Gå til innhold

Kjønnsbehåring

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er en kvinne som barberer meg ikke. Kun under armene. Har aldri gjort det og vil aldri begynne. :kry:

Videoannonse
Annonse
Gjest DyneTryne
Skrevet

Du bør skame deg for armhulebarbering. Du er født med hår der, og det du driver med er hykleri mot din skaper og deg selv. ÆSJ!

Gjest Gjest
Skrevet
Du bør skame deg for armhulebarbering. Du er født med hår der, og det du driver med er hykleri mot din skaper og deg selv. ÆSJ!

Ny malplassert ironisering. Kan det være så vanskelig å forstå at barbering av armhuler, bikinilinje og evt legger er fint, og litt stussing/regulering av hårmengde og hårlengde i underlivet også er fint, men at det er den komplette glattbarbering av hele underlivet som er stygt? Det håret som beholdes i underlivet skal være en tydelig trekant, ikke noe striper og annet komisk tøys.

Det er ikke verre enn som så, hvorfor syns dere det er så nødvendig å latterliggjøre det?

Skrevet
Ny malplassert ironisering. Kan det være så vanskelig å forstå at barbering av armhuler, bikinilinje og evt legger er fint, og litt stussing/regulering av hårmengde og hårlengde i underlivet også er fint, men at det er den komplette glattbarbering av hele underlivet som er stygt? Det håret som beholdes i underlivet skal være en tydelig trekant, ikke noe striper og annet komisk tøys.

Det er ikke verre enn som så, hvorfor syns dere det er så nødvendig å latterliggjøre det?

Burde man ikke egentlig bare stusse håret under armene også? For ikke å snakke om legghår?

For å være original kunne man glattbarbere innenfor bikinilinjen og la håret som er utenfor være.

Gjest Gjest_Petter_*
Skrevet
Selv har jeg dessverre ikke personlige erfaringer som kan bekrefte dette. Men så er det ikke så ofte jeg går til sengs med idiotiske og uintelligente kvinner med utydelige personligheter og identitetsproblemer.

Samme her - det er ikke akkurat den typen kvinner jeg faller for, nei.

Jeg blir like forundret hver gang jeg leser tråder om intimbarbering og ordet skal dukker opp. Det skal være sånn, det skal være slik. Hvorfor skal det være på en bestemt måte? Det ser ut til at du har preferanser på dette området, og det er preferanser, ikke noe annet. Skal høres ut som et slags påbud.

Gjest Charlo
Skrevet

Hvorfor barberer ikke de som sverger til null år på kroppen, også hodehåret? Hvorfor beholdes, ja endog fremelskes, hodehåret? Samtidig som hår på resten av kroppen er fy og æsj?

Mennesket har mye rart for seg...

Gjest DyneTryne
Skrevet

Det er ikke fy og æsj, det stikker, og jeg husker før jeg begynte å barbere meg og bare brukte bind, størknet mensblodet fast i hårene :----) Mmm, ja. Det er det eneste jeg assosierer med mye hår nedentil, brunrøde klissete seksjoner med hår.

Skrevet
Burde man ikke egentlig bare stusse håret under armene også? For ikke å snakke om legghår?

For å være original kunne man glattbarbere innenfor bikinilinjen og la håret som er utenfor være.

Hvis man har skikkelig bra hårvekst på leggene, kunne man kanskje få til en trekant der også?

Gjest Gjest
Skrevet
Det er ikke fy og æsj, det stikker, og jeg husker før jeg begynte å barbere meg og bare brukte bind, størknet mensblodet fast i hårene :----) Mmm, ja. Det er det eneste jeg assosierer med mye hår nedentil, brunrøde klissete seksjoner med hår.

Vasket du deg ikke? Selv barberer jeg meg ikke men har veldig god hygiene. Vasker meg med våtservietter når jeg går på do og har mensen.

Skrevet
Vasket du deg ikke? Selv barberer jeg meg ikke men har veldig god hygiene. Vasker meg med våtservietter når jeg går på do og har mensen.

Trenger ikke å være hygiene det er noe i veien med selv om hår og mensen ikke går helt ilag.... Det er forskjell på hvor mye man blør og hvilken konsistens det har.

Gjest Gjest
Skrevet
Trenger ikke å være hygiene det er noe i veien med selv om hår og mensen ikke går helt ilag.... Det er forskjell på hvor mye man blør og hvilken konsistens det har.

Våtservietter er en god ting. Mensen er nå mensen og varer kun i få dager. Sånn er det jo bare.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Nei, jeg fant det lite beleielig å løpe ut og vaske meg da vi var ute på tur i skauen (jobbet i barnehage). Det er ikke bare å sette seg bak et tre med asan servietter (som forresten er en velkomstmatte for sopp her i gården) og tørke løs.

Dette er helt latterlig, hårelskende gjest sitter og forteller meg om hygiene når jeg vitterlig vasker meg nedentil hver dag. Det blir bare mindre slim og sopp uten hår og servietter. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Nei, jeg fant det lite beleielig å løpe ut og vaske meg da vi var ute på tur i skauen (jobbet i barnehage). Det er ikke bare å sette seg bak et tre med asan servietter (som forresten er en velkomstmatte for sopp her i gården) og tørke løs.

Dette er helt latterlig, hårelskende gjest sitter og forteller meg om hygiene når jeg vitterlig vasker meg nedentil hver dag. Det blir bare mindre slim og sopp uten hår og servietter. :)

Trenger ikke løpe rundt å vaske seg, men når man går på do tenkte jeg. Så lenge du ikke lukter og ser så er jo det greit. Ubehagelig er jo mensen uansett, så pass tåler vi.

Gjest Gjest
Skrevet

Ble du sur eller noe siden du kaller meg hårelsker. :ler:

Kommer med alternativer jeg, så slapp av, jeg er ikke ute etter deg.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Ja, det er et grusomt skjellsord, eller? :D

Nei, men seriøst. Det er sikkert fine alternativer for dem som føler for å ha hår, men nå er det jo så greit uten også. Tenk til sommeren, der en ligger og svetter, og da klør det dobbelt så mye med hår så vidt jeg husker. Stubber også forsåvidt, så det blir en travel høvelsommer :O

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, det er et grusomt skjellsord, eller? :D

Nei, men seriøst. Det er sikkert fine alternativer for dem som føler for å ha hår, men nå er det jo så greit uten også. Tenk til sommeren, der en ligger og svetter, og da klør det dobbelt så mye med hår så vidt jeg husker. Stubber også forsåvidt, så det blir en travel høvelsommer :O

Kløing har jeg aldri merket. Nå har jeg ikke barberte meg så jeg har ikke stubber og får dermed ikke den kløingen.

Nå er vel jeg kanskje heldig for jeg har veldig lite hår her og der. Leggene blir aldri barbert pga lite hår som ikke er mulig å se engang. Under armene vil jeg helst barbere fordi jeg syns det lett blir svettelukt. Og aktiv som jeg er så er det greit å ikke ha hår under armene.

Skrevet
Våtservietter er en god ting. Mensen er nå mensen og varer kun i få dager. Sånn er det jo bare.

Fortsatt... For noen....

Det er ikke slik at en løsning som fungere for en nødvendigvis fungere for alle.

Det er ikke alle som trives med vårservietter,det er ikke alle som har mensen bare i noen dager, det er ikke alle som blør lite, det er ikk alle som trives med hår... SÅNN er det bare....

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Denne diskusjonen dreier seg egentlig om 2 ting. Hygiene og seksuell tenning. For meg som mann er det vanskelig å utale seg om den hygieniske delen, men når det gjelder seksuell tenning er dotten noe av det som, for meg, visuelt virker mest opphissende hos en kvinne. For meg er glattbarbert totalt turn off.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Men, vi skal da vel ikke ha oss med deg uansett? Problem løst.

Gjest Piper
Skrevet

Aha, så du skal være den som bestemmer hva folk skal få lov til og ikke få lov til. Flott, da vet vi det til en annen gang :ironi:

Og hva du måtte mene, er for meg revnende likegyldig :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...