Fønix Skrevet 9. mai 2007 #101 Skrevet 9. mai 2007 Kanskje det burde lages en kroppsbehåringsmanual til generell opplysning som kunne ligge øverst på sida her til en hver tid? ← Kjempeidé, Glammy! Kunne kanskje etterhvert bygges ut til en FAQ som besvarer de vanligste spørsmålene: -Hvordan skal kroppshåret være? -Hvor lenge skal et samleie vare? -Skal jenter sprute? -Hvor lang skal en pikk være? osv...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. mai 2007 #102 Skrevet 9. mai 2007 Er ikke dette det som kalles en totalt meningsløs avsporing fra temaet ?
Gjest glamourgirl Skrevet 9. mai 2007 #103 Skrevet 9. mai 2007 Men er avsporingen mer menigsløs enn temaet?
Fønix Skrevet 9. mai 2007 #104 Skrevet 9. mai 2007 Er ikke dette det som kalles en totalt meningsløs avsporing fra temaet ? ← Overhodet ikke. Synes det var et konstruktivt forslag til anvendelse av konklusjonen på spørsmålet.
Tabris Skrevet 9. mai 2007 #105 Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg synes det er litt snodig at man her på KG kan diskutere alt mellom himmel og jord, men nærmer man seg kjønnshår og barbering så blir det med en gang "kan ikke folk få gjøre som de vil?" Selvsagt skal folk få gjøre som de vil - det er da ingen som nekter dem det?! Men man kan vel ha en mening om saken uansett? Folk må stemme hvilket parti de vil, kle seg som de vil, bruke pengene slik de vil, reise hvor de vil og bygge huset slik de vil - men man kan vel diskutere disse emnene for det? Endret 9. mai 2007 av Tabris
Fønix Skrevet 9. mai 2007 #106 Skrevet 9. mai 2007 Til tema: Selv har jeg pleid å synes at det er finest og mest behagelig med jenter som er barbert nedentil. Men jeg innser nå at jeg antagelig har tatt feil.
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mai 2007 #107 Skrevet 9. mai 2007 Jeg også. Håper jeg rekker å få en fin afro nedentil før sommeren kommer og jeg skal sprade rundt i mine low cut bikinier!
Fønix Skrevet 9. mai 2007 #108 Skrevet 9. mai 2007 Lykke til, Dyne! Skulle det bli snaut med tid, kan du jo sjekke ut muligheten for tupé.
Gjest glamourgirl Skrevet 9. mai 2007 #109 Skrevet 9. mai 2007 Jeg jobber som sagt med en sånn blond fjortis-bart... Ganske stilig egentlig... Ser ut som en konfirmant fra ca 1972...
Liskat Skrevet 9. mai 2007 #110 Skrevet 9. mai 2007 Lykke til, Dyne! Skulle det bli snaut med tid, kan du jo sjekke ut muligheten for tupé. ←
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mai 2007 #111 Skrevet 9. mai 2007 Menne... Barberer du armhuler og legger da, kvinne i din beste alder? ← Barberer du armhuler og legger da, kvinne i din beste alder? ← Barberer du armhuler og legger da, kvinne i din beste alder? ← Barberer du armhuler og legger da, kvinne i din beste alder? ← Barberer du armhuler og legger da, kvinne i din beste alder? ← Barberer du armhuler og legger da, kvinne i din beste alder? ← Barberer du armhuler og legger da, kvinne i din beste alder? ← Barberer du armhuler og legger da, kvinne i din beste alder? ← Barberer du armhuler og legger da, kvinne i din beste alder? ← Barberer du armhuler og legger da, kvinne i din beste alder? ←
Gjest glamourgirl Skrevet 9. mai 2007 #113 Skrevet 9. mai 2007 Jeg sparer til bart på leggen også, Dynis, men bare venstre foreløpig!
Gjest Cowboyhatt Skrevet 9. mai 2007 #114 Skrevet 9. mai 2007 Jeg blir så fascinert av disse hår-trådene... Og jeg noterer meg Dynis sine spørsmål som hun aldri før svar på... Hva er det som er glattbarbert? Glatt venusberg, glatte lepper, glatt mellomkjøtt? WHAT? Hvis man er glatt overalt men ikke på venus, er man da hårete eller glatt? Jeg har rimelig lite hårvekst, og da jeg prøvde å spare til trekant så jeg ut som en konfirmant fra søtti-tallet som prøvde anlegge bart... Jeg er singel, og mitt kjønn er mitt, hva jeg trives best med avgjør jeg selv, og det har ingenting med mote å gjøre. (folk trimmet kjønnshårene før bikinien kom på banen) ← Jeg jobber som sagt med en sånn blond fjortis-bart... Ganske stilig egentlig... Ser ut som en konfirmant fra ca 1972... ← Jeg har også ganske tynt med hår nedentil. Mannen min synes det er fint. Håper ikke jeg ser fjortis ut. Fikk skikkelig pedovibber her nå.
Fønix Skrevet 9. mai 2007 #115 Skrevet 9. mai 2007 Jeg har også ganske tynt med hår nedentil. Mannen min synes det er fint. Håper ikke jeg ser fjortis ut. Fikk skikkelig pedovibber her nå. ← Du kan sannsynligvis la pedovibbene ligge. Tror nok Glammy siktet til sånn bart som fjortisgutter har i trynet. For min del pleier sånne å lede tankene hen mot tyske skihoppere.
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mai 2007 #116 Skrevet 9. mai 2007 Du kan sannsynligvis la pedovibbene ligge. Tror nok Glammy siktet til sånn bart som fjortisgutter har i trynet. For min del pleier sånne å lede tankene hen mot tyske skihoppere. ← Tyske skihoppere?
Fønix Skrevet 9. mai 2007 #117 Skrevet 9. mai 2007 Tyske skihoppere? ← Dårlig gjort å le av andre menneskers tenningsmønster, Bellatrix.
Gjest Bellatrix Skrevet 9. mai 2007 #118 Skrevet 9. mai 2007 Dårlig gjort å le av andre menneskers tenningsmønster, Bellatrix. ← Unnskyld. *skammer meg dypt og inderlig*
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mai 2007 #119 Skrevet 9. mai 2007 Du kan sannsynligvis la pedovibbene ligge. ← Løgn og bedrag fra din side! Hårløs/lite hår = PEDOFILI OG ELENDIGHET!
Fønix Skrevet 9. mai 2007 #120 Skrevet 9. mai 2007 Unnskyld. *skammer meg dypt og inderlig* ← Ok, tilgitt. Løgn og bedrag fra din side! Hårløs/lite hår = PEDOFILI OG ELENDIGHET! ← Jo, det er klart. Poenget mitt var at det sannsynligvis ikke var underlivsfrisyre Glammy siktet til da hun trakk inn fjortisene. Men ser at jeg kunne formulert meg tydeligere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå