Loevinna Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #161 Del Skrevet 24. juni 2007 Unnskyld for at jeg ikke har vært innom her på en evighet Jeg tenker mye på deg da, og håper du har det bra! Det er vel ikke noe å unnskylde vel?! Er vel bare flott om noen av oss har et liv utenom kg Jeg har det bare bra jeg, nyter ferien min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #162 Del Skrevet 24. juni 2007 Idag har jeg og min samboer gått rundt Sognsvann. 3,5 km i litt rask gange gjør godt for både kropp og sjel. Og her har det vært litt av et variabelt vær idag. Dagen startet med strålende sol, så skyet det over, lyn og torden, øs pøs regnvær, og nå kom sola frem igjen. Ikke lett å henge med i svingene her nei *lager middag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kinny Skrevet 24. juni 2007 #163 Del Skrevet 24. juni 2007 høres ut som en kjempefin tur! Vi er kjempeglade i å gå på turer vi også, men det blir mest overnattingsturer for vår del. dessverre er det alt for sjelden det blir gjennomført. Håper du har hatt en fin dag, til tross for varierende vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #164 Del Skrevet 25. juni 2007 idag har jeg en skikkelig sløvedag. sov helt til kl 12, og har bare sittet i sofaen i hele dag... har sett tv og brodert litt.. Nå har jeg fått sett på en maskin med klær, og skal henge opp en maskin til tørk. Må jo benytte meg av at sola titter frem klær som henger ute til tørk har en tendens til å bli litt stive.. Men de får en skikkelig god lukt av å henge ute. men da er det jo bare å kaste klærne i tørketrommelen i 5 min, så er det helt myke igjen! snart må jeg vel begynne på middagen også.. Idag blir det stekt fisk og poteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #165 Del Skrevet 26. juni 2007 Idag har jeg vært på shopping runde. Hadde DEN listen med ærend jeg skulle fikse, men kom hjem uten å ha brukt en eneste krone.. er både stolt over det, og skuffa over at jeg ikke fikk gjort unna noe som helst Men jeg fikk iallefall levert inn 5 dyner på renseriet, noe som kommer til å koste litt.. Og så var jeg og så etter kjole/klær til et bryllup vi skal i om 1,5 uke.. Har fått hengt av en kjole til i morgen, men er veldig usikker på om jeg vil ha den... :klø: Og så har jeg fått bestilt meg frisørtime til i morgen. Skal bli deilig å få vekk litt av alt dette lange håret nå til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 26. juni 2007 #166 Del Skrevet 26. juni 2007 åhh frisørtime. Ingenting er bedre enn enn følelsen etter å ha vært hos frisøren (hvis man er blitt fornøy d da ) Så spennende med bryllup, jeg skal ikke i noen i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #167 Del Skrevet 27. juni 2007 Aaaah! Deilig å få bort alt det lange håret!! :-D Klippet sikkert noe mellom 10-15 cm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 27. juni 2007 #168 Del Skrevet 27. juni 2007 Sikkert deilig med litt kortere hår i varmen, ja. Innom og sier "so long" - reiser på liten ferietur i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #169 Del Skrevet 27. juni 2007 Kayli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #170 Del Skrevet 28. juni 2007 Oppdaget at jeg har fått skattepengene mine for 3 dager siden! (fikk de inn på en konto jeg ikke bruker til daglig..) Det var ikke mange tusenlappene, men bedre å være på plussiden enn på den negative :-D Gledelig overraskelse! I går kjøpte jeg meg kjole til et bryllup jeg skal i den 7. juli.. Uff, jeg er igrunnen ikke komfortabel i slik kjole, men finner jeg meg et fint sjal av et slag - som jeg kan ha over skuldrene, så går det vel bedre.. Min samboer synest kjolen var veldig fin, men han har ikke sett meg i den enda... og så må jeg sy den inn bittelitt rundt brystkassa.. Da tror jeg den vil se finere ut på meg. Men skal bli morsomt å se om jeg faktisk får til den syingen da Og som damen i butikken sa, om jeg har på meg en bh som løfter skikkelig så blir det bra Så da blir det vel bh-jakt på meg den kommende uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 28. juni 2007 #171 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei Loevinna, hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 28. juni 2007 #172 Del Skrevet 28. juni 2007 Mens du leiter etter en bh med skikkelig push up, kan du jo tralle litt på "my boobs, my boobs are ok" de i butikken kommer til å få seg en opplevelse til å snakke om på lunsjrommet da ja! fantastisk humor etter jobb. Må bare få være litt grisejente etter å ha vært voksen og ansvarsfull en hel dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #173 Del Skrevet 28. juni 2007 Mens du leiter etter en bh med skikkelig push up, kan du jo tralle litt på "my boobs, my boobs are ok" de i butikken kommer til å få seg en opplevelse til å snakke om på lunsjrommet da ja! fantastisk humor etter jobb. Må bare få være litt grisejente etter å ha vært voksen og ansvarsfull en hel dag så genialt! Det hadde nok vært litt av et syn ja! Men tror ikke det er helt meg å finne på noe slikt sprell... Men du fikk meg iallefall til å le idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #174 Del Skrevet 28. juni 2007 Hei Loevinna, hvordan går det med deg? Heisann. Her går alt sin vante gang. Nyter å ha ferie denne uka, og skal på utdrikkingslag i morgen for en venninne. Blir spennende. Neste uke blir det jobbing, men med kortere vakter og mindre unger. Så er det 4 uker med ferie, hvor jeg skal farte litt rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 28. juni 2007 #175 Del Skrevet 28. juni 2007 så genialt! Det hadde nok vært litt av et syn ja! Men tror ikke det er helt meg å finne på noe slikt sprell... Men du fikk meg iallefall til å le idag Jeg elsker å få folk til å le! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #176 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg elsker å få folk til å le! Du er no god du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #177 Del Skrevet 28. juni 2007 Uffa meg.. etter flere dager med skikkelig lyst på sjokoladekake så har jeg latt lysten vinne over fornuften.. Så nå står det en kake i ovnen og godgjører seg... spørsmålet er om jeg skal ha på glasuren i kveld, eller vente til i morgen med det.... *sikler etter sjokoladekake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #178 Del Skrevet 29. juni 2007 *argelgargle* Hvorfor skal det være så vanskelig å få kroppen i gang idag da..? :klø: jeg skulle ha vært ute et ærend, men kjenner at jeg egentlig ikke orker et stapp fullt kjøpesenter nå.. *sukk* Men venter jeg for lenge med å dra så kommer jeg bare i ei tidsklemme senere idag.. *trenger et spark bak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #179 Del Skrevet 29. juni 2007 Klarte til slutt å komme meg avsted, og fikk faktisk gjort mye av det jeg skulle ha gjort på kort tid! :-D Jeg fikk: - kjøpt en liten venninnegave til utdrikkingslaget jeg skal på i kveld - kjøpt en baby-gave til en annen venninne - kjøpt en bitte liten gave til den snart nybakte mammaen (har på følelsen av at mange mammaer blir glemt og bare får gave til babyen.. så jeg vil gjøre litt stas på mor også jeg ) - kjøpt meg et stilig nytt armbånd til bryllupet jeg skal i neste helg (må jo unne meg selv noe også ) - gavepapir, for det er jeg helt tom for - tatt ut litt penger til i kveld - handlet litt matvarer Gurimalla, jeg fikk faktisk gjort en del på den lille timen jeg var ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #180 Del Skrevet 29. juni 2007 hei du gjest som titter innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå