Gjest Gorgonzola Skrevet 16. mai 2007 #241 Skrevet 16. mai 2007 Glatte lepper - en delikat stripe/trekant "på berget" er best, både å se på men ikke minst å ta/slikke på.............
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #242 Skrevet 16. mai 2007 Glatte lepper - en delikat stripe/trekant "på berget" er best, både å se på men ikke minst å ta/slikke på............. ← Så sant som det er sagt!
Fønix Skrevet 16. mai 2007 #243 Skrevet 16. mai 2007 Er det dette tråden går ut på? Dette sklir jo helt ut! Gå heller tilbake og se hva TS mener. Disse disputtene er helt på jordet. ← Synes du er litt streng, men ok. La oss gå tilbake og se hva TS mener: Jeg har tilbrakt påsken på Gran Canaria, og pleier å oppholde meg på nakenstranden m. min kone. Det er først gang på flere år at behårete kvinnekjønn var i overtall. Endelg ser kvinner/jenter normal ut nedentil. Et behåret kjønn er tegnet på en voksen kvinne på samme måte som bryster i en manns øyne. Jeg har forundret meg over at kvinner på død og liv skal se ut som jentunger nedentil. For meg og de fleste menn ( tror jeg ), er et barbert underliv "turnoff". Jeg forventer meg mange motreaksjoner her! Mann ( gift ) og ikke en kikker! ← Jeg har tilbragt forrige helg i byen, og pleier å oppholde meg i parken med min sønn. Det er første gang på flere år at jordbæris var i overtall. Endelig spiser folk normal is. En is med jordbær er tegnet på en ekte is, på samme måte som den sprø kjeksen rundt, i folks øyne. Jeg har forundret meg over at is på liv og død skal smake og se ut som hundebæsj. For meg og de fleste folk (tror jeg), er sjokoladeis "turnoff". Jeg forventer meg mange motreaksjoner her! Mann (mett) og ikke en smugspiser! *** Sånn! Bedre nå?
Gjest Piper Skrevet 16. mai 2007 #244 Skrevet 16. mai 2007 Synes du er litt streng, men ok. La oss gå tilbake og se hva TS mener: Jeg har tilbragt forrige helg i byen, og pleier å oppholde meg i parken med min sønn. Det er første gang på flere år at jordbæris var i overtall. Endelig spiser folk normal is. En is med jordbær er tegnet på en ekte is, på samme måte som den sprø kjeksen rundt, i folks øyne. Jeg har forundret meg over at is på liv og død skal smake og se ut som hundebæsj. For meg og de fleste folk (tror jeg), er sjokoladeis "turnoff". Jeg forventer meg mange motreaksjoner her! Mann (mett) og ikke en smugspiser! *** Sånn! Bedre nå? ←
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #245 Skrevet 16. mai 2007 For meg og de fleste menn ( tror jeg ), er et barbert underliv "turnoff". Jeg forventer meg mange motreaksjoner her! Hvorfor venter du motreaksjoner hvis du mener alle menn er enig med deg??? Jeg er mann. Det beste jeg vet er og sleike ett barbert kvinne kjønn Du må nu bare ikke komme her og svare for meg hvertfall
Fønix Skrevet 16. mai 2007 #247 Skrevet 16. mai 2007 Tråden er ryddet. Trille (mod) ← Litt pussig modding. Av alt sludderet jeg og andre har servert i denne tråden, har dere sett dere nødt til å fjerne et innlegg der jeg skrev at DyneTryne ikke virker tjukk i huet. Har litt vondt for å forstå hvilken regel jeg kan ha brutt ved å gi uttrykk for det. Er det fordi det kunne virke støtende på de gjestene som mener at hun er mentalt og sosialt uintelligent og som ikke ville sett henne naken om de fikk betalt for det? Ja ja, ingen big deal. Dette er jo en skikkelig visvas-tråd, så modd i vei for min del.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. mai 2007 #248 Skrevet 17. mai 2007 Litt pussig modding. Av alt sludderet jeg og andre har servert i denne tråden, har dere sett dere nødt til å fjerne et innlegg der jeg skrev at DyneTryne ikke virker tjukk i huet. Har litt vondt for å forstå hvilken regel jeg kan ha brutt ved å gi uttrykk for det. Er det fordi det kunne virke støtende på de gjestene som mener at hun er mentalt og sosialt uintelligent og som ikke ville sett henne naken om de fikk betalt for det? Ja ja, ingen big deal. Dette er jo en skikkelig visvas-tråd, så modd i vei for min del. ← Interessant.
Gjest =tentacle= Skrevet 17. mai 2007 #249 Skrevet 17. mai 2007 De er like uintelligente som de med helt ribbet mus. Det er de som velger middelveien, en mellomting, som også utmerker seg intelligensmessig sett. Disse barberer legger, armhuler og utenfor bikinikanten, mens de har en kontrollert lengde på resten av kjønnshåret, men fortsatt slik at de har en pen og sexy behåret tydelig trekant. mmmmm...sier jeg... ← Morsomt troll Kvinner er mektige vesener, vi kan regulere vår egen intelligens med høvelen Da er det mindre håp for enkelte som forveksler IQ med utseendepreferanser
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2007 #250 Skrevet 18. mai 2007 Morsomt troll Kvinner er mektige vesener, vi kan regulere vår egen intelligens med høvelen Da er det mindre håp for enkelte som forveksler IQ med utseendepreferanser ← Poenget er vel heller at de som er intelligente aldri begynner med slikt "fullstendig-glattbarbert-tøys". Sterke, sexy og intelligente kvinner trenger ikke det. Mens de som er mindre intelligente gjennomfører fullstendig glattbarbert som sin permanente stil, år etter år.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2007 #251 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har tilbrakt påsken på Gran Canaria, og pleier å oppholde meg på nakenstranden m. min kone. Det er først gang på flere år at behårete kvinnekjønn var i overtall. Endelg ser kvinner/jenter normal ut nedentil. Et behåret kjønn er tegnet på en voksen kvinne på samme måte som bryster i en manns øyne. Jeg har forundret meg over at kvinner på død og liv skal se ut som jentunger nedentil. For meg og de fleste menn ( tror jeg ), er et barbert underliv "turnoff". Jeg forventer meg mange motreaksjoner her! Mann ( gift ) og ikke en kikker! ← Hvorfor gjør starter du ikke en poll, for eller i mot hår, her stiller du et mer en ledende spørsmål, for å få bekreftet ditt synspunkt....? Nesten som om du skulle si; Det skal være hår på fitta det er best, ikke sandt:-)
Gjest =tentacle= Skrevet 18. mai 2007 #252 Skrevet 18. mai 2007 Poenget er vel heller at de som er intelligente aldri begynner med slikt "fullstendig-glattbarbert-tøys". Sterke, sexy og intelligente kvinner trenger ikke det. Mens de som er mindre intelligente gjennomfører fullstendig glattbarbert som sin permanente stil, år etter år. ← Jeg betviler at forskjellen mellom å like følelsen av berøring på helt bar hud og på en hårstripe utgjør den store forskjellen på akseptabel og undermåls intelligens.
Fønix Skrevet 18. mai 2007 #253 Skrevet 18. mai 2007 Hvorfor gjør starter du ikke en poll, for eller i mot hår, her stiller du et mer en ledende spørsmål, for å få bekreftet ditt synspunkt....? Nesten som om du skulle si; Det skal være hår på fitta det er best, ikke sandt:-) ← Stiller han noe spørsmål?
Fønix Skrevet 18. mai 2007 #254 Skrevet 18. mai 2007 Jeg betviler at forskjellen mellom å like følelsen av berøring på helt bar hud og på en hårstripe utgjør den store forskjellen på akseptabel og undermåls intelligens. ← Hvis jeg forstår den siste gjesten riktig, er dette omtrent som med folk som har skjorta bak-fram. De blir ikke noe glupere av å snu den riktig vei, men det er en grunn til at det ble feil i utgangspunktet. Jeg er imidlertid usikker på om dette stemmer. Ut fra innleggene til de som synes å ha mest erfaring og kunnskap på området, har jeg fått inntrykk av at intelligensen og styrken siver inn i takt med at hårene gror ut. Men jeg tar all verdens forbehold om at dette kan være feil. Denne tråden har gjort meg temmelig ydmyk og fått meg til å innse hvor lite jeg vet om hvordan andre menneskers kjønnshår skal være.
Gjest _S_ Skrevet 21. mai 2007 #255 Skrevet 21. mai 2007 Liten dott er penere enn stripe. Ellers er dette temaet forbløffende lite kontroversielt, må jeg innrømme.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #256 Skrevet 21. mai 2007 Jeg betviler at forskjellen mellom å like følelsen av berøring på helt bar hud og på en hårstripe utgjør den store forskjellen på akseptabel og undermåls intelligens. Rart at ingen kvinner liker å bli berørt/kjælt i hodebunnen?
Gjest Met Skrevet 21. mai 2007 #257 Skrevet 21. mai 2007 Rart at ingen kvinner liker å bli berørt/kjælt i hodebunnen? Eh, jeg vet ikke helt hvor du vil hen, men det er stooooooooor forskjell på kjønnslepper og hodebunn.l
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå