Gjest DyneTryne Skrevet 15. mai 2007 #221 Skrevet 15. mai 2007 Er det ikke på tide å gå tilbake til å diskutere temaet TS la opp til. Nå har dette utviklet seg til en ren parodi mellom enkelte ivrige gjengangere som på meg, ærlig talt, er uhyre tåpelig. Dette er i mine øyne bare for å lage interesse om sin egen person. Jeg håper inderlig at jeg i mitt liv ikke kommer over typer som f. eks. DyneTryne. Jeg hadde en tro på at det var som reklamen for siden sier: "Norges beste forum?" Slik som enkelte debattanter oppfører seg her, er spørsmåltegnet mer enn berettiget. Moderator bør fjerne disse tåpelige utsagnene til gjengangerne her inne slik at vi får temaet på rett spor. Er det noe jeg "driter" i så er det hvordan DyneTryne m. flere ser ut nedentil. Jeg ville ikke sett det mot betaling! Mann 40 ← du hadde ikke fått sett det om JEG fikk en mill i betaling engang, kvalming>:--O
Gjest Bellatrix Skrevet 15. mai 2007 #222 Skrevet 15. mai 2007 Selvfølgelig, de er da ikke idioter. ← :noterer: Ingen i mensa har barbert kjønnshårene sine.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #223 Skrevet 15. mai 2007 du hadde ikke fått sett det om JEG fikk en mill i betaling engang, kvalming>:--O ← Jeg registrerer at jeg traff spikeren på hodet!
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #224 Skrevet 15. mai 2007 Men hva med de som ikke barberer seg i det hele tatt? Hvor ligger de på intelligensskalaen? :klø: ← De er like uintelligente som de med helt ribbet mus. Det er de som velger middelveien, en mellomting, som også utmerker seg intelligensmessig sett. Disse barberer legger, armhuler og utenfor bikinikanten, mens de har en kontrollert lengde på resten av kjønnshåret, men fortsatt slik at de har en pen og sexy behåret tydelig trekant. mmmmm...sier jeg...
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #225 Skrevet 15. mai 2007 Skal man prøve å ikke registrere at man faktisk gang på gang har observert at det er en oftere forekomst av helt glattbarberte som også er litt mindre intelligente, både sosialt og mentalt, enn de kvinnene som har beholdt litt hår der nede? Skal man bare fortrenge dette, og ikke legge det på minnet? ...og heller ikke meddele seg til andre om denne tydelige observasjonen? ← Jeg synes du helt klart har et poeng her. Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at det faktisk ikke bare er hos kvinner at man finner slike sammenhenger. Det er f.eks. hevet over enhver tvil at menn med glattbarbert pung har klare trekk av dyssosial personlighetsforstyrrelse. Det som lar det gro fritt derimot er gode omsorgspersoner og har strålende karrierer.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #226 Skrevet 15. mai 2007 yeh yeh yeh! Verden er full av menneske kjennere Det der tullet deres holder ikke vann
Gjest glamourgirl Skrevet 15. mai 2007 #227 Skrevet 15. mai 2007 Er det noe galt i å like å kjenne på mennesker, kjære gjest. Med eller uten hår?
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #228 Skrevet 15. mai 2007 Nå var det vel ikke det det var snakk om Jeg liker og og kjenne...masse Men man kan ikke bedømme ett meneske sin intligens på hvor mye hår man har mellom beina
Gjest glamourgirl Skrevet 15. mai 2007 #229 Skrevet 15. mai 2007 Noen gjør det derimot utifra norsk-kunnskaper samt evne til å oppfatte ironi og sarkasme...
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #230 Skrevet 15. mai 2007 Det kan være mulig at den tydelige forskjellen i intelligens/adferd som jeg har registrert er tilfeldig, men det er jo en grense for hvor langt man skal ha generøsitet til å tilsidesette det jeg opplever som et ganske klart mønster? Riktignok ingen vitenskaplig pålitelig statistikk jeg påberoper, men dog et mønster man ikke kan underslå. Hvorfor denge meg i hu'et fordi jeg meddeler mine erfaringer, og mine bemerkelsesverdige observasjoner? Hva tjener det til?
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #231 Skrevet 15. mai 2007 Det kan være mulig at den tydelige forskjellen i intelligens/adferd som jeg har registrert er tilfeldig, men det er jo en grense for hvor langt man skal ha generøsitet til å tilsidesette det jeg opplever som et ganske klart mønster? Riktignok ingen vitenskaplig pålitelig statistikk jeg påberoper, men dog et mønster man ikke kan underslå. Hvorfor denge meg i hu'et fordi jeg meddeler mine erfaringer, og mine bemerkelsesverdige observasjoner? Hva tjener det til? ← Ok, jeg skal ta deg alvorlig, selv om det er ganske vanskelig. For det første må du innse at det du skriver er ustyrtelig morsomt. Jeg tror de fleste er enige om at kjønnsbehåring og personlighetstrekk ikke har noe med hverandre å gjøre. For det andre - hva er det du prøver å si? "Kvinner - hvis dere barberer dere får dere utydelig personlighet og identitetsproblemer" eller "Blæh dere som barberer dere, jeg vet nok at dere har identitetsproblemer - så der fikk dere den!!!"
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #232 Skrevet 15. mai 2007 Meg over her. Og for the record er jeg hverken glattbarbert eller innehar en kontrollert, stusset trekant. Jeg barberer stort sett bare det som ellers ville havnet utenfor trusekanten. Jeg regner med at jeg da kommer mellom de som har en stusset trekant og de som ikke barberer seg i det hele tatt? M.a.o. at jeg ligger sånn midt på treet når det gjelder intelligens og personlighetstrekk.
Gjest glamourgirl Skrevet 15. mai 2007 #233 Skrevet 15. mai 2007 For virkelig å kunne gjøre en slilk undersøkelse som du skisserer, burde du da undersøke 100 kvinners kjønnsbehåring og IQ? Hvordan skulle du da komme fram til graden av behåring, ville du regne alle som har stusset seg nedentil som dumme? Hva hvis de glattbarberte hadde flere barberingskutt, ville sammenhengen her være frekvensen av barberingen, eller fordi de generelt var dummere og ikke kan høvle skikklig. Hva med de som vokser seg på salong, det er ganske dyrt, har høy inntekt og høy IQ en sammenheng, eller vil de dumme hårløse prioritere sitt økonomiske forbruk annerledes enn de smarte hårete kvinnene? Bare noen tanker fra meg.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #234 Skrevet 15. mai 2007 Og hva med de som har en kontrollert, stusset trekant men som har vært glattbarbert en eller flere ganger tidligere? Har de endre personlighetstrekk? Og hva om de glattbarberer seg igjen? Har de da falt tilbake i den gamle, utydelige personligheten?
Fønix Skrevet 15. mai 2007 #235 Skrevet 15. mai 2007 Er det ikke på tide å gå tilbake til å diskutere temaet TS la opp til. Nå har dette utviklet seg til en ren parodi mellom enkelte ivrige gjengangere som på meg, ærlig talt, er uhyre tåpelig. Dette er i mine øyne bare for å lage interesse om sin egen person. Jeg håper inderlig at jeg i mitt liv ikke kommer over typer som f. eks. DyneTryne. Jeg hadde en tro på at det var som reklamen for siden sier: "Norges beste forum?" Slik som enkelte debattanter oppfører seg her, er spørsmåltegnet mer enn berettiget. Moderator bør fjerne disse tåpelige utsagnene til gjengangerne her inne slik at vi får temaet på rett spor. Er det noe jeg "driter" i så er det hvordan DyneTryne m. flere ser ut nedentil. Jeg ville ikke sett det mot betaling! Mann 40 ← Tror ikke det er noen grunn til bekymring. Kan ikke helt se for meg hvem som skulle bla opp. Angående tema: hvis du driter i hvordan jentene ser ut nedentil, hvorfor vil du da så gjerne tilbake til trådstarters utgangspunkt? Personlig håper jeg at jeg kommer over mange av typen DyneTryne (men jeg forestiller meg at det ikke kryr av dem). Jeg synes hun er morsom, tøff og virker oppsiktsvekkende oppvakt til å være glattbarbert.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #236 Skrevet 15. mai 2007 Og hva med de som har en kontrollert, stusset trekant men som har vært glattbarbert en eller flere ganger tidligere? Har de endret personlighetstrekk? Og hva om de glattbarberer seg igjen? Har de da falt tilbake i den gamle, utydelige personligheten? ← For ikke å snakke om de som annenhver måned er glattbarberte og annenhver måned har en kontrollert, stusset trekant. De må jo være helt schizofrene.
Fønix Skrevet 15. mai 2007 #237 Skrevet 15. mai 2007 (endret) Skal man prøve å ikke registrere at man faktisk gang på gang har observert at det er en oftere forekomst av helt glattbarberte som også er litt mindre intelligente, både sosialt og mentalt, enn de kvinnene som har beholdt litt hår der nede? Skal man bare fortrenge dette, og ikke legge det på minnet? ...og heller ikke meddele seg til andre om denne tydelige observasjonen? ← Det kan være mulig at den tydelige forskjellen i intelligens/adferd som jeg har registrert er tilfeldig, men det er jo en grense for hvor langt man skal ha generøsitet til å tilsidesette det jeg opplever som et ganske klart mønster? Riktignok ingen vitenskaplig pålitelig statistikk jeg påberoper, men dog et mønster man ikke kan underslå. Hvorfor denge meg i hu'et fordi jeg meddeler mine erfaringer, og mine bemerkelsesverdige observasjoner? Hva tjener det til? ← Selvfølgelig kan du meddele dine erfaringer og observasjoner. Men ha i bakhodet at det ikke er snakk om noe annet enn det - dine erfaringer og observasjoner. Når vi først er inne på det, må jeg innrømme at jeg er litt nysgjerrig her. Er det et slags forskningsprosjekt du holder på med? Ettersom du kun baserer dette på dine personlige erfaringer, og disse tilsier at glattbarberte kvinner er sosialt og mentalt uintelligente, har utydelige personligheter og sliter med identitetsproblemer, betyr vel det at du ganske ofte går til sengs med kvinner som passer til en slik beskrivelse. Hvorfor gjør du det? Er det bare i forskningens og sannhetens navn, eller er det andre grunner til at du ønsker å tilbringe natta med slike jenter? Endret 15. mai 2007 av Fønix
Gjest Met Skrevet 15. mai 2007 #238 Skrevet 15. mai 2007 Når vi først er inne på det, må jeg innrømme at jeg er litt nysgjerrig her. Er det et slags forskningsprosjekt du holder på med? Ettersom du kun baserer dette på dine personlige erfaringer, og disse tilsier at glattbarberte kvinner er sosialt og mentalt uintelligente, har utydelige personligheter og sliter med identitetsproblemer, betyr vel det at du ganske ofte går til sengs med kvinner som passer til en slik beskrivelse. Hvorfor gjør du det? Er det bare i forskningens og sannhetens navn, eller er det andre grunner til at du ønsker å tilbringe natta med slike jenter? ←
Gjest Garbo Skrevet 16. mai 2007 #239 Skrevet 16. mai 2007 Selvfølgelig kan du meddele dine erfaringer og observasjoner. Men ha i bakhodet at det ikke er snakk om noe annet enn det - dine erfaringer og observasjoner. Når vi først er inne på det, må jeg innrømme at jeg er litt nysgjerrig her. Er det et slags forskningsprosjekt du holder på med? Ettersom du kun baserer dette på dine personlige erfaringer, og disse tilsier at glattbarberte kvinner er sosialt og mentalt uintelligente, har utydelige personligheter og sliter med identitetsproblemer, betyr vel det at du ganske ofte går til sengs med kvinner som passer til en slik beskrivelse. Hvorfor gjør du det? Er det bare i forskningens og sannhetens navn, eller er det andre grunner til at du ønsker å tilbringe natta med slike jenter? ← Er det dette tråden går ut på? Dette sklir jo helt ut! Gå heller tilbake og se hva TS mener. Disse disputtene er helt på jordet.
Gjest DyneTryne Skrevet 16. mai 2007 #240 Skrevet 16. mai 2007 Personlig håper jeg at jeg kommer over mange av typen DyneTryne (men jeg forestiller meg at det ikke kryr av dem). Jeg synes hun er morsom, tøff og virker oppsiktsvekkende oppvakt til å være glattbarbert. ← Jeg er ikke glattbarbert, jeg har en latterlig turnoff humorstripe :--D noe jeg ikke SKAL ha, ifølge de oppvakte gjestene :--)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå