Fønix Skrevet 14. mai 2007 #201 Skrevet 14. mai 2007 Pfft, intil man i dene tråden bjynte å disskutere detta, så sa du at du likte velfrisørte fiter! ← Det stemmer. Men nå har jeg innsett at jeg tok feil.
Gjest Piper Skrevet 14. mai 2007 #203 Skrevet 14. mai 2007 Noen som vil se mitt? ← Eh, tror liksom ikke det, men det gjør ikke noe for jeg bryr meg ikke noe om hvordan du ser ut nedentil. Derfor kan vi diskutere masse vi, om du ikke bryr deg om mitt heller
Gjest DyneTryne Skrevet 14. mai 2007 #204 Skrevet 14. mai 2007 Kjære jenter/damer! Gi oss dotten tilbake. Uansett hvordan dere diskuterer for og imot er det et ubestridelig faktum at trekanten er noe av det mest opphisende for det motsatte kjønn! ← Vi skal ikke gi deg noe som helst. Sist jeg sjekket, sa mannfolket mitt "Ikke fjern stripa di, det ser kinky ut!" men jeg antar hvis jeg beholder den, så har jeg ikke egne meninger og er bare usikker og fortsetter å barbere rundt den fordi han sier jeg skal? Nei, jeg må finne høvelen, nå står han med klubbe og venter hvis ikke.
Gjest DyneTryne Skrevet 14. mai 2007 #205 Skrevet 14. mai 2007 Så sant, så sant! Helt ufattelig komisk!!! Jeg kjenner til og med en fyr som barberer seg i ansiktet, men likevel ikke ønsker å være skallet! ← HERREGUUUUD FOR EN IDIOT!!!
Fønix Skrevet 14. mai 2007 #207 Skrevet 14. mai 2007 Jeg melder meg. Eller, nei, jeg vet ikke om jeg er smart nok. ← Ingen sak å finne ut av det, Bellatrix. Bare å sjekke frisyren nedentil.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #208 Skrevet 15. mai 2007 Er det ikke på tide å gå tilbake til å diskutere temaet TS la opp til. Nå har dette utviklet seg til en ren parodi mellom enkelte ivrige gjengangere som på meg, ærlig talt, er uhyre tåpelig. Dette er i mine øyne bare for å lage interesse om sin egen person. Jeg håper inderlig at jeg i mitt liv ikke kommer over typer som f. eks. DyneTryne. Jeg hadde en tro på at det var som reklamen for siden sier: "Norges beste forum?" Slik som enkelte debattanter oppfører seg her, er spørsmåltegnet mer enn berettiget. Moderator bør fjerne disse tåpelige utsagnene til gjengangerne her inne slik at vi får temaet på rett spor. Er det noe jeg "driter" i så er det hvordan DyneTryne m. flere ser ut nedentil. Jeg ville ikke sett det mot betaling! Mann 40
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #209 Skrevet 15. mai 2007 Er det ikke på tide å gå tilbake til å diskutere temaet TS la opp til. Nå har dette utviklet seg til en ren parodi mellom enkelte ivrige gjengangere som på meg, ærlig talt, er uhyre tåpelig. Dette er i mine øyne bare for å lage interesse om sin egen person. Jeg håper inderlig at jeg i mitt liv ikke kommer over typer som f. eks. DyneTryne. Jeg hadde en tro på at det var som reklamen for siden sier: "Norges beste forum?" Slik som enkelte debattanter oppfører seg her, er spørsmåltegnet mer enn berettiget. Moderator bør fjerne disse tåpelige utsagnene til gjengangerne her inne slik at vi får temaet på rett spor. Er det noe jeg "driter" i så er det hvordan DyneTryne m. flere ser ut nedentil. Jeg ville ikke sett det mot betaling! Mann 40 ←
Gjest Met Skrevet 15. mai 2007 #210 Skrevet 15. mai 2007 Er det ikke på tide å gå tilbake til å diskutere temaet TS la opp til. Nå har dette utviklet seg til en ren parodi mellom enkelte ivrige gjengangere som på meg, ærlig talt, er uhyre tåpelig. Dette er i mine øyne bare for å lage interesse om sin egen person. Jeg håper inderlig at jeg i mitt liv ikke kommer over typer som f. eks. DyneTryne. Jeg hadde en tro på at det var som reklamen for siden sier: "Norges beste forum?" Slik som enkelte debattanter oppfører seg her, er spørsmåltegnet mer enn berettiget. Moderator bør fjerne disse tåpelige utsagnene til gjengangerne her inne slik at vi får temaet på rett spor. Er det noe jeg "driter" i så er det hvordan DyneTryne m. flere ser ut nedentil. Jeg ville ikke sett det mot betaling! Mann 40 ← Uenig. Jeg synes denne diskusjonen først begynte å bli interessant etter at den hadde sklidd ut.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. mai 2007 #211 Skrevet 15. mai 2007 Ingen sak å finne ut av det, Bellatrix. Bare å sjekke frisyren nedentil. ← Ja, men jeg husker ikke hva som var kriteriet for å være smart. Det skulle ikke være for lite og ikke for mye. Hvordan vet man?
aline Skrevet 15. mai 2007 #212 Skrevet 15. mai 2007 Er det ikke på tide å gå tilbake til å diskutere temaet TS la opp til. Nå har dette utviklet seg til en ren parodi mellom enkelte ivrige gjengangere som på meg, ærlig talt, er uhyre tåpelig. Dette er i mine øyne bare for å lage interesse om sin egen person. Jeg håper inderlig at jeg i mitt liv ikke kommer over typer som f. eks. DyneTryne. Jeg hadde en tro på at det var som reklamen for siden sier: "Norges beste forum?" Slik som enkelte debattanter oppfører seg her, er spørsmåltegnet mer enn berettiget. Moderator bør fjerne disse tåpelige utsagnene til gjengangerne her inne slik at vi får temaet på rett spor. Er det noe jeg "driter" i så er det hvordan DyneTryne m. flere ser ut nedentil. Jeg ville ikke sett det mot betaling! Mann 40 ← Ja, la oss for all del slette alle som ikke er enig i voksne kvinner som velger å barbere seg mer eller mindre en "passelig" er både det ene og det andre! For diskusjonen var så mye bedre når det var DE innleggene som tok mesteplassen av siden nemlig! Jeg synes igrunnen latterliggjøring var på sin plass jeg, for at noen helt ærlig kan MENE at iq sitter i kjønnshårsmengde/lengde, er så latterlig at det ikke er mulig. Det har i gamledager vært debatter om at kvinner med blondt, langt hår og store pupper, er mindre intelligente en mørkhårde kvinner, dette kommer UNDER nivået som var før i mine øyne. Kun latterlig! Kjønnsfrisyre sier ikke mer om en kvinne en hva hun liker, og smaken er som baken i like stor grad der som på alle andre områder. At menn føler en trang til å bestemme over hva kvinner skal og ikke skal gjøre med underlivshåret sitt, viser en svakhet og en redsel for å miste "makten" slik jeg ser det, ett siste desperat forsøk på å få bestemme over kvinnen, gjøre henne til den svake part igjen.
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #213 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er enig med deg, men det var ikke det TS påsto heller. At enkelte snakker om IQ i forb. med kjønnsutseende er like latterlig som andre avvik fra TS spørsmål.
aline Skrevet 15. mai 2007 #214 Skrevet 15. mai 2007 vel, synes vel ikke TS er så mange hakk bedre jeg for min del..
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2007 #215 Skrevet 15. mai 2007 Jeg er enig med deg, men det var ikke det TS påsto heller. At enkelte snakker om IQ i forb. med kjønnsutseende er like latterlig som andre avvik fra TS spørsmål. ← Skal man prøve å ikke registrere at man faktisk gang på gang har observert at det er en oftere forekomst av helt glattbarberte som også er litt mindre intelligente, både sosialt og mentalt, enn de kvinnene som har beholdt litt hår der nede? Skal man bare fortrenge dette, og ikke legge det på minnet? ...og heller ikke meddele seg til andre om denne tydelige observasjonen?
Gjest Met Skrevet 15. mai 2007 #216 Skrevet 15. mai 2007 Skal man prøve å ikke registrere at man faktisk gang på gang har observert at det er en oftere forekomst av helt glattbarberte som også er litt mindre intelligente, både sosialt og mentalt, enn de kvinnene som har beholdt litt hår der nede? Skal man bare fortrenge dette, og ikke legge det på minnet? ...og heller ikke meddele seg til andre om denne tydelige observasjonen? ← Men hva med de som ikke barberer seg i det hele tatt? Hvor ligger de på intelligensskalaen? :klø:
Gjest Bellatrix Skrevet 15. mai 2007 #217 Skrevet 15. mai 2007 Skal man prøve å ikke registrere at man faktisk gang på gang har observert at det er en oftere forekomst av helt glattbarberte som også er litt mindre intelligente, både sosialt og mentalt, enn de kvinnene som har beholdt litt hår der nede? Skal man bare fortrenge dette, og ikke legge det på minnet? ...og heller ikke meddele seg til andre om denne tydelige observasjonen? ← Hvem er det som har observert dette?
Fønix Skrevet 15. mai 2007 #218 Skrevet 15. mai 2007 Ja, men jeg husker ikke hva som var kriteriet for å være smart. Det skulle ikke være for lite og ikke for mye. Hvordan vet man? ← Fort gjort å glemme, men kravspesifikasjonene ble lagt ut her for noen dager siden: Stusset, kontrollert vekst, men liten trekant: Sterke, sexy, flotte og intelligente kvinner. ← Jeg ser at kriteriene er formulert på en måte som kan åpne for en viss tolkningstvil, men ikke verre enn at det burde være rimelig greit å avgjøre om du er en uintelligent idiot med utydelig personlighet.
Gjest Bellatrix Skrevet 15. mai 2007 #219 Skrevet 15. mai 2007 Fort gjort å glemme, men kravspesifikasjonene ble lagt ut her for noen dager siden: Jeg ser at kriteriene er formulert på en måte som kan åpne for en viss tolkningstvil, men ikke verre enn at det burde være rimelig greit å avgjøre om du er en uintelligent idiot med utydelig personlighet. ← Ah! Takk. Tror du mensa ville godtatt kjønnshår som en pekepinn på intelligens?
Fønix Skrevet 15. mai 2007 #220 Skrevet 15. mai 2007 Ah! Takk. Tror du mensa ville godtatt kjønnshår som en pekepinn på intelligens? ← Selvfølgelig, de er da ikke idioter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå