Gjest Gjest_mann38_* Skrevet 13. mai 2007 #161 Skrevet 13. mai 2007 Aha, så du skal være den som bestemmer hva folk skal få lov til og ikke få lov til. Flott, da vet vi det til en annen gang Og hva du måtte mene, er for meg revnende likegyldig ← Dette er et forholdsvis uhøytidlig diskusjonsforum. Man skriver mer eller mindre gjennomtenkt det man føler for. Er det revnende likegyldig for deg hva andre mener, skjønner jeg ikke hvorfor du er her i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #162 Skrevet 14. mai 2007 Aha, så du skal være den som bestemmer hva folk skal få lov til og ikke få lov til. Flott, da vet vi det til en annen gang Og hva du måtte mene, er for meg revnende likegyldig ← Dere kvinner lot i sin tid omgivelsene/moten i svært stor grad bestemme hvordan dere skulle se ut nedentil. Da er det ganske naturlig at dere nå når moten er i ferd med å svinge tilbake til noe mer underlivshår, også blir influert av den moten/trenden. Dere er på ingen måte troverdige når dere hevder at dere er "revnende likegyldige" til hva andre mener om kjønnshår, altså hvilke trender som gjelder.
Gjest Piper Skrevet 14. mai 2007 #163 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Dere kvinner lot i sin tid omgivelsene/moten i svært stor grad bestemme hvordan dere skulle se ut nedentil. Da er det ganske naturlig at dere nå når moten er i ferd med å svinge tilbake til noe mer underlivshår, også blir influert av den moten/trenden. Dere er på ingen måte troverdige når dere hevder at dere er "revnende likegyldige" til hva andre mener om kjønnshår, altså hvilke trender som gjelder. ← Vet du hvordan jeg ser ut nedentil, for da har jo du rønkensyn? Jeg bare sa at det er meg revnende likegyldig hva andre måtte mene, men jeg har da virkelig ikke sagt om jeg barberer meg eller ikke. Det er en privatsak for meg, og ingen har noe med det å gjøre. Jeg gjør det jeg føler meg vel med, så får andre gjøre det de føler seg vel med. Og hva det måtte være, får være opp til hver og en. Endret 14. mai 2007 av Piper
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #164 Skrevet 14. mai 2007 Vet du hvordan jeg ser ut nedentil, for da har jo du rønkensyn? Jeg bare sa at det er meg revnende likegyldig hva andre måtte mene, men jeg har da virkelig ikke sagt om jeg barberer meg eller ikke. Det er en privatsak for meg, og ingen har noe med det å gjøre. Jeg gjør det jeg føler meg vel med, så får andre gjøre det de føler seg vel med. Og hva det måtte være, får være opp til hver og en. ← Tonen din, og de litt irriterte holdningene dine til det faktum at det er menn som ikke lenger er så veldig begeistret for den totale helbarberingen kvinner har hengitt seg til pga motetrenden vi har hatt noen år, viser med all tydelighet at du tilhører de kvinner som fortsatt sverger til denne moten. Svarene dine gjennomsyres av det, enten du ønsker det eller ikke.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #165 Skrevet 14. mai 2007 Tonen din, og de litt irriterte holdningene dine til det faktum at det er menn som ikke lenger er så veldig begeistret for den totale helbarberingen kvinner har hengitt seg til pga motetrenden vi har hatt noen år, viser med all tydelighet at du tilhører de kvinner som fortsatt sverger til denne moten. Svarene dine gjennomsyres av det, enten du ønsker det eller ikke. ← Kunne ikke sagt det bedre selv.
Gjest Elfrida Skrevet 14. mai 2007 #166 Skrevet 14. mai 2007 Hva i all verden har Pipers kjønnsbehåring med denne debatten å gjøre? Og dere som krever at kvinner skal tilpasse seg deres ønsker i stedet for sine egne ønsker; vil dere gjøre det samme for deres partnere? For eksempel hvis partneren deres ønsker at dere skal barbere trekant og ha hårløs pung, eller andre ønsker, går dere med på det selv om dere selv ønsker noe annet? Så klart styres vi til en viss grad av mote og kultur, det gjør vi alle sammen, på langt flere områder enn hvordan kroppshåret skal se ut.
Fønix Skrevet 14. mai 2007 #167 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Hva i all verden har Pipers kjønnsbehåring med denne debatten å gjøre? ← Kan det være så vanskelig å forstå? Pipers tone beviser at hun er glattbarbert, hvilket igjen beviser at det ikke er likegyldig for henne at Gjest mener at hun skal ha hår der nede. Endret 14. mai 2007 av Fønix
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #168 Skrevet 14. mai 2007 Kan det være så vanskelig å forstå? Pipers tone beviser at hun er glattbarbert, hvilket igjen beviser at det ikke likegyldig for henne at Gjest mener at hun skal ha hår der nede. ← Dessuten betyr det at hun har en utydelig personlighet, identitetsproblemer (samt en rekke andre uheldige egenskaper som Fønix utdypet veldig godt), noe som gjør at man ikke kan feste videre lit til det hun skriver.
Gjest _S_ Skrevet 14. mai 2007 #169 Skrevet 14. mai 2007 Kan det være så vanskelig å forstå? Pipers tone beviser at hun er glattbarbert, hvilket igjen beviser at det ikke er likegyldig for henne at Gjest mener at hun skal ha hår der nede. ← Hår vokser, vet du. Det er ikke sikkert at folk er glattbarbert hele tiden, men kanskje av og til. Ikke alle har like sterke meninger som Gjest om hårvekst, og å tolke den enkelte kvinnes hårvekst etter et par innlegg på nett er litt i overkant, synes du ikke? Dette er heller ikke en rettssal da, så bevis og bevis fru blom
Ce'Nedra Skrevet 14. mai 2007 #170 Skrevet 14. mai 2007 Selv synes jeg hår er ekkelt. Skulle ønske jeg var hårløs (bortsett fra hodet selvfølgelig, der har jeg satt på ekstra hår ) Jeg vokser bort absolutt alt, og liker det best sånn. Både for hygienens, sexens og estetikkens skyld.
Gjest glamourgirl Skrevet 14. mai 2007 #171 Skrevet 14. mai 2007 Du kan sannsynligvis la pedovibbene ligge. Tror nok Glammy siktet til sånn bart som fjortisgutter har i trynet. For min del pleier sånne å lede tankene hen mot tyske skihoppere. ← *vifter med barten*
Gjest Gjest 35 Skrevet 14. mai 2007 #172 Skrevet 14. mai 2007 Kjære jenter/damer! Gi oss dotten tilbake. Uansett hvordan dere diskuterer for og imot er det et ubestridelig faktum at trekanten er noe av det mest opphisende for det motsatte kjønn!
Fønix Skrevet 14. mai 2007 #173 Skrevet 14. mai 2007 Hår vokser, vet du. Det er ikke sikkert at folk er glattbarbert hele tiden, men kanskje av og til. Ikke alle har like sterke meninger som Gjest om hårvekst, og å tolke den enkelte kvinnes hårvekst etter et par innlegg på nett er litt i overkant, synes du ikke? Dette er heller ikke en rettssal da, så bevis og bevis fru blom ← Skal huske ironiflagget neste gang.
Fønix Skrevet 14. mai 2007 #174 Skrevet 14. mai 2007 Kjære jenter/damer! Gi oss dotten tilbake. Uansett hvordan dere diskuterer for og imot er det et ubestridelig faktum at trekanten er noe av det mest opphisende for det motsatte kjønn! ← Ok, folkens. Da er det ikke noe mer å diskutere. Det var moro så lenge det varte.
Gjest glamourgirl Skrevet 14. mai 2007 #175 Skrevet 14. mai 2007 Dette er faktisk helt korrekt. Glattbarberte kvinner har problemer med den store multiplikasjonstabellen, romforståelse og grammatikk - særlig bruk av preposisjoner. De har skjeve hornhinner, nøtteallergi og høydeskrekk. I tillegg har de lav empati, dårlig omsorgsevne og kan sjelden koke saus. Men de er gjerne meget gode til å gå på skøyter. ← Er det en stor multiplikasjonstabell? Hvor???
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #176 Skrevet 14. mai 2007 Hva i all verden har Pipers kjønnsbehåring med denne debatten å gjøre? ← Det var Piper selv som brakte inn sitt eget underliv som tema.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #178 Skrevet 14. mai 2007 Selv synes jeg hår er ekkelt. Skulle ønske jeg var hårløs (bortsett fra hodet selvfølgelig, der har jeg satt på ekstra hår ) Jeg vokser bort absolutt alt, og liker det best sånn. Både for hygienens, sexens og estetikkens skyld. ← ...er det snart noen som ser det paradoksale idiotiet i en del menneskers holdninger til hode- og kroppshår? Det komiske er jo at her har et og samme menneske skrevet det som står ovenfor ...utrolig!!
Gjest Piper Skrevet 14. mai 2007 #179 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Det var Piper selv som brakte inn sitt eget underliv som tema. ← Og jeg brakte det inn, med å fortelle at jeg gjør hva jeg vil med det. Er det så vanskelig å forstå? Og er det egentlig noe å diskutere? Og har du for vane å spørre mennesker her inne, om hvordan du bør være nedentil? For det høres virkelig slik ut, når man tror man har noe med hva andre velger å gjøre. Endret 14. mai 2007 av Piper
Fønix Skrevet 14. mai 2007 #180 Skrevet 14. mai 2007 ...er det snart noen som ser det paradoksale idiotiet i en del menneskers holdninger til hode- og kroppshår? Det komiske er jo at her har et og samme menneske skrevet det som står ovenfor ...utrolig!! ← Så sant, så sant! Helt ufattelig komisk!!! Jeg kjenner til og med en fyr som barberer seg i ansiktet, men likevel ikke ønsker å være skallet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå