Ephemera Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #201 Skrevet 30. oktober 2007 Så lurt! Kanskje jeg og skal gjøre det, for jeg fikk ingen katalog i dag jeg heller! Prøv det! Jeg kom raskt gjennom på telefonen og hun jeg snakket med var veldig hyggelig
Ephemera Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #202 Skrevet 30. oktober 2007 Mail fra hm.com: Jeg var ikke blant de utvalgte som fikk katalogen denne gangen... :gråte: Og ingen av de nærmeste venninnene mine har fått den.
Skrållan Skrevet 30. oktober 2007 #203 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, det er takka det! Her bruker vi masse penger hver gang det kommer en ny forhåndskatalog, og så velger de å hoppe over oss! ...litt sinna på HM i kveld..
Ephemera Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #204 Skrevet 30. oktober 2007 Ja, det er takka det! Her bruker vi masse penger hver gang det kommer en ny forhåndskatalog, og så velger de å hoppe over oss! ...litt sinna på HM i kveld.. Er sint jeg også!! Kan de ikke bare sende oss katalogen, liksom?? Men jeg greier ikke å vente til nyttår med å få den - jeg må se den nå!!! Har et håp om at mamma eller noen av venninnene mine fremdeles skal få den. Det er liksom grenser for hvem jeg skal begynne å spørre av de jeg ikke har så mye med å gjøre også Sånn ellers - dette var kjempefiiiiine støvler fra Bianco: :rødme: http://www.bianco.com/collections/product_...406548779ba297a
Gjest Vinduskarmen Skrevet 30. oktober 2007 #205 Skrevet 30. oktober 2007 Det kunne jo hende at det er plass til noe ekstra i konvolutten jeg skal poste kjolen din i
Ephemera Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #206 Skrevet 30. oktober 2007 Det kunne jo hende at det er plass til noe ekstra i konvolutten jeg skal poste kjolen din i :hoppe: :hoppe: :hoppe:
Ephemera Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #207 Skrevet 31. oktober 2007 Denne var kjempefin!! http://www.asos.com/French-Connection/Fren...=Black&sh=0
Ephemera Skrevet 1. november 2007 Forfatter #208 Skrevet 1. november 2007 Men nå har jeg brukt 50 %-rabatten min fra Josefsson til å bestille disse støvlettene. Blir ikke levert før 10. november. Idag kom disse støvlettene. Jeg tror jeg har kommet frem til at de var veldig fine Jeg driver også og ser etter en boblekåpe med hette, som jeg trenger til trilleturer i snø og slaps... Har liksom ikke funnet noe ennå. De har en kjempefin på postordre hos Gudrun Sjødèn, men den er i dun og blir sikkert veldig varm, i tillegg til at den koster to tusen kroner og jeg hadde ikke tenkt å bruke så mye på en sånn...
*Pepperkake* Skrevet 1. november 2007 #209 Skrevet 1. november 2007 Da er det pakke på vei til deg i posten
Ephemera Skrevet 1. november 2007 Forfatter #210 Skrevet 1. november 2007 Da er det pakke på vei til deg i posten :hoppe: Send meg PM da!
Ephemera Skrevet 6. november 2007 Forfatter #211 Skrevet 6. november 2007 Skal vi se hva jeg har kjøpt i det siste da... Først: Julekjolen som jeg fikk fra Oslo var kjempefin Jeg har også kjøpt meg ny sort veske, og antrekket skal bli kjempefint med sorte tynne strømper, sorte sko med høye hæler og smykker og stæsj Ellers er det vel mest småtterier som er innkjøp i det siste: 2 luer, 2 par strikkehansker i angoralignende strikk, som går langt oppover armen (både luene og vottene i både sort og grått), strømpebukser... 5 par Hello Kitty sokker, to i ull og tre i tykk bomull. Også har jeg jo fått vårkatalogen fra H&M, og jeg har lagt inn en bestilling på 3 strikkede tunikaer (sort, grå og hvit), en trenchcoat i kittfarge og lys grå Hello Kitty kosedress i velour. Også har jeg bestilt et undertøysett fra høstkatalogen. Imorgen skal jeg i byen med en venninne, og da regner jeg med at jeg kjøper en sort vinterjakke med hette på H&M, som jeg har sett på. Ikke verdens fineste jakke, men kjempedeilig å ha på og perfekt til trilleturer når det snør. Jeg må ha det og finner ikke noen bedre. Bortsett fra det skal jeg prøve å handle minimalt imorgen...
Trekkoppfuglen Skrevet 6. november 2007 #212 Skrevet 6. november 2007 Har du bilde av jakken? Er på desperat jakke-jakt, og er ikke i stand til å finne noen. Triller mye tur selv, så det passer bra. Ha en fin kveld!
Gjest itla Skrevet 6. november 2007 #213 Skrevet 6. november 2007 Hmm, du har falt ut av mine innlegg, det kan vi ikke ha noe av! *huke opp*
Ephemera Skrevet 7. november 2007 Forfatter #214 Skrevet 7. november 2007 Har du bilde av jakken? Er på desperat jakke-jakt, og er ikke i stand til å finne noen. Triller mye tur selv, så det passer bra. Ha en fin kveld! Det finnes ikke noe bilde av den på nettet. Men jeg havnet plutselig på BIB-avdelingen på H&M mens jeg jaktet. Der starter størrelsene på 48, men jeg er høy og sliter med at så mange jakker blir litt korte i ermene, dvs. jeg vil ha de laaaaange i ermene, og den var ikke så stor ellers. Er helt enkel, sort og vattert, med god hette og belte i livet. Koster såvidt jeg husker 598,- kr.
Gjest Tigerjente Skrevet 7. november 2007 #215 Skrevet 7. november 2007 Håper du blir fornøyd med jakken! Høres helt grei ut! Dumt at du ikke fikk vårkatalogen fra hm, men det høres ut som om det ordna seg likevell.
Skrållan Skrevet 7. november 2007 #216 Skrevet 7. november 2007 Høres ut som den jakka blir bra til trilleturer! Her i Trondheim må man ha jakker til all slags trillevær, det er sikkert! ...jeg vil (fremdeles) også ha HM-katalogen... Synes jeg er sterk som venter til romjula! Ha en fin dag!
Trekkoppfuglen Skrevet 9. november 2007 #218 Skrevet 9. november 2007 Kjøpte du noe fra Cavalli i natt, Ephemera? God helg! :-D
Ephemera Skrevet 9. november 2007 Forfatter #219 Skrevet 9. november 2007 Tigerjente, Skrållan, Drua og Trekkoppfuglen: Jeg kjøpte jakken den dagen. Jeg har ikke rukket å begynne å bruke den, men jeg er fornøyd med den. Den er deilig å ha på seg og ser helt grei ut. Venninna mi, som var med når jeg kjøpte den, syntes den var veldig fin. (Størrelsene på den begynner forresten på 44...). Jeg fikk heller ikke H&M-katalogen, egentlig, Drua, men jeg fikk Pepperkake sin :-D Og jeg handlet ingenting på Robert Cavalli i natt, Trekkoppfuglen. Jeg likte ingen av klærne, så jeg satt ikke oppe... Eller, en av de side kjolene, som var uten dyreprint såvidt jeg kunne se, var fin, men jeg aner ikke når jeg skulle brukt den... Men har dere sett at juleklærne har kommet på hm.com nå?? Ephelille skal få den plommerøde fløyelskjolen med ditto sko til som nyttårsaften-antrekk! Men jeg skal kjøpe det i butikk. Så på det igår De hadde også søte små sorte lakksko i babystørrelser og det skal jeg også kjøpe. Jeg jakter på rød fløyelskjole til julaften, og da blir det fint med hvit strømpebukse og sorte lakksko Jeg skal liksom prøve å ikke kjøpe noe særlig til meg selv nå... Pengene strekker liksom ikke til når jeg har 80 % lønn og kjøper masse til prinsessa i tillegg... Og jeg trenger egentlig ingenting, selv om jeg alltid har lyst på nye støvletter og ny kåpe og... sukk...
Ephemera Skrevet 9. november 2007 Forfatter #220 Skrevet 9. november 2007 Oj, glemte å skrive at jeg bestilte et undertøysett og en kjole på hm.com for et par dager siden... BH Hotpants Kjole Kjolen kjøpte jeg i butikk i høst, men byttet den igjen. Men nå har jeg fått lyst på den igjen Også begynner jeg liksom å tenke på klær som jeg skal ha på meg på jobb igjen i januar... (dårlig unnskyldning)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå