Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #181 Skrevet 14. mai 2007 Jeg kjenner til og med en fyr som barberer seg i ansiktet, men likevel ikke ønsker å være skallet! ←
aline Skrevet 14. mai 2007 #182 Skrevet 14. mai 2007 Uansett hvordan dere diskuterer for og imot er det et ubestridelig faktum at trekanten er noe av det mest opphisende for det motsatte kjønn! ← ja, det er HELT ubestridt, ikke EN mann vil si deg imot på det, så mye er helt sikkert! *nikker overbevisende og flirer* Og, egen opphisselse, eget behag og sånt tull, kan man legge på hylla, kvinnfolk har da ikke egen nytelse, det sluttet vi med for lenge siden, nå deier det seg kun om å tilfredsstille mannen kan skjønne! ...er det snart noen som ser det paradoksale idiotiet i en del menneskers holdninger til hode- og kroppshår? Det komiske er jo at her har et og samme menneske skrevet det som står ovenfor ...utrolig!! ← ja, det var rasende festlig du!! Så sant, så sant! Helt ufattelig komisk!!! Jeg kjenner til og med en fyr som barberer seg i ansiktet, men likevel ikke ønsker å være skallet! ← jeg og, jeg ler meg ihjel hver gang jeg ser en mann med hår på hodet og barbert ansikt, noe så idiotisk!! Vet faktisk av mannfolk med god lengde på håret og LIKEVEL barbert vekk både skjegg og bart!!! er DET noe av det dummeste eller??? faktisk også sett mannfolk UTEN hår på hodet, men MED skjegg og bart!! og om noen lurte, så finner jeg utviklingen i diskusjonen såpass tåpelig at jeg latterligggjør det litt ja, om noen velger å tro i sine hoder at de pga det vet hva jeg gjør med eget underlivshår, det får stå på deres egen kappe.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #183 Skrevet 14. mai 2007 Du må da skjønne at det er av særdeles stor viktighet at meddebattantene vet hvordan du ser ut nedentil? Vil påstå at hår eller ikke hår på kvinner har noe å gjøre med personligheter og kvalitet å gjøre. Helt glattbarbert: Utydelige personligheter, identitetsproblemer, ikke blant de mest intelligente, usikre, famler med et behov for å "passe inn" i en eller annen ramme. Stusset, kontrollert vekst, men liten trekant: Sterke, sexy, flotte og intelligente kvinner. ← Derfor - hvir du er glattbarbert er du ikke blant de mest intelligente, og du har også en hel rekke andre uheldige egenskaper. Det er dermed ikke vits i å høre på hva du sier. Hvis du har stusset, kontrollert vekst, men liten trekant derimot, er det all grunn til å høre på argumentene dine.
Gjest Piper Skrevet 14. mai 2007 #184 Skrevet 14. mai 2007 Du må da skjønne at det er av særdeles stor viktighet at meddebattantene vet hvordan du ser ut nedentil? Derfor - hvir du er glattbarbert er du ikke blant de mest intelligente, og du har også en hel rekke andre uheldige egenskaper. Det er dermed ikke vits i å høre på hva du sier. Hvis du har stusset, kontrollert vekst, men liten trekant derimot, er det all grunn til å høre på argumentene dine. ← Så nå må alle vise frem underlivet sitt, før man i det hele tatt gidder å høre på det de har å si
T.S Skrevet 14. mai 2007 #185 Skrevet 14. mai 2007 æsj. Nei, det håper vi slipper gitt.... Ser for meg en haug av hengelepper rundtom..
Fønix Skrevet 14. mai 2007 #186 Skrevet 14. mai 2007 Dessuten betyr det at hun har en utydelig personlighet, identitetsproblemer (samt en rekke andre uheldige egenskaper som Fønix utdypet veldig godt), noe som gjør at man ikke kan feste videre lit til det hun skriver. ← I rettferdighetens navn bør vi ikke glemme hennes ferdigheter på skøytebanen. Men ellers enig i at man ikke kan ta det sånne folk skriver på alvor.
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2007 #188 Skrevet 14. mai 2007 Så nå må alle vise frem underlivet sitt, før man i det hele tatt gidder å høre på det de har å si ← Jepp. Jeg diskuterer i hvertfall mye heller med sterke, sexy, flotte og intelligente kvinner enn med kvinner som fremviser utydelige personligheter, identitetsproblemer, ikke blant de mest intelligente, usikre, famler med et behov for å "passe inn" i en eller annen ramme.
Fønix Skrevet 14. mai 2007 #190 Skrevet 14. mai 2007 faktisk også sett mannfolk UTEN hår på hodet, men MED skjegg og bart!! ← Det var like før jeg gikk på den, men så skjønte jeg humoren. Sånne finnes jo selvsagt ikke. Tøysekoppen!
Gjest glamourgirl Skrevet 14. mai 2007 #191 Skrevet 14. mai 2007 Kann noen fårklare meg hva denne tråden handler på? Med venlig hilsen glat-blåndine
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mai 2007 #192 Skrevet 14. mai 2007 Det var like før jeg gikk på den, men så skjønte jeg humoren. Sånne finnes jo selvsagt ikke. Tøysekoppen! ← Nei, hadde mannen min barbert seg på hodet, men ingen andre steder hadde jeg ringt 113 og fått han på sykehus. Noe ville jo vært alvorlig galt. Jeg synes forresten undertittelen på tråden er morsom; hår i flertall. Hvor mange er det som har ett hårstrå nedentil? Eller andre steder?
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mai 2007 #193 Skrevet 14. mai 2007 Kann noen fårklare meg hva denne tråden handler på? Med venlig hilsen glat-blåndine ← Ikke annet enn at intelligens måler i kjønnshår.
Fønix Skrevet 14. mai 2007 #196 Skrevet 14. mai 2007 Så nå må alle vise frem underlivet sitt, før man i det hele tatt gidder å høre på det de har å si ← Noen som vil se mitt?
Gjest glamourgirl Skrevet 14. mai 2007 #197 Skrevet 14. mai 2007 Fant ikke noe, men ser gjerne på underlivet til Fønix!
Fønix Skrevet 14. mai 2007 #198 Skrevet 14. mai 2007 Sorry, Glammy. Glemte å presisere at tilbudet først og fremst gjelder for sterke, sexy, flotte og intelligente kvinner.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. mai 2007 #199 Skrevet 14. mai 2007 (endret) Sorry, Glammy. Glemte å presisere at tilbudet først og fremst gjelder for sterke, sexy, flotte og intelligente kvinner. ← Jeg melder meg. Eller, nei, jeg vet ikke om jeg er smart nok. Endret 14. mai 2007 av Bellatrix
Gjest glamourgirl Skrevet 14. mai 2007 #200 Skrevet 14. mai 2007 Sorry, Glammy. Glemte å presisere at tilbudet først og fremst gjelder for sterke, sexy, flotte og intelligente kvinner. ← Pfft, intil man i dene tråden bjynte å disskutere detta, så sa du at du likte velfrisørte fiter!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå