meg de kommer til - det er de ansatte :lol:

Du må vel ha statet et sted du også vel. De aller fleste folk bruker å jobbe seg oppover rankstigen ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Du må vel ha statet et sted du også vel. De aller fleste folk bruker å jobbe seg oppover rankstigen ;):ler:

:sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaahh.. idag har jeg og søsteren min vært ut på sjøen og fisket. Jeg bare elsker å være ut i båt! Fiskelykken vår hadde riktignok tatt seg ferie, men fin tur ble det uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en gjest her inne og lusker igjen... *nysgjerrig* hvor er luskepolitiet når man trenger det da.... :sjenert::ler:

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Svimle

Åååå fisketur! Så herlig!!

Ville bare innom og gi deg en :klem: og et :kyss: fordi du er den du er! Go'e Loevinna mi!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Heisann. Innom og hilser på i nattens mulm og mørke:) Heier på sol og varme sommerkvelder for oss alle :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en gjest her inne og lusker igjen... *nysgjerrig* hvor er luskepolitiet når man trenger det da.... :sjenert::ler:

Oii :overrasket: kan virke som luskepolitiet har tatt seg en vel Ufortjent ferie i beste arbeidstid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...