Gå til innhold

Loevinnas nye rotehule! :)


Loevinna

Anbefalte innlegg

Åååå fisketur! Så herlig!!

Ville bare innom og gi deg en :klem: og et :kyss: fordi du er den du er! Go'e Loevinna mi!! :-D

Fisketurer er bare herlige ja! :-D Det var bare helt fantastisk å sitte i båten, kjenne bølgene skvulpe under meg, og se helt ut i havgapet... *drømmer seg bort*

:kose:

Heisann. Innom og hilser på i nattens mulm og mørke:) Heier på sol og varme sommerkvelder for oss alle :tommel:

Jeg synes jeg så på termometeret nå at det var litt varme ute... men har ikke fått tittet ordentlig ut enda... men sommer og sol har vi ikke noe imot :)

:klem:

Oii :overrasket: kan virke som luskepolitiet har tatt seg en vel Ufortjent ferie i beste arbeidstid!!

:ler::klem:

:vinke:

Hatt en fin helg?

Hei hei. Ja har igrunnen det. Selv om hele gårsdagen gikk med i kjøring. Var sliten da jeg kom meg hjem igjen.. Sovnet nesten på sofaen med en gang... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *kosejoker*

Skjønner at det sliter litt ja.. Nå er du hjemme i noen dager nå da, før du skal til Danmark? (ja, jeg husker det ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det sliter litt ja.. Nå er du hjemme i noen dager nå da, før du skal til Danmark? (ja, jeg husker det ;) )

Så god hukommelse du har lille venn ;)

Ja nå blir jeg hjemme nesten hele uka. Reiser på lørdag igjen.

Gruer meg sinnsykt til å levere ifra meg kattepusene.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
Så god hukommelse du har lille venn ;)

Ja nå blir jeg hjemme nesten hele uka. Reiser på lørdag igjen.

Gruer meg sinnsykt til å levere ifra meg kattepusene.... :tristbla:

Ja, synes du ikke? :ler:

Skjønner at du gruer deg til det.. :troest: Du får skjemme de bort litt ekstra frem til lørdag? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes du ikke? :ler:

Skjønner at du gruer deg til det.. :troest: Du får skjemme de bort litt ekstra frem til lørdag? :klem:

Klart jeg skjemmer de bort?!?! Jeg har jo allerede vært borte fra go'jentene mine i en uke!! :overrasket:

Nå føler jeg meg litt sånn :sprettoy: i øynene... Må snart lage meg en :kaffe: tror jeg... (og så har samboeren min tatt ut sjokoladekake fra fryseren mens jeg har vært borte.. kanskje ikke den sunneste frukosten... men godt er det :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh!!! Nå er det en gjest her inne igjen!!!! Min stakkars nysgjerrighet tåler snart ikke meeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *kosejoker*
Klart jeg skjemmer de bort?!?! Jeg har jo allerede vært borte fra go'jentene mine i en uke!! :overrasket:

Nå føler jeg meg litt sånn :sprettoy: i øynene... Må snart lage meg en :kaffe: tror jeg... (og så har samboeren min tatt ut sjokoladekake fra fryseren mens jeg har vært borte.. kanskje ikke den sunneste frukosten... men godt er det :ler: )

:ler:

Snille sambo ;)

Kom tilbake snart da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Hihi, du har gjester som lusker rundt du også? Skulle vært forbudt! :tunge1:

Skjønner godt at du gruer deg til å forlate kattepusene, det gjorde jeg også.. Og det var såååå herlig å komme hjem til de igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Musica
Åååååh!!! Nå er det en gjest her inne igjen!!!! Min stakkars nysgjerrighet tåler snart ikke meeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:ler:

Har vært fryktelig mye gjester i boka mi også. Jeg blir sååå nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Snille sambo ;)

Kom tilbake snart da.. :sjenert:

I'm baack :sjarmor:

Hihi, du har gjester som lusker rundt du også? Skulle vært forbudt! :tunge1:

Skjønner godt at du gruer deg til å forlate kattepusene, det gjorde jeg også.. Og det var såååå herlig å komme hjem til de igjen!

Jeg har jo prøvd å fortelle de at de skal på "ferie", men at vi kommer og henter de etterpå igjen... :sjenert: men vet jo ikke hvor mye de forstår... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært fryktelig mye gjester i boka mi også. Jeg blir sååå nysgjerrig.

Det er bra at det ikke er bare meg som er "plaget" av det fenomenet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* jeg har en hel bag med klær som venter på meg, som skal vaskes... må jo snart pakke til neste ferietur, så greit å ha med seg rene klær ;) Idag har jeg igrunnen mye jeg må få unna... men det var den energien da.. tror jeg la den igjen hjemme hos foreldrene mine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Åh! Ny smiley!! :hoppe: )

:sprettoy: + :pisk: = :husarbeid:

:ler: Litt sur humor med seg selv idag ja... ;)

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Klesvask, ja.. Jeg vasker som bare juling, synes ikke det minker på haugen i det hele tatt. Mesteparten var skittent av de vi hadde med fra USA, og her snakker vi om to diiigre kofferter fulle. Hmpf! Skulle ønske man bare kunne knipse i fingrene så var klærne rene, tørre og strøket. (jeg stryker aldri klærne mine med mindre det er bluser/skjorter av finere ting...) :sjenert:

*leke sci-fi-ting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: jeg ble liggende å lese på senga helt til 1.30-2 tiden i natt. Og da samboeren min kom å la seg i 7 tiden, så krøllet jeg meg sammen inntil han, og sov sammen med han til han stod opp. Er ikke sååå ofte jeg har muligheter til det, så må jo utnytte det når jeg kan :)

Idag har jeg en lang liste med ting jeg må gjøre:

- innom Maxbo og kjøpe parkett

- innom posten og hente skolebøkene mine fra nki... :sjenert:

- pakke ned et hjemmekinoanlegg for samboeren (lurer på hvordan det kommer til å gå..) :klø:

- Lage middag

- fjerne teppet i kjellerstua

Men først må jeg komme meg i dusjen og få i meg noe frokost...

Min kjære må innom politistasjonen i dag forresten.. Noen har prøvd å bryte seg inn i ene bilen vår i går kveld/i natt.. :sur: De klarte ikke å komme inn, men vi skal anmelde det alikevel.

Endret av Loevinna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *kosejoker*

Godt de ikke klarte å bryte seg inn da, sånt er så utrolig surt!

Ser ut til at du er en travel kvinne i dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt de ikke klarte å bryte seg inn da, sånt er så utrolig surt!

Ser ut til at du er en travel kvinne i dag :kose:

er jo glad de ikke fikk tak i noe fra bilen, men låsen er jo ødelagt, og der er store riper og greier. Men er glad det var jobb-bilen til samboeren det gikk ut over, og ikke den nye dyre bilen vår... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *kosejoker*
er jo glad de ikke fikk tak i noe fra bilen, men låsen er jo ødelagt, og der er store riper og greier. Men er glad det var jobb-bilen til samboeren det gikk ut over, og ikke den nye dyre bilen vår... :sjenert:

Uff, det skjønner jeg :troest:

Dere får igjen på forsikringa eller? Frekke folk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det skjønner jeg :troest:

Dere får igjen på forsikringa eller? Frekke folk!!!

Så langt har jeg ikke tenkt igrunnen. Men nå må jeg vel komme meg avsted og få gjort noe fornuftig. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...