mavir07 Skrevet 3. august 2007 #201 Del Skrevet 3. august 2007 Bare innom for å si at jeg er spent angående prøvingen deres. Bra det går bra på den nye jobben. God helg. Klem M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 3. august 2007 Forfatter #202 Del Skrevet 3. august 2007 JAAAAAAA :hoppe: GRATULERER SÅ MYKJE Tusen takk Glow. Måtte bare en snartur innom på jobben å skrive det ned, selv om vi ikke har lov. Derfor så kort. Men jippi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 3. august 2007 Forfatter #203 Del Skrevet 3. august 2007 Ja for dere da som ikke har fått det med dere enda, jeg testet positivt idag, jeg er gravid. Hadde det egentlig på følelsen denne gangen, for kroppen min har vært så rar. Pleier egentlig å gå med veldig ømme pupper i en uke før mensen, men ikke denne gangen. Nå fikk jeg ømme pupper dagen før forventet mens, og det var helt annerledes ømt også. Sto opp kl kvart over seks til morningen, og jeg gikk på det ene badet, mens kjæresten gikk på det andre. Har ikke snakket noe om testing denne mnd til han, bare fortalt at jeg syntes kroppen var litt merkeligere enn ellers. Så testet jeg da, og mens testen lå der, mens jeg pusset tennene, tittet jeg på den og overraskende sto det *gravid* (digitaltest). :juhu: :juhu: :juhu: så var det da og ta med seg testen og løpe ned på badet hvor kjæresten dusjet og be han lese av testen. Han sa han ikke klarte å lese. "Herregud da mann, det står at jeg er gravid" så var det suss, klapp og klem og så hive seg i dusjen....Tankene på jobb idag har ikke vært så konstruktive for å si det sånn Har så lyst til å bare rope det ut til alle (det har kjæresten også), men vi har blitt enige om å vente litt ihvertfall....Vi får se hvem som knekker først Igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mavir07 Skrevet 3. august 2007 #204 Del Skrevet 3. august 2007 Ja for dere da som ikke har fått det med dere enda, jeg testet positivt idag, jeg er gravid. Hadde det egentlig på følelsen denne gangen, for kroppen min har vært så rar. Pleier egentlig å gå med veldig ømme pupper i en uke før mensen, men ikke denne gangen. Nå fikk jeg ømme pupper dagen før forventet mens, og det var helt annerledes ømt også. Sto opp kl kvart over seks til morningen, og jeg gikk på det ene badet, mens kjæresten gikk på det andre. Har ikke snakket noe om testing denne mnd til han, bare fortalt at jeg syntes kroppen var litt merkeligere enn ellers. Så testet jeg da, og mens testen lå der, mens jeg pusset tennene, tittet jeg på den og overraskende sto det *gravid* (digitaltest). :juhu: :juhu: :juhu: så var det da og ta med seg testen og løpe ned på badet hvor kjæresten dusjet og be han lese av testen. Han sa han ikke klarte å lese. "Herregud da mann, det står at jeg er gravid" så var det suss, klapp og klem og så hive seg i dusjen....Tankene på jobb idag har ikke vært så konstruktive for å si det sånn Har så lyst til å bare rope det ut til alle (det har kjæresten også), men vi har blitt enige om å vente litt ihvertfall....Vi får se hvem som knekker først Igjen GRATULERER! Kjenner til følelsen! Håper du får en fin graviditet. Klem M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 3. august 2007 Forfatter #205 Del Skrevet 3. august 2007 GRATULERER! Kjenner til følelsen! Håper du får en fin graviditet. Klem M Tusen takk for det mavir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 3. august 2007 #206 Del Skrevet 3. august 2007 OjOjOj!!!! Gratulerer så mye. Det unner jeg deg virkelig. Skjønte jo at det var noe på gang ut fra den kryptiske meldinga i dagboka til Midnattsol :juhu: Gratulerer!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 4. august 2007 #207 Del Skrevet 4. august 2007 JAAA, jippiii!!!!!!!!!!!!! Utrolig koselig å lese. Gratulerer SÅÅÅ masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 4. august 2007 #208 Del Skrevet 4. august 2007 Gratulerer så mye med en liten spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 4. august 2007 #209 Del Skrevet 4. august 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linky Skrevet 4. august 2007 #210 Del Skrevet 4. august 2007 Lenge siden jeg har besøkt boka di nå har bare ikke så mye tid til å være her inne for tiden, men skal prøve å bli litt flinkere. Men hva er det jeg leser, du er jo GRAVID Gratulerer såå mye, det var jammen meg kjekk lesing Kan tenke meg dere er i lykkerus nå..he he Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 6. august 2007 #211 Del Skrevet 6. august 2007 Bare en snartur innom for å oppdatere meg etter ferien... Store nyheter på gang! Gratulerer masse - håper du får en herlig graviditet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 7. august 2007 Forfatter #212 Del Skrevet 7. august 2007 OjOjOj!!!! Gratulerer så mye. Det unner jeg deg virkelig. Skjønte jo at det var noe på gang ut fra den kryptiske meldinga i dagboka til Midnattsol :juhu: Gratulerer!!!!! Tusen takk *hihi* ja digger den reklamer der, og nå passet den jo JAAA, jippiii!!!!!!!!!!!!! Utrolig koselig å lese. Gratulerer SÅÅÅ masse. Tusen takk for det Middis. Gratulerer så mye med en liten spire i magen Tusen takk for gratulasjoner for spiren. Gratulerer! Tusen takk melloz. Lenge siden jeg har besøkt boka di nå har bare ikke så mye tid til å være her inne for tiden, men skal prøve å bli litt flinkere. Men hva er det jeg leser, du er jo GRAVID Gratulerer såå mye, det var jammen meg kjekk lesing Kan tenke meg dere er i lykkerus nå..he he Håper det går bra med deg Tusen takk linky, godt å ha deg tilbake. Ja lykkerus er vel svakt definert*hihi* Går helt storartet med meg. Bare en snartur innom for å oppdatere meg etter ferien... Store nyheter på gang! Gratulerer masse - håper du får en herlig graviditet . Kjempestor nyhet ja, tusen takk. Håper også at graviditeten skal gå hverfall kvalmfri*krysser fingre* Hei og hå! Korleis går det med den nygravide? Kjenner du noke spesielt til det foreløpig? Ha ei fin arbeidsveke du også! det går helt strålende med den nygravide Kjenner noe ja. Hver mnd har jeg hatt ømmme bryster frem til mensen, denne mnd hadde jeg det ikke. Men dagen før mensen kjente jeg at det var noe på gang når det gjaldt ømheten. Nå er de så ømme at det er vondt å såpe dem inn i dusjen Og jeg har vært veldig trøtt, det går litt bedre nå. Det er greit ettersom jeg har startet å jobbe igjen. Og hvis jeg skal være intim*hihi* - så er jeg noe mer "gasy" enn vanlig Ellers så prøver jeg nå å få tak i lege, må jo bytte fastlege ettersom jeg har flyttet. Men her er det fullt Så da får jeg se om jeg kan trylle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 7. august 2007 #213 Del Skrevet 7. august 2007 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. august 2007 #214 Del Skrevet 7. august 2007 Fastlege må du jo ha da. God natt, sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 8. august 2007 Forfatter #215 Del Skrevet 8. august 2007 er oppe, og temperaturen stiger. Er bare en kjapp tur innom før jobb, skulle ønske jeg kunne :søvn: litt lenger idag, det var jo så innmari varmt i natt, og vi har til og med vifte på soverommet Ser ut som det kan bli en liten ettermiddagslur kanskje, men vi får se. Skulle ha fått gjort noe idag også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imogen Skrevet 8. august 2007 #216 Del Skrevet 8. august 2007 Heisann! Jeg var egentlig på vei for å lage min egen dagbok jeg, så havnet jeg her inne i boka di, og så ble jeg visst sittende og lese Så først, GRATULERER! -både med ny jobb, ny leilighet, og ikke minst, positiv test! Alltid koselig å høre om sånt Jeg er forøvrig også snart i slutten av 20-åra, og ganske nyinnflytta på et nytt sted hvor jeg ikke kjenner så mange....som du sa, hva gjør man vel ikke for kjærligheten :rødme: Litt gøy å lese om andre som er i lignende situasjon, så du skal ikke se bort ifra at jeg popper innom her igjen Nuvel, nå skal jeg ikke fylle boka di helt, men heller få ut fingern og lage min egen bok til å skrible i, hihi... Ha en super dag, og nyt sommerfuglene i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 8. august 2007 #217 Del Skrevet 8. august 2007 Gratulerer så masse med lille spiren! :glad: Har sneket meg rundt på prøverforumet i noen uker, vært "hemmelig" prøver selv og i dag fikk jeg samme svar som du fikk for to dager siden...Positiv test! Så foreløpig ser det ut til at vi følger "hakk i hel". Moro å ha følge på veien. :glad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melloz Skrevet 8. august 2007 #218 Del Skrevet 8. august 2007 Hei der! Håper du har det bra som nygravid! Det skal bli spennende åfølge deg i tiden fremover! Jeg håper virkelig også at jeg skal klare å snu trenden! Og denne ganga har jeg virkelig trua!! :glad: jubler enda litt mer for at du er blitt gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mavir07 Skrevet 8. august 2007 #219 Del Skrevet 8. august 2007 Hei Koselig å lese om nygraviditeter. Synes tida går fort jeg nå, ikke så lenge til den lille kommer føler jeg. Blir veldig spennende å følge deg i tida fremover.( som andre skriver) Får tro du finner deg en ålreit fastlege, det er litt viktig. Håper du har en fin dag og at formen er bra. Klem M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaraCroft Skrevet 8. august 2007 Forfatter #220 Del Skrevet 8. august 2007 Heisann! Jeg var egentlig på vei for å lage min egen dagbok jeg, så havnet jeg her inne i boka di, og så ble jeg visst sittende og lese Så først, GRATULERER! -både med ny jobb, ny leilighet, og ikke minst, positiv test! Alltid koselig å høre om sånt Jeg er forøvrig også snart i slutten av 20-åra, og ganske nyinnflytta på et nytt sted hvor jeg ikke kjenner så mange....som du sa, hva gjør man vel ikke for kjærligheten :rødme: Litt gøy å lese om andre som er i lignende situasjon, så du skal ikke se bort ifra at jeg popper innom her igjen Nuvel, nå skal jeg ikke fylle boka di helt, men heller få ut fingern og lage min egen bok til å skrible i, hihi... Ha en super dag, og nyt sommerfuglene i magen Må bare takke og bukke for gratulasjoner. Koselig med nye fjes her inne, bare å komme igjen. Ja godt med slike nettsteder når man er nyinnflyttet*hihi* Gratulerer så masse med lille spiren! :glad: Har sneket meg rundt på prøverforumet i noen uker, vært "hemmelig" prøver selv og i dag fikk jeg samme svar som du fikk for to dager siden...Positiv test! Så foreløpig ser det ut til at vi følger "hakk i hel". Moro å ha følge på veien. :glad: Tusen takk for gratulasjoner og jeg må få gratulere tilbake. Kjempemorsomt at vi blir så "like" da. Alltid morsomt med følge på veien. Hei der! Håper du har det bra som nygravid! Det skal bli spennende åfølge deg i tiden fremover! Jeg håper virkelig også at jeg skal klare å snu trenden! Og denne ganga har jeg virkelig trua!! :glad: jubler enda litt mer for at du er blitt gravid! Jepp, Melloz, jeg har det helt fint fremdeles. Går bare rundt å lurer på om jeg skal si det til noen IRL, og evt. hvem, eller ikke si noe i det hele tatt. Kjæresten og jeg hadde jo egentlig bestemt oss for å ikke si noe før etter 12 uker, men det er jo nesten helt umulig. Dette er jo en nyhet man egentlig vil rope ut til alle og enhver (selv om det ikke kan være like interessant for alle). Hei Koselig å lese om nygraviditeter. Synes tida går fort jeg nå, ikke så lenge til den lille kommer føler jeg. Blir veldig spennende å følge deg i tida fremover.( som andre skriver) Får tro du finner deg en ålreit fastlege, det er litt viktig. Håper du har en fin dag og at formen er bra. Klem M Ja, det er morsomt å lese om de som "kommer" med positiv test. Og når man er i samme situasjon selv er det jo ekstra morsomt. Ja det er ikke lenge igjen nå nei...tida går så fort atte. Har forresten fått tak i lege idag *puh*, men den er her bare ut august, da må jeg kanskje bli overflyttet til et annet kontor. Som er et godt stykke unna her for å si det sånn:sur: Men jeg får prøve å dem rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå