Gå til innhold

Kjønnsbehåring

Fremhevede innlegg

Skrevet
Barberer du armhuler og legger da, kvinne i din beste alder?

Du skjønner da at det ikke er det samme? Armhulene og leggene er henholdsvis mye lenger oppe og nede. I hvert fall på normalt konstruerte mennesker. Dessuten er det ekkelt og sjuskete å ha hår der. Ikke veldig naturlig, akkurat. Og det er bare veldig forstyrrede mennesker som får assosiasjoner til små barn ved at håret fjernes. Og...

Nei, det blir for dumt å begrunne dette. Kan du ikke bare akseptere det? Du skal barbere armhulene og leggene, men ikke dåsa! Kan det være så vanskelig?

(skulle nesten tro du var litt tungnem)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er relevant eller viktig for noen, så barberer jeg ikke leggene heller - og kun armhulene et par ganger i året.

Håper dette gjør at jeg får lov til å mene det jeg gjør. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg leser og oppfatter ved selvsyn at jenter på videregående skoler ikke dusjer i nakne i fellesdusj. De beholder bikinitrusen på eller dusjer i vanlig truse pga. at de ikke liker å bli betraktet av sine medelever. Det er mange teorier om hvorfor dette fenomenet har oppstått i vår opplyste tid. Det spekuleres i om at dette har noe med kjønnsbehåring å gjøre. Det vil si at de som ikke barberer seg er flaue for å vise det av redsel for å bli mobbet. Jeg syns dette viser galskapen i denne "moten" som et barbert kvinnekjønn vitterlig er. Å ikke kalle dette en mote det reneste sprøyt. Jeg syns forferdelig synd på de jentene som vil være naturlig behåret skal bli så mobbet av de som foretrekker å være glattbarbert et de ikke tør å dusje naken etter eks. en gymtime.

Gymlærer. ( Kvinnelig )

Gjest Elfrida
Skrevet

Det at tenåringsjenter ikke tør vise seg nakne tror ikke jeg har så mye med fjerning eller ikke fjerning av kjønnshår å gjøre, heller med den generell kroppsfikseringen som finnes i samfunnet, og som påvirker unge jenter i stor grad.

Eller er det slik at de glattbarberte dusjer nakne, og de med litt eller full behåring beholder trusa?

I min erfaring, som er fra garderoder i svømmehaller og treningsstudioer, og fra naturiststrender, så er ikke 'trenden' med barbering av underlivet slik at det bare er en 'frisyre' som gjelder, snarere tvert i mot, det finnes trekanter i varierende størrelse, flystriper, hitlerbarter osv osv. De glattbarberte er i mindretall.

Jeg syns det er fint at folk gjør som de vil med hårtustene sine, ja til alle varianter!

Gjest Gjest
Skrevet
Det at tenåringsjenter ikke tør vise seg nakne tror ikke jeg har så mye med fjerning eller ikke fjerning av kjønnshår å gjøre, heller med den generell kroppsfikseringen som finnes i samfunnet, og som påvirker unge jenter i stor grad.

Eller er det slik at de glattbarberte dusjer nakne, og de med litt eller full behåring beholder trusa?

I min erfaring, som er fra garderoder i svømmehaller og treningsstudioer, og fra naturiststrender, så er ikke 'trenden' med barbering av underlivet slik at det bare er en 'frisyre' som gjelder, snarere tvert i mot, det finnes trekanter i varierende størrelse, flystriper, hitlerbarter osv osv. De glattbarberte er i mindretall.

Jeg syns det er fint at folk gjør som de vil med hårtustene sine, ja til alle varianter!

Da er vi tibake til TS påstand. Hårløst er i mindretall.

Måtte det forbli slik, og at de helt glattbarberte tar det til etteretning.

Mann 31

Gjest Gjest
Skrevet

Vil påstå at hår eller ikke hår på kvinner har noe å gjøre med personligheter og kvalitet å gjøre.

Helt glattbarbert: Utydelige personligheter, identitetsproblemer, ikke blant de mest intelligente, usikre, famler med et behov for å "passe inn" i en eller annen ramme.

Stusset, kontrollert vekst, men liten trekant: Sterke, sexy, flotte og intelligente kvinner.

Gjest Pjusk
Skrevet
Vil påstå at hår eller ikke hår på kvinner har noe å gjøre med personligheter og kvalitet å gjøre.

Helt glattbarbert: Utydelige personligheter, identitetsproblemer, ikke blant de mest intelligente, usikre, famler med et behov for å "passe inn" i en eller annen ramme.

Stusset, kontrollert vekst, men liten trekant: Sterke, sexy, flotte og intelligente kvinner.

:legrine::legrine::legrine:

Det er det dummeste...!

Hva med de med hårvekst fra navelen til godt ned på lårene, da? Ekstremt sterke og sexy?

Hvordan i all verden kan du mene at folks preferanser meht hår/lite hår/ikke hår har noe å si på personligheten?

Hvis du snakker med nabokona og hun er "sexy og sterk", går du da utifra at hun har "Stusset, kontrollert vekst, men liten trekant"?

Skrevet
Da er vi tibake til TS påstand. Hårløst er i mindretall.

Måtte det forbli slik, og at de helt glattbarberte tar det til etteretning.

Tar hva til etterretning? At de er glattbarberte? I mindretall?

Gjest Gjest_mann 40_*
Skrevet

Glatt eller ikke, det synes jeg får bli opp til hver enkelt. Selv synes jeg at litt variasjon over tid er tingen.

Men det med at jentene ikke tør dusje nakne etter gymmen, synes jeg er helt utrolig!

Skal man liksom la være å dusje fordi det er flaut å vise seg naken sammen med andre av sitt eget kjønn? Hvor kul er man når man lar være å dusje når man er svett og klam..? Hadde gutta visst dette, så hadde det nok skygget banen for en del jenter ganske fort.

Det må da være flauere å la være og dusje? Jeg begriper det bare ikke.

Skrevet

Dette er faktisk helt korrekt.

Glattbarberte kvinner har problemer med den store multiplikasjonstabellen, romforståelse og grammatikk - særlig bruk av preposisjoner. De har skjeve hornhinner, nøtteallergi og høydeskrekk. I tillegg har de lav empati, dårlig omsorgsevne og kan sjelden koke saus. Men de er gjerne meget gode til å gå på skøyter.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Glattbarberte kvinner har problemer med den store multiplikasjonstabellen, romforståelse og grammatikk - særlig bruk av preposisjoner. De har skjeve hornhinner, nøtteallergi og høydeskrekk. I tillegg har de lav empati, dårlig omsorgsevne og kan sjelden koke saus. Men de er gjerne meget gode til å gå på skøyter.

:legrine:

Gjest Gjest
Skrevet
:legrine:  :legrine:  :legrine:

Det er det dummeste...!

Hva med de med hårvekst fra navelen til godt ned på lårene, da? Ekstremt sterke og sexy?

Hvordan i all verden kan du mene at folks preferanser meht hår/lite hår/ikke hår har noe å si på personligheten?

Hvis du snakker med nabokona og hun er "sexy og sterk", går du da utifra at hun har "Stusset, kontrollert vekst, men liten trekant"?

1. uthevelse: Nei, de som har mye hårvekst i nedre regioner uten å gjøre noe med det, er like idiotiske som de som fjerner alt.

2. uthevelse: Selvfølgelig bygger jeg på egne erfaringer, altså kvinner jeg har hatt sex med.

Uten unntak har jeg registrert at min påstand stemmer.

Gjest Gjest
Skrevet

Fint at du velger å latterliggjøre min påstand. På den måten bekrefter du at jeg har et poenger som du mangler evne til å motsi på saklig grunnlag.

Gjest DyneTryne
Skrevet

BAHAHA! Jeg har nøtteallergi, skjeve hornhinner og høydeskrekk :hoho: Fakta faen! Men resten kjenner jeg meg ikke igjen i (fortsett fra det med sausen :rodme: )

Jeg tror du har helt rett, du fønix!

Gjest Gjest
Skrevet

Latterliggjøring er velkjent adferd når man ikke evner å imøtegå et tema med saklig argumentasjon. Men resultatet er jo bare at man da forsterker inntrykket av hjelpeløshet.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Latterliggjøring er velkjent adferd når man ikke evner å imøtegå et tema med saklig argumentasjon. Men resultatet er jo bare at man da forsterker inntrykket av hjelpeløshet.

:ler: For det sto så mye saklig her i utgangspunktet.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Hjelpeløs fordi jeg tyr til høvelen iblant? Hadde den blitt brukt på andre steder, som f.eks pulsåra, ville heller det vært nærmere hjelpeløs enn det å fjerne litt kløende hårvekst.

Er du like kritisk mot frisyrer på hodet?

Egentlig så skjønner jeg ikke at jeg gidder. Det virker jo som om det er samme personen her som later som han/hun er flere, bare for å provosere, og vi går rett på :ler: (der brukte jeg en lattersmiley, var jeg usikker og hjelpeløs nå også?)

Gjest Gjest
Skrevet
Fint at du velger å latterliggjøre min påstand. På den måten bekrefter du at jeg har et poenger som du mangler evne til å motsi på saklig grunnlag.

Dette var da ikke latterliggjøring. Fønix bare fullførte resonnementet ditt - og det på en utmerket måte.

Skrevet
BAHAHA! Jeg har nøtteallergi, skjeve hornhinner og høydeskrekk :hoho: Fakta faen! Men resten kjenner jeg meg ikke igjen i (fortsett fra det med sausen :rodme: )

Jeg tror du har helt rett, du fønix!

Likevel anklages jeg for å fare med tull og tøys. :forvirret:

Latterliggjøring, du liksom... Dyne har nøtteallergi!

Skrevet
1. uthevelse: Nei, de som har mye hårvekst i nedre regioner uten å gjøre noe med det, er like idiotiske som de som fjerner alt.

2. uthevelse: Selvfølgelig bygger jeg på egne erfaringer, altså kvinner jeg har hatt sex med.

Uten unntak har jeg registrert at min påstand stemmer.

Interessant.

Selv har jeg dessverre ikke personlige erfaringer som kan bekrefte dette. Men så er det ikke så ofte jeg går til sengs med idiotiske og uintelligente kvinner med utydelige personligheter og identitetsproblemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...